duminică, 23 decembrie 2012

NOTD - Five nail models for Christmas day



     Hello, ladies.

     I am so excited that there are only two more days until Christmas and I am super busy with the preparations: I don’t know where to start and what to do first, I got a lot of cooking to do, some things to shop… I just love this time of year, even if it means I’m so busy. Nevertheless, I made time to do a Christmas manicure. Actually, “a manicure” is wrongly said, because I have for you five models you could wear on your nails on Christmas Day.

     Sunt atat de incantata ca mai sunt doua zile pana la Craciun si am intrat deja in febra pregatirilor: nu stiu ce sa fac mai repede, am multe de gatit, mai sunt cateva cumparaturi de facut… Pur si simplu ador perioada asta, oricat de aglomerata ar fi. Dar, printre picaturi, mi-am facut timp si am relizat o manichiura festiva. De fapt, “o manichiura” este gresit spus, pentru ca de fapt am pentru voi cinci modele taman bune de purtat in ziua Craciunului. 





     I chose to do five models, one on each nail, because I don’t have enough time to show each and every one of them properly. I did my nails in a hury, I didn’t even cleaned the cuticules properly (as you’ll see) and I hope you’ll forgive me for that, but I hope you’ll like the models.
     I used P2, Catrice and Essence nail polishes, o sponge to do a gradient pattern on my fourth nail and a few nail brushes.
     I hope you’ll like and you’ll try to do them too.

     Am ales sa fac cinci modele, unul pe fiecare unghie, pentru ca nu mai am timp sa vi le arat pe fiecare pe indelete. Le-am facut in graba, veti vedea ca nu am sters prea bine marginile si sper sa ma iertati pentru asta, insa sper sa va placa modelele.
     Am folosit oje de la P2, Catrice si Essence, un buretel pentru a realiza degrade-ul pe inelar si cateva pensule pentru unghii.
     Sper sa va placa modelele si sa le incercati si voi.























       For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 






                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...