sâmbătă, 1 decembrie 2012

NOTD - Trei culori cunosc pe lume

     Hello, ladies.

     Today is the National Day of Romania, my country, and to celebrate this day I decided to do a manicure inspired by our flag. I hope you'll like it :)

     Astazi este 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, ziua noastra, a tuturor romanilor, aflati in tara sau peste hotare. Nu sunt o nationalista infocata, insa imi iubesc patria si mereu voi spune cu mandrie ca sunt romanca. Imi iubesc tara pentru frumusetile sale naturale, pentru obiceiurile atat de variate si de interesante, pentru mancarurile extrem de gustoase, pentru oamenii care stiu sa petreaca si stiu sa omeneasca pe cineva atunci li se trece pragul, pentru femeile frumoase, pentru inventiile facute de romani fara de care lumea ar fi fost altfel acum, imi iubesc tara pentru ca... acolo m-am nascut.
     Cum sarbatoresc eu ziua? Din pacate, fara vin fiert, fara ciolan cu fasole, mici si bere sau alte bunataturi specific romanesti. Totusi, nu puteam lasa ziua sa treaca fara sa prezint ceva pe blog prin care sa urez Romaniei si romanilor "La multi ani!". Astfel, am facut o manichiura :).




     The manicure is simple, without sparkle, glitter etc. I didn't even use a nail polish before doing the model. I just applied a base coat, drawed the flag and then I applied a top coat.
     The nail polishes I used: Essence "Snow White" Collection - "01 Snow White", Essence "95 wanna be your sunshine" and Essence "Snow White" Collection - "02 Grumpy".

     Sursa de inspiratie a fost, bineinteles, steagul Romaniei. Manichiura este simpla, fara "artificii", sclipici, desene si alte chestii de genul. Am vrut sa pastrez o linie serioasa, motiv pentru care nu am folosit nici macar o baza pentru model. Am aplicat un base coat, am desenat steagul, apoi am aplicat top coat.
     Ojele pe care le-am folosit: " Essence "Snow White" Collection - "01 Snow White", Essence "95 wanna be your sunshine" si Essence "Snow White" Collection - "02 Grumpy".

     Enjoy the pictures :)








       For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 

      Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase



    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...