marți, 3 aprilie 2012

Guest post - Review lentile de contact medicale colorate

     Hello, ladies.

     Va povesteam aici ca eu si prietena mea, Andra ( o stiti de AICI), ne-am cumparat cate o pereche de lentile de pe site-ul www.lentile-contact.net. Eu mi-am ales unele colorate in nuanta True Sapphire (click AICI pentru review), iar ea o pereche de lentile cu dioptrii, colorate, identice cu ale mele. Daca eu am fost incantata de lentilele mele, nu pot spune acelasi lucru si despre ea. Dar mai bine va las sa-i cititi parerea. 




      „Lentilele Bescon alese de mine sunt tot nuanta True Sapphire, insa sunt medicale, deoarece sufar de miopie. Astfel, am imbinat utilul cu placutul.

     Atunci cand am facut comanda, le-am comunicat ca am nevoie de dioptriile -2 si -2.5, insa nu asta am primit. Din pacate, cand am deschis coletul, am constat ca ambele lentile sunt -2. Initial am crezut ca poate lentilele nu trebuie sa aiba aceleasi dioptrii cu ochelarii de vedere, insa dupa ce m-am interesat am aflat ca trebuie sa fie la fel. In mod normal este bine sa consultati un medic inainte de a va comanda lentile medicale colorate, pas pe care eu l-am sarit deoarece stiam exact de ce dioptrii am nevoie.









     Nu este prima oara cand port lentile (desi celelalte au fost fara dioptrii), asa ca mi le-am pus usor si le-am scos la fel de usor.
     Nu am lacrimat, lentilele Bescon sunt destul de moi si vad ok la distanta atunci cand le port. Insa, din punctul meu de vedere, intr-o anumita lumina si de aproape, culoarea lentilei nu arata natural. Mai mult, comparandu-le cu cele pe care le-am avut inainte, pot spune ca imi oboseste ochiul mult mai repede, astfel ca trebuie sa fac un efort ca sa le port 8 ore. Insa as adauga ca poate anumiti factori, precum oboseala, impuritatile din aer etc, au rolul lor. Desi, repet, cu celelalte nu am avut astfel de probleme. 


     
     Le recomand? Mda, dar cu jumatate de gura. Nu-mi place ca nu sunt foarte moi, au un continut scazut de apa si imi obosesc ochiul repede. Mai mult, o bila neagra este faptul ca nu mi-au trimis dioptriile cerute. Pe de alta parte, au o bila alba datorita raportului calitate-pret. In rest, ramane la latitudinea voastra daca vreti sa le cumparati sau nu.
     Va pup.
     Andra”

     Aceasta a fost parerea Andrei si m-a rugat sa va cer scuze pentru calitatea pozelor, insa n-a avut incotro si a trebuit sa le realizeze cu telefonul. Pentru mai multe detalii despre lentile, click AICI.

Lentilele medicale colorate pot fi achizitionate de pe www.lentile-contact.net/lentile-contact-dioptrii.html, la pretul de 85 de lei, fara ca suportul si solutia sa fie incluse.

        Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...