luni, 9 aprilie 2012

Giveaway de Pasti - RO ONLY - INCHIS


     Hello, ladies.
     Iepurasul de Pasti nu putea sa treaca pe la mine fara sa nu lase ceva si pentru voi. Drept urmare, astazi dau drumul unui nou giveaway, cu premii frumoase si atractive. Mai mult decat atat, de aceasta data nu va exista o singura norocoasa, ci vor fi patru fete castigatoare.

     Giveaway-ul este deschis tuturor cititoarelor mele care au o adresa valabila in Romania.
     Perioada de desfaurare este 9-22 aprilie, iar castigatoarele vor fi alese prin random.org. Daca vreuna dintre castigatoare nu a respectat vreo regula, aceasta va fi descalificata si voi alege o alta norocoasa tot prin random.org.
     Dupa incheierea giveaway-ului, imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarele.
     Fiecare participanta la giveaway se poate inscrie pentru un singur premiu, pe care mi-l va spune in tabelul de mai jos. Nu va inscrieti pentru mai multe premii, in caz contrar veti fi descalificate. 

NOTA: Daca nu stiti cum sa procedati pentru a indeplini una, o parte sau toate regulile pe care le voi prezenta mai jos, va rog contactati-ma si va ajut cu drag. Aveti la dispozitie pagina mea de Facebook, mess-ul (ana.s_beautyblog@yahoo.com) si/sau adresa de mail (ana.s_beautyblog@yahoo.com).


                                                         Iata premiile:

     1. Sapunul minunat "Glassy Neroli” cu glicerina si untul de corp delicios "Honey" (100 ml) de la Kabea. Toate produsele Kabea sunt handmade, realizate cu multa dragoste si dedicatie si pe care vi le recomand cu incredere. Produse Kabea mai gaisiti si pe Breslo.



     2. O crema la alegere din cele 6 disponibile pe site-ul SpaRustica. Toate produsele SpaRustica sunt handmade, iar oamenii din spatele lor sunt minunati si pun multa dragoste in ceea ce fac. Daca vreti sa aflati mai multe despre produsele lor, click AICI.



    3.  Un voucher in valoare de 50 de lei pe site-ul ReFashion si, daca vor fi destul de multe inscrieri pentru acest premiu, sponsorul are si alte surprize pentru voi. Va sfatuiesc sa intrati cat mai repede pe site-ul ReFasion, sa studiati cu atentie produsele pe care le au si sa alegeti favoritul. Eu deja mi-am achizitionat de la ei un sacou superb, pe care il voi primi in cateva zile.



     4. Mazza.ro ofera o bratara fantezie absolut minunata, care te poarta intr-o calatorie frumoasa prin Europa doar daca arunci o privire asupra ei. Va spun un secret: imi place atat de mult bratara, incat abia m-am abtinut sa n-o “fur” pentru mine :P. Norocul vostru a fost ca am gasit o multime de alte bijuterii frumoase pe site-ul Mazza care mi-au “furat” ochii si pe care mi le doresc. Gasiti mai multe produse pe Mazza.ro aici: bijuterii online si aici bijuterii fantezie.






              Iata care sunt regulile – pe care va rog sa le cititi si sa le respectati cu atentie:

1. Sa ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect)
2. Sa dati LIKE paginii mele de Facebook – o gasiti AICI
3. Sa ma urmariti prin email – Follow me by email. Am sa va rog sa confirmati dupa ce primiti mailul.
4. Sa dati LIKE paginii de Facebook SpaRustica. - click AICI
5. Sa urmariti prin GFC blogul …prin gradina Cosanzenei - click AICI
6. Sa urmariti prin GFC blogul Kabea – click AICI
7. Sa dati LIKE paginii de Facebook Kabea – click AICI
8. Sa dati LIKE paginii de Facebook ReFashion – click AICI
9. Sa imi spuneti care este produsul vostru preferat de pe ReFashion si sa faceti o postare pe Facebook unde sa spuneti care este produsul preferat, mentionand site-ul ReFashion. Pentru postare alegeti optiunea "Public".
10. Sa dati LIKE paginii de Facebook Mazza.ro
11. Sa imi lasati linkul unde ati dat share acestei postari pe wall-ul contului vostru de Facebook. Aveti grija sa alegeti optiunea “Public”.


     Mai jos aveti tabelul pentru inscriere. Va urez multa bafta si Paste Fericit.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...