miercuri, 18 aprilie 2012

LOTN - Arabic Emerald


     Hello, ladies.
     Since the moment I got my hands on the L.A. Girl “Harmony” palette I simply knew it was perfect for an arabic inspired make-up. And I wasn’t wrong.
     Today I woke up thinking at an emerald look, so I decided to mix the green with the gold shades of “Harmony” to get a sexy, arabic look.


     Din clipa in care am pus mana pe paleta “Harmony” de la L.A. Girl, am stiu ca este perfecta pentru un machiaj de inspiratie araba. Si nu am gresit.
    Astazi m-am trezit in minte cu ideea de a face un machiaj in culorile smaraldului, asa ca am descis sa “imbin” verdele cu nuantele aurii ale paletei pentru a obtine un look sexy, arabesc. 




      To get that sexy, arabic look, one must have a bronzy, glowy skin. In order to get that, I used as a face primer the BB Cream from Garnier, two shades darker than my skin. I also used a pretty dark bronzer from Sephora to contour and “bronze” my face.
     For sexy eyes, I drew a thick and winged line with a black eyeliner. I also wanted to add some falsies, but they were “hiding” the make-up, so I just used mascara for my eyelashes. 
     If you want to match your nail polish with your make-up, you can check out this NOTD, where I used a beautiful Catrice nail polish. 

     I hope you like this look and don’t be shy to tell me your opinion.


     Pentru a obtine acel look sexy, arabesc, trebuie sa ai pielea bronzata si stralucirea. Pentru a obtine acest efect, am folost ca primer pentru fata BB Cream de la Garnier, cu doua tonuri mai inchisa decat nuanta pielii mele. De asemenea, am folosit si un bronzer destul de inchis de la Sephora, pentru a-mi contura si “bronza” fata.
     Pentru o privire sexy, am trasat o linie groasa si winged cu un tus negru. Am vrut sa adaug niste gene false, insa nu faceau altceva decat sa ascunda machiajul asa ca am renuntat la ele si m-am limitat doar la rimel. 
     Daca doriti sa va asortati manichiura cu machiajul, puteti arunca o privire pe acest NOTD, unde am folosit o superba oja Catrice. 

     Sper ca va place look-ul si astept parerea voastra. 




















                                The look step by step:





     Products used:

     Face:

L’Oreal Hydra Active 3 Intensive Hydration
BB Cream Garnier – as face primer
Maybelline Dram Satin Liquid Foundation – 30 Sand
NYX Concelear in a jar
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Sephora bronzer “Terre Passion 09” – contouring
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” – blush and highlight

Crema hidratanta L’Oreal Hydra Active 3
BB Cream de la Garnier – ca primer pentru fata
Fond de ten Maybelline Dream Satin Liquid – nuanta 30 Sand
Concelear in a jar NYX
Pudra compacta Pure Skin de la Essence – nuanta 02 Sand
Bronzer Sephora “Terre Passion 09” – pentru contour
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” – blush si iluminant



     Eyes:
Primer ELF
 “Arabian Glow” by Avon “Sunny” – eyeshadow base
L.A. Girl “Harmony” palette
120 palette
ELF Little Black Beauty Book – “Warm Collection”
Maybelline eyeliner gel - 01
Eyeliner Flormar “ultra green” – waterline
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Primer ELF
 “Arabian Glow” de la Avon, nuanta “Sunny” – baza pentru machiaj
Paleta “Harmony” L.A. Girl
Paleta 120
ELF Little Black Beauty Book – “Warm Collection”
Maybelline eyeliner gel – nuanta 01
Creion de ochi Flormar “ultra green” – pe waterline
Kit pentru sprancene Essence
Gel pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara





     Lips:
ELF Little Black Beauty Book – “Warm Collection”



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact using the comment section below, my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                     Kisses and always be beautiful

                     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...