joi, 6 decembrie 2012

NOTD - Oh, Sparkling Christmas Tree!

     Hello, ladies.

     December is here. The month of winter holidays and presents, the month when cities and houses are twinkling with christmas lights, when Christmas trees are decorated as colorful and beautiful as possible. Although there are a few weeks 'til X-mas, I'm already in a Christmas mood, especially since it snowed here and everything looks like in a fairytale. 
    But us, women, have some extra things to worry about when the winter holidays arrive: nails, makeup and hair. When it comes to hair I can't help you, since I wear mine either straight or curly, but things are different when it comes to the other two. I have for you a few X-mas manicures and looks.
     I'll start with the manicures and today I'll show my first suggestion.


     A venit si decembrie, luna sarbatorilor de iarna si a cadourilor, luna cand orasele si casele sunt pline de luminite si brazii sunt impodobiti cat mai frumos si cat mai colorat. Desi mai e ceva timp pana la Craciun, eu simt din plin spiritul sarbatorilor, mai ales ca aici a nins si totul arata ca in povesti.
     Insa noi, femeile, avem niste griji in plus cand vin sarbatorile de iarna: cum ne facem manichiura, cum ne machiem si cum ne coafam de sarbatori? La partea cu aranjatul parului nu va pot ajuta pentru ca eu am doar doua stiluri: fie drept, fie ondulat. Insa cand vine vorba de primele doua, altfel sta treaba. Am pregatit pentru voi cateva manichiuri si machiaje facute special pentru aceasta perioada a anului.
     Voi incepe mai intai cu manichiurile, iar astazi am sa va arat prima mea propunere.







     This model makes me think about a decorated and twinkling Christmas tree. this is one of my favourite manicures and I think I'm gonna wear it a lot this winter. The products I used: a pure green P2 nail polish, which reminds me of a green X-mas tree, and a sparkling, colorful and joyful Essence top coat. 
     I hope you'll like.


     Acest model ma duce cu gandul la un brad de Craciun impodobit si luminat de becuri colorate. Este una dintre manichiurile mele preferate si cred ca o voi purta des iarna aceasta. Ce am folosit? O oja P2 de un verde pur, care sa semene cu nuanta brazilor, si un top coat Essence, sclipicios, colorat si vesel.
     Sper sa va placa propunerea mea. Enjoy the pictures.


                             Click on the pics to zoom in / Click pe poze pentru marire




































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 


     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...