luni, 10 decembrie 2012

Swatch & Review - Maybelline Super Stay 24H Foundation (ro only)



     Hello, ladies.

     Postarea asta sta in draft de mult, mult timp si cred ca a venit momentul sa vada lumina blogului. Vreau sa va vorbesc despre unul dintre fondurile mele de ten preferate si anume Maybelline Super Stay 24 H. L-am cumparat dupa ce am terminat Maybelline Dream Satin Liquid (review AICI) pentru ca pur si simplu am vrut sa incerc altceva. Nu l-am incercat in magazin si nici nu m-a atras numele – Super Stay 24H – l-am cumparat pentru ca pe el mi-au cazut ochii.



      Inainte de a trece la review vreau sa spun cateva lucruri despre tenul meu. Atunci cand am facut pozele pentru aceasta postare ramasesem de circa o luna fara exfoliantul de la Paula’s Choice. Asta inseamna ca tenul meu era extrem de uscat si aveam cojite, pori deschisi si asa mai departe. De aici si aspectul usor fainos pe care-l avea fondul de ten dupa ce l-am aplicat, fara sa folosesc in prealabil vreo crema sau primer, asa cum fac de obicei. De fapt veti vedea in poza starea pielii mele. Intre timp am primit exfoliantul, iar acum tenul meu arata mult mai bine :D







     Bun, ca am lamurit asta acum putem sa trecem la review. Fondul de ten este ambalat intr-o sticluta prevazuta cu pompita, iar dozarea se face perfect, pentru ca niciodata nu am scos o cantitate mai mare decat am avut nevoie. Produsul este semi-lichid, relativ cremos si destul de dens, insa nu incarca tenul si are un finish usor dewy. Fiind cremos, recomand sa fie fixat cu pudra, in caz contrar se va strange in riduri si in liniile fine.

     PRO’s:
-         fondul de ten este ambalat intr-o sticluta prevazuta cu pompita;
-         dozarea se face perfect, pentru ca niciodata nu am scos o cantitate mai mare decat am avut nevoie;
-         produsul este semi-lichid, relativ cremos si destul de dens, insa se intinde foarte usor pe ten;
-         are acoperire medie spre mare, daca folositi mai mult produs;
-         nu incarca tenul si are un finish usor dewy;
-         se aseamana foarte mult cu Dream Satin Liquid, insa Super Stay are o acoperire mai mare, motiv pentru il prefer pe cel din urma, mai ales ca au acelasi pret – 10 euro;
-         rezista circa 8-9 ore pana sa aiba nevoie de retusuri, iar asta doar in zona fruntii, unde e tenul meu e mai gras;

Click pe poza pentru marire





     CON’s:

-         as fi tentata sa spun pretul mare, adica 10 euro, insa mi-am dat seama ca am dat si mult pe fonduri de ten extrem de proaste si care m-au dezamagit crunt. Deci pretul mi se pare mai mult decat acceptabil pentru ce stie sa faca;
-         rezistenta la transfer: nu se ia pe telefon, insa daca va imbratisati cu cineva si va strange tare-tare, exista posibilitatea sa-i lasati o urma frumoasa pe umar.







     Cu siguranta voi recumpara acest fond de ten pentru ca imi place din toate punctele de vedere. Il recomand tenurilor uscate, insa poate fi folosit si de fetele cu tenul gras doar daca il aplica peste o baza matifianta si il fixeaza cu o pudra matifianta, evident.
Insa as vrea sa retineti ca daca un fond de ten este bun pentru mine nu inseamna ca este potrivit si pentru voi. Eu pot doar sa-l recomand si este decizia voastra daca il incercati sau nu. 


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...