vineri, 14 decembrie 2012

LOTN - Silent night (X-Mas series)



     Hello, ladies.

     Finally I’m starting to do some Christmas looks. And I thought I should try somenthing new or, at least, rather new for me. A few months ago, when I was just a rookie, I tried to do a cut crease and, as you can see here, I so failed. In the meantime, I watched some tutorials, I practiced and my technique is a little bit better. So I decided to start the X-Mas look series with a cut crease.

     In sfarsit dau si eu startul machiajelor de Craciun. M-am gandit sa profit de ocazie si sa incerc ceva nou pentru mine sau, ma rog aproape nou. Acum multe luni, pe cand eram doar o incepatoare intr-ale machiajului, m-am incapatat sa fac un machiaj de tip cut crease si dupa cum puteti vedea aici, rezultatul nu este nici pe departe bun. Intre timp am mai urmarit tutoriale, am mai exersat, asa ca mi-am luat inima in dinti si am decis sa incep seria machiajelor de Craciun cu un cut crease.
     Sper sa va placa :D





     Unfortunately, today I don’t have any full face pics, for two reasons: my skin is really flakey ( the frost and the hard water are to blame) and, besides that, doing the makeup for one eye took me so long (I’m still a rookie when it comes to cut crease :D ) that all the natural would’ve been gone until I would’ve finish the full face makeup.

     Din pacate, astazi n-o sa va prezint un machiaj full-face, asta din doua motive: pielea mea iar incepe sa se descuameze (gerul si apa dura de aici isi spun cuvantul), iar realizarea machiajului unui singur ochi mi-a luat atat de mult timp (sunt incepatoare in asta :D) incat daca faceam un machiaj full face pierdeam lumina potrivita pentru poze.

     For today’s makeup I used four Sleek palettes: Supreme, Respect, Sparkle 2 and Glory. After I finished the makeup I added a little bit of glitter eyeliner by MUA, but I didn’t had enough patience to let is dry, so I opened my eyes and it creased. But at least I got the chance to take a few pictures.

     Pentru machiajul de astazi am folosit patru palete Sleek si anume: Supreme, Respect, Sparkle 2 si Glory. Dupa ce am terminat machiajul, am adaugat si putin glitter auriu de la MUA, dar n-am avut rabdare sa se usuce, am deschis ochii si s-a strans tot tusul. Dar macar am reusit sa fac doua-trei poze ca sa vedeti cum arata glitterul.

     Enjoy the pictures (click on them to zoom in / click pe poze pentru marire):



























Products I used (in that order) / Produse folosite (in acea ordine):









Rimmel Wake Me Up Foundation – 103 True Ivory
Rimmel Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder - 103 True Ivory
ELF Eye Primer
L’Oreal Contour Khol – 131 Jet Black – cut crease and waterline
Sleek Glory
Maybelline eyeliner gel – 01 Black
Essence long lasting eye pencil – 15 Bling Bling
GOSH Provocateur Mascara

MUA Glitter Eyeliner – City of Gold


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...