marți, 24 aprilie 2012

Castigatoarele GA-ului de Paste


     Buna, fetelor.

     Stiu ca ati asteptat destul pentru a afla care sunt castigatoarele GA-ului, asa ca nici eu nu o sa ma lungesc cu vorba.

     Iata norocoasele:

 
Manole Alina Maria – Premiul 1




Bianca Elena Arama –Premiul 2




Hermi Blue – Premiul 3




Itg Theo - Premiul 4





     Felicitari, fetelor. Am sa va contactez astazi prin mail pentru a obtine datele voastre de contact. Daca nu-mi raspundeti in 48 de ore, voi extrage o noua castigatoare pentru premiul care v-ar fi revenit.



     P.S.: De-acum incolo voi organiza fie concursuri (vreau sa munciti pentru premiile pe care vi le ofer), fie GA-uri doar pentru cititoarele fidele.
     Urmatorul GA “general” va fi, PROBABIL, cand voi atinge 1.000 de followeri. Stai linistite, nu va agitati ca Pepsi-ul, eu personal nu primesc nimic la acest prag, n-am niciun beneficiu de la nimeni. Am pus aceasta cifra tocmai pentru ca este greu de atins si stiu ca mai curge multa apa pe Dunare pana voi ajunge acolo. In plus, nici nu stiu sigur daca voi organiza un GA atunci. Am spus-o si o repet, prefer sa am 100 de followeri, dar sa ma citeasca toti, decat 10.000, si doar cativa sa fie interesati de ce spun eu pe-aici.



                             Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...