sâmbătă, 29 decembrie 2012

Ultimele achizitii (2) (ro only)



     Hello, ladies.

     Desi Craciunul a trecut si, probabil, s-a dus vremea cadourilor, m-am gandit ca nu ar strica sa va arat, totusi, ce mi-am cumparat sau am primit in ultima vreme. De aceasta data m-am axat mai putin pe produse de machiaj si mai mult pe oje / produse pentru unghii. O parte din produse au fost cadou de Mos Niculae / Craciun, altele le-am primit de la hubby de ziua mea, iar cu altele m-am cadorisit singura.
     Din pacate, am uitat sa includ in postare un ulei pentru cuticule de la P2 si o crema de maini cu arnica de la Yves Rocher. Dar o sa vi le arat in alta postare si le voi face si un review.





     Ianinte de a va prezenta produsele, vreau sa va spun ceva. Veti vedea ca am inclus si cateva chestii de la MUA, desi nu ar fi trebuit sa fac asta. Da, imi plac produsele lor, insa am avut o multime de probleme cu ei: mi-au trimis produsele dupa aproape o luna de cand le-am comandat si platit, au uitat sa-mi puna produse pe care le-am platit, nu au ambalat produsele cum trebuie, motiv pentru care coletul a putut fi usor deschis si mi s-au furat produse. Iar cireasa de pe tort: cand le-am spus ce probleme am avut si i-am rugat sa rezolvam cumva, m-au ignorat cu desavarsire. Mi-au spus ca imi vor retrimite produsele abia dupa ce le-am facut plangere via paypal, insa nici acum nu le-am primit si inca mai cred ca m-au dus de nas.
     Concluzia mea: nu mai cumpar niciodata de la ei si nu recomand nimanui sa comande de la MUA, mai ales ca sunt o multime de persoane care s-au plans de serviciile proaste ale MUA.

     Acestea fiind zise, sa trecem la prezentare:

  1. Rimmel.
     Am cumparat la oferta fondul de ten Rimmel Wake Me Up si un blush / highlighter crema, care m-au costat circa 35 de lei.
     Pudra Rimmel Match Perfection este foarte cremoasa, are incluse buretel si oglinda si m-a costat 35 de lei.






  1. MUA (Make-Up Academy)
     In poza veti vedea o paleta cu 12 farduri, sase eyelinere cu slicpici, o oja crackle si un blush crema. In realitate, ar fi trebuit sa mai primesc inca un eyeliner argintiu cu sclipici, trei rujuri si doua gloss-uri. 







  1. Paula’s Choice.
     Un produs pentru ingrijirea fetei fara de care nu as putea trai. De cand il folosesc nu mai am pieloea descuamata, porii sunt mai mici, iar punctele negre au cam disparut. M-a costat 24 de euro si nu regret niciun cent.





  1. Yves Rocher.
     Mi-am cumparat o crema de fata pentru ten uscat (cca. 3 euro), un gel de dus cu sclipici (cca. 4 euro) si o crema de maini cu arnica (cca. 2 euro) – am uitat sa pozez crema de maini. Despre gelul cu slicpici pot sa va spun ca arata frumos in sticla, insa atunci cand ma spal particulele “dispar” in spuma, iar pe piele nu ramane nimic. In schimb miroase foarte frumos, a prajituri de Craciun :)








  1. Avene.
     M-a costat vreo 15 euro si m-a cam dezamagit. O sa-i fac un review. 





  1. MeMeMe.
     Am primit spre testare o crema de fata, un highlighter lichid si un blush. Le voi face review curand.






  1. Sleek.
     Am primit cadou de la hubby Sparkle 2, Respect si Supreme. Click AICI pentru review. 










  1. Beauty Blender.
     L-am cumparat de pe ebay cu un dolar si jumatate si imi place tare mult. De fapt, sunt la al treilea buretel de genul.





  1. P2.
     Avem asa: trei oje, o pila pentru unghii cu doua fete, gel pentru indepartarea cuticulelor, top coat, o oja speciala pentru french (a doua sticluta de genul), un lip cream si un creion khol bleu metalic. Preturile produselor sunt undeva intre 1.5 – 3 euro. 







  1. Ebelin.
     Mi-am luat niste buretei pentru fond de ten ca sa fac manichiura gradient si o ustensila pentru indepartarea cuticulelor (nu stiu cum se numeste). Fiecare m-a costat circa un euro. Am pus o poza cu unul dintre buretei langa o oja Essence ca sa vedeti cam cat e de mic buretele.





  1. Golden Rose.
     Sunt trei oje cu finish mat, foarte frumoase si ieftine: vreo 8 lei fiecare. 




  1. Essence.
     Aici lista e mai lunga: dizolvant pentru oja (este cel mai bun dizolvant pe care l-am avut, indeparteaza si cel mai incapatanat sclipici in doi timpi si trei miscari), doua placute cu modele si oja speciala pentru stamping, betisoare pentru cuticule, doua oje colour&go, doua oje colour&change + top coat-ul aferent, doua top coat-uri cu sclipici, o oja pentru nail art cu sclipici si pensula subtire. Cel mai ieftin produs a fost 1.8 euro, iar cel mai scump cred ca vreo 3.5 euro. 










  1. Catrice.
     Mi-am cumparat trei oje absolut superbe, doua mate si una cu sclipici fin, un top coat cu flakies aurii si o pensula pentru eyeliner (a doua pe care o am, imi place foarte mult). Pretul fiecarei oje este de 2.5 euro (desi top coat-ul cred ca a fost 3.5, nu mai stiu), iar pensula m-a costat aproape 3 euro.  






     Phew, am terminat, sper ca n-am uitat nimic. Cam astea sunt cumparaturile din ultima vreme. Mai astept sa primesc niste accesorii pentru unghii pe care le-am comandat de pe ebay special pentru sarbatori, urma sa le folosesc la niste manichiuri pentru Craciun, dar seller-ii mi le-au trimis prea tarziu, asa ca le voi utiliza anul viitor.
     In rest, mai trebuie sa-mi iau niste gene false si un rimel, pe care vi le voi prezenta intr-un alta postare de genul.

     Ce produse va plac cel mai mult? Care v-ar tenta sa le cumparati?


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...