miercuri, 25 aprilie 2012

Haul and goodies from home - part 1


     Hello, ladies.
     I was telling you a few days ago, on Facebook, that I received from home a big package including, among other things, a bunch of make-up and care goodies. I was really ecstatic when I got them because I was waiting for them for a pretty long time :D.
     But you know what they say: a girl can never have enough… shoes, clothes, make-up etc. So these days I bought myself other make-up and care goodies, either because I really needed them, or because I just want to try them out.

     Va spuneam pe Facebook acum cateva zile ca am primit de acasa un pachet mare care include, printre altele, produse de make-up si ingrijire. Am fost mega-fericita cand am pus mana pe ele pentru ca le asteptam de o bucata buna de vreme.
     Dar stiti cum se spune: o fata n-are niciodata suficient. Suficienti pantofi, destule haine sau suficiente produse de make-up. Asa ca zilele acestea mi-am cumparat alte cateva produse de make-up si ingrijire, fie pentru ca aveam intr-adevar nevoie de ele, fie pentru ca pur si simplu vreau sa le testez.





     Today I’m gonna show you the goodies I got from home and tell you a little something about each and everyone of the products, their prices and from where you can buy them.

     Astazi am sa va prezint produsele pe care le-am primit din tara si am sa va spun doua-trei vorbe despre fiecare, preturile si de unde le puteti cumpara.



     1.  Anian regenerating shampoo and regenerating mask, from Triodeluxe.ro –  12 (samponul) si 25 de lei (masca)

     I already started using these two products and… I’m gonna tell you everything about them in a month or so.

     Am inceput deja sa folosesc aceste doua produse si… O sa va spun totul despre ele in circa o luna.    
     Samponul il puteti cumpara de AICI, iar masca o puteti achizitiona de AICI. Ca sa nu va tin totusi in suspans, va spun atat: le recomand :D.



 

2. Anian liquid keratine from Triodeluxe.ro

     I’m gonna try this after I finish using the Anian shampoo and mask.

     O sa incerc produsul acesta dupa ce voi termina samponul si masca Anian. Keratina lichida o puteti cumpara de AICI, la pretul de 36 de lei. Din cate am auzit, face minuni pentru podoaba capilara.



  1. Handmade soap and facial gel for dry skin from Kabea
      I’m testing those two for a day or two and… love them. Gonna review them soon. You can buy them from HERE and HERE.

     Le testez de vreo doua zile si deja le ador. Sapunul il puteti cumpara de AICI -  cu 12 lei, iar gelul de fata de AICI - cu 18 lei.




  1. Sleek pout polish – 19.99 lei
      It’s one of my favourite products *heart*.

     Este unul dintre produsele mele favorite, pe care il recomand din tot sufletul si pe care-l puteti cumpara de AICI.



  1. Three Sleek palettes – Oh So Special, Monaco and PPQ.
     I don’t think there’s much to say about them, you all know and love them. Swatch and review coming next week :D.

     Nu cred ca am ce spune despre ele, cu toate le stiti si le iubiti. O sa le fac swatch si review saptamana viitoare. Oh So Special o puteti cumpara de AICI - cu 34.99 lei,  PPQ o gasiti AICI - cu 36.99 lei, iar Monaco o puteti cumpara de AICI - cu 36 de lei.











  1. The last, but definitely not least, my beloved Pimkie jacket.
      I can’t tell you how much I love it, it’s so so versatile and cosy, it’s perfect for me in this time of year. Gonna show you more pictures of it in an OOTD this weekend.

     Nu pot sa va spun cat de mult ador acest sacou, este atat de versatil si de confortabil, pentru mine este piesa vestimentara ideala in perioada aceasta a anului. O sa va arat mai multe poze cu el in weekendul acesta, planuiesc un OOTD (outfit of the day).
     Sacoul il puteti cumpara de pe ReFashion.ro, de AICI - redus la pretul de 75 de lei.



     Hope you like these products and please, don’t be shy and tell me your opinion. Tomorrow I’m gonna show you the goodies I bought myself the past few days, which I’m sure you’re gonna like too.

     Sper ca v-au placut produsele si ca va fac cu ochiul spre a le cumpara. Maine am sa va arat bunataturile pe care mi le-am cumparat singura zilele acestea si sunt convinsa ca si acelea va vor placea.

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.


                            Kisses and always be beautiful

                               Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...