duminică, 9 decembrie 2012

Ultimele achizitii / Idei de cadouri pentru Craciun (1)

     Hello, ladies.


     Mai sunt doar doua saptamani pana la Craciun, iar nebunia cumparaturilor deja a inceput. Sau mai bine zis, a inceput stresul si goana dupa cadoul ideal, pentru ca toti ne dorim sa alegem cele mai bune, frumoase si potrivite daruri pentru persoana draga, indiferent ca este vorba despre sora, prietena, mama, bunica si/sau in cazul barbatilor, iubita sau sotie.
     Pentru a va veni in ajutor, m-am gandit sa public postarile cu cele mai recente achizitii acum, in preajma Sarbatorilor. Voi avea de toate pentru toti: de la produse de ingrijire a pielii pana la produse de machiaj, de la haine la produse pentru ingrijire mainilor si a unghiilor (scuzati repetita, am o lipsa crasa de inspiratie).





      Astazi o sa va prezint partea intai a cumparaturilor. Nu va ganditi ca mi-am golit cardul si le-am achizitionat pe toate dintr-un foc, pentru ca nu este asa. O parte mi le-am cumparat singura, o parte le-am primit de la prietene, pe altele mi le-a daruit hubby, iar unele au fost primite spre testare.
      In sfarsit, eu sper sa va inspir si sa va ajut in a cumpara cadoul perfect. Ah, era sa uit: nu voi scrie pretul tuturor produselor, pentru ca unora le-am facut deja review. Drept urmare, voi lasa link-ul care postarea review-ului, iar acolo veti gasi toate detaliile de care aveti nevoie. 

     Click pe poze pentru marire. 


  1. Produse GOSH. BB Cream (review AICI), paleta cu patru farduri (review AICI si machiaj AICI) si doua rimeluri (inca n-am apucat sa le prezint pe blog). Pot fi achizitionate de AICI.







  1. Produse Kiss My Sass. Sase farduri, un blush si un highlighter (plus doua mostre). Le-am facut review AICI, un machiaj realizat cu ele gasiti AICI. Produsele pot fi cumparate de pe site-ul Kiss My Sass. Puteti folosi codul “ANABB15SB” (exact asa cum este scris, cu litere mari) pentru a beneficia de o reducere de 15% pe Kiss My Sass sau pe Etsy. Nu aveti o suma minima impusa pentru a beneficia de reducere si puteti folosi codul de mai multe ori.






  1. Essence “Twilight Breaking Dawn – Part 2” highlighter. I-am facut review AICI.






  1. Catrice Hollywood’s Fabulous 40ties Collection “01 Gone with the wind”. M-a costat aproximativ 4 euro si-si merita banii. Este el cam prafos, dar este extrem de pigmentat, un finish mat si rezista ore bune pe ten.






  1. Lenibrush Flat Top Kabuki LBF01: Se spune ca este un dupe al celebrei Sigma F80. Pe cea din urma nu o am, insa de pensula Leni sunt mai mult decat multumita. Aplica si intinde perfect fondul de ten, nu naparleste, este moale si fina. Ce nu-mi place: se usuca in circa doua zile pentru ca este foarte deasa. In poza nu este murdara, era proaspat spalata, atata ca s-a patat de la Revlon Colorstay :|. O gasiti kosmetik4less la pretul de 12.50 euro. Ziceti voi, nu merita?





  1. Model 21 fake eyelashes. In pricinpiu, genele sunt ok. Arata frumos, sunt rezistente si pot fi folosite de multe ori, insa au banda cam grosuta. Sau poate m-am obisnuit eu cu Ardell si Red Cherry, care au banda invizibila si arata mult mai natural. Cred ca sunt un cadou potrivit pentru o incepatoare intr-ale aplicarii genelor false. Le gasiti AICI, modele si preturi diferite.





  1. Cercei facuti de Alexantza. Iti multumesc tare mult pentru ei, draguta mea, sunt minunati si i-am purtat foarte des iarna aceasta. Daca vreti sa oferiti cadou o bijuterie speciala si unica va recomand sa apelati la Alexantza.






  1. Demachiant de fata de la Yves Rocher pentru ten normal si gras. Desi am tenul foarte uscat si sensibil, acest produs este ideal pentru mine. Dovada ca sunt deja la a cincea sticla, iar asta spune multe, nu?  Demachiaza bland tenul, nu provoaca iritatii sau alte reactii adverse, il lasa moale, curat, catifelat si cum mai vreti voi. Momentan, este demachiantul meu preferat si m-a costat circa 3 euro.






  1. Apa termala Avene. O folosesc de ani de zile si, pana acum, nu am gasit alta mai buna ca ea. Imi vindeca arsurile (provocate de soare sau gatit), iritatiile, cosurile, fixeaza machiajul, imi curat tenul cu ea inainte de a ma machia si o folosesc intre demachiantul Yves Rocher si exfoliantul Paula’s Choice. Costa vreo 10 euro, iar un tub din acesta mare ma tine cel putin jumatate de an, folosit zilnic. Investitie buna? Indubitabil, dragul meu Watson :))






  1. Produse pentru ingrijirea parului de la Anian. Am un sampon, o masca, un balsam bifazic si inca un balsam care nu apare in poza, pentru ca posta (romana sau germana, nu stiu care) a avut grija sa mi-l sparga si tot continutul sa se verse in cutie. Le voi face review saptamana viitoare, insa va spun cu mana pe inima ca le ador si le voi cumpara iar si iar. Le gasiti pe TrioDeluxe.







  1. Catrice Prime and Fine Highlighting Powder. M-a costat vreo 4 euro si ceva si este unul dintre preferatele mele.






  1. Blush-uri Flormar, numerele 45 si 46. Cred ca le am de vreo doua luni, insa n-am apucat sa le folosesc pana acum. Din swatch-urile rapide par ok, nu sunt prafoase si sunt pigmentate. Costa in jur de 20 de lei, cred. Nu stiu sa va spun exact pentru ca tata mi le-a cumparat (nu, nu se pricepe, i-am zis eu ce sa caute :)) ).






  1. Fond de ten Maybelline Super Stay 24 H si Revlon Colorstay. Pe primul il ador, are acoperire mare, se aplica frumos si uniform, dar nu va spun mai mult pentru ca ii voi face curand review. Colorstay-ul m-a cam dezamagit, o sa va spun detalii in alta postare. Fiecare dintre ele m-a costat cate 10 euro.





  1. Asa zisele pensule EcoTools. De ce asa zise? Pentru ca ele de fapt sunt niste fake-uri, cumparate de pe sammydress.com. Nu cumparati pensule de la ei pentru ca nu sunt “za real thing”. Ambalajul arata groaznic, ieftin in toate sensurile, iar o pensula are gauri in maner de la termite o_O. Nu spun ca nu sunt moi si nu-si fac cat de cat treaba, dar mai rugam pe cineva sa-mi cumpere pensulele EcoTools original de pe iHerb. Unu – pentru ca eu nu pot cumpara de pe iHerb, doi – nici n-am stiut ca cele de pe sammydress sunt fake.






  1. Rujuri Catrice si P2. Acestea, plus inca vreo doua de la NYX pe care le veti vedea intr-o postare viitoare, sunt rujurile mele preferate toamna aceasta. Rujul de la P2 se numeste “Kärntnerstrasse “, iar cele trei de la Catrice fac parte din colectia Hollywood’s Fabulous 40ties si se numesc “Red Butler“, "Holly Rose Wood" si "Marlene's Favourite".






  1. Primer pentru fata de la Radiant. Pe acesta il am de la Laura, careia ii multumesc tare mult pentru cadou. Vroiam de multa vreme sa-l incerc, aici nu se gaseste, iar ea a fost extrem de amabila si draguta si mi l-a trimis. Daca vreti sa-i fac review, spuneti-mi. Pretul: circa 40 de lei.Apropo, daca doriti sa adoptati o pisicuta, puteti apela oricand la Laura, pentru ea gazduieste temporar torcacioase pana cand acestea isi gasesc o casa.






  1. Dupe al faimosului beauty blender. L-am luat cu un dolar si jumatate de pe ebay si este incredibil de bun. Primul este deja pe duca, pentru ca nu pot fi folositi prea mult timp, si deja mi-am comandat alti doi.






  1. Produse NYX: Soft Matte Lip Cream, Jumbo Eye Pencil si Jumbo Lip Pencil. Pur si simplu le ador, pe toate trei :D Urmeaza curand review. Le gasiti pe Makeup Shop.






  1. Paletele Sleek Ultra Matte Darks si Ultra Mattes Brights. Mai au nevoie de vreo prezentare? Eu cred ca nu. Dar pentru orice eventualitate, gasiti AICI review pentru Darks si AICI review pentru Brights. Sunt disponibile pe Makeup Shop.





  1. Sleek Brow Kit. Este produsul meu preferat pentru sprancene si voi face curand o postare despre acest produs, aratandu-va cum imi aranjez sprancenele cu ajutorul lui. Este disponibil pe Makeup Shop





  1. Beauty UK Lip Lust, nuanta “Playboy”. Un luciu de buze hidratant, destul de rezistent, cu un miros placut si o culoare frumoasa: un roz bombon pal.







     Si aici se termina prima parte a seriei de postari in care va arat pe ce am mai cheltuit banii / cam ce puteti cumpara de Craciun. Sper ca v-am ajutat si ca v-am dat cateva idei.


       For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...