sâmbătă, 7 aprilie 2012

Intalniri ratate - My time to tell a story


     Hello, ladies.
     Cea care va va delecta astazi cu o intalnire ratata voi fi chiar eu. Din pacate, prietena mea are niste probleme personale care nu i-au lasat niciun pic de timp liber pentru a se ocupa de “episodul” de saptamana aceasta. Sper, insa, ca povestea mea va va amuza/intriga la fel de mult cat au facut-o istorisirile ei.



     Inainte de a va povesti intalnirea mea ratata, vreau sa precizez ca singurele persoane de gen masculin de la care am primit ceva vreodata, cu exceptia sarbatorilor sau a zilelor de nastere, sunt tata si sotul meu.    
     Niciodata nu mi-a pasat de situatia financiara a tipului cu care ies, pentru ca intotdeauna am avut bani pentru a-mi achita singura consumatia sau a-mi cumpara ce-mi doreste inima. Iar daca nu am avut resurse financiare, nu am iesit in oras sau nu mi-am cumparat. My 2 cents.
     Acum un an si ceva, prin noiembrie 2010 mai exact, mi-am regasit intamplator pe Facebook un fost coleg de liceu, mai mare cu un an. Dupa ce am discutat de cateva ori cu el pe FB si mess, tipul s-a decis sa ma invite la o intalnire, precizand insa ca va face acest lucru abia peste doua-trei saptamani, deoarece are un picior in ghips. Cazuse in club, cica se impiedicase de ceva. Am zis “Ok, fa-te bine si iesim dupa ce scapi de <<cizma>>”.
     In tot acest timp, vorbeam aproape continuu pe mess si, desi niciodata nu l-am intrebat cu ce se ocupa exact sau care e situatia lui, tipul se lauda cu vacantele sale in strainatate, ce locuri si ce haine scumpe si-a cumparat, pe unde mai are de gand sa mearga si chiar cat castiga. Nu era o suma de mii de euro, nici de neglijat, dar care m-a lasat rece. Ba mai mult, incepuse sa-mi promita ca ma duce nu stiu unde la munte, la hotel de cinci stele, ca facem Revelionul in cutare loc de lux etc, si a luat la rand cam toate sarbatorile si vacantele din 2011. I-am explicat ca nu asta ma intereseaza pe mine la o relatie, iar raspunsul lui a fost: “Vreau sa te rasfat si am bani sa o fac”. Pas K. M-am gandit “Eh, cine stie cu ce fete a avut de-a face pana acum, lasa-l sa se laude, nu ma afecteaza cu nimic”. De fapt, era chiar fun sa-l vad cum se ridica in slavi.
     Ah, am uitat sa precizez ca in acea perioada ramasesem fara permis de conducere timp de o luna, pentru ca un “Garcea” a avut impresia ca n-am acordat prioritate unui pieton care se intorsese din drum.
Revenim. Intr-o seara, in timp ce ma gandeam abatuta ca iar plec seara tarziu de la serviciu si dardai de frig pana acasa, ma suna “mister”. Ca la ce ora scap de la serviciu, pe unde merg de obicei bla bla, pentru ca intr-un final sa-mi spuna ca a scapat de ghips si el e in masina, ma asteapta in fata cladirii. Sefa m-a vazut ca ma schimb la fata si, pentru ca stia povestea, mi-a zis “Hai fugi, te asteapta baiatul” :)).
     Ne intalnim, ne pupam pe obraz, schimbam doua trei vorbe si decidem sa mergem sa bem ceva in Mall Titan, care era aproape de locuinta mea. Ajungem acolo, el isi comanda o Cola si o cafea, in timp ce eu am tinut-o pe Cola toata seara. Ah, inainte de a comanda a avut grija sa puna pe masa portofelul burdusit de bani. La propriu era atat de plin, incat nu se mai inchidea. Ma si gandeam “Ce dracu’ a facut asta, a spart o banca?”. Gestul mi s-a parut de prost-gust, dar n-am comentat.
     Stam aproape doua ore, vorbim, radem etc., iar la un moment spune ca, din pacate, el trebuie sa plece pentru ca trebuie sa se vada cu nu stiu ce prieten. Zic “Ok, nicio problema, stam mai mult in alta zi”.
     Tipul ii face semn chelneritei sa aduca nota si il vad ca scoate din portofel fix 13 lei, cat pentru cafeaua si sucul lui. Nici macar bacsis n-a lasat. La faza asta mie mi-a cam picat fata pentru ca, dupa ce s-a laudat ca ma duce si pe Luna pentru ca “are el bani o gramada”, se zgarceste la o Cola de 8 lei?! In fine, platesc si eu si, super calma, ii spun sa mergem.
     Ajung acasa si dupa cateva ore ma abordeaza pe mess. “Ce faci iubita”, lugu-lugu… Vorbim putin si la un moment dat il intreb ce-a fost faza de la Mall. “Ce faza?” – “Pai stii tu, faza ca dupa ce te-ai laudat din nou cati bani ai ai platit doar pentru tine. Baiete, nu vreau banii tai si nu ma face pe mine un suc de 8 lei, dar vreau sa-ti inteleg atitudinea. Unde mai pui ca mi-ai mai si zis ca niciodata nu ai lasa o fata sa-si achite singura consumatia, ca asa ai fost crescut, ca e respect bla bla”. Raspunsul lui: “Mi-a zis o prietena ca daca fata cu care ies isi plateste pentru ea, ba mai mult, plateste si pentru mine, atunci e buna s-o iau de nevasta”. Raman o_O si-l intreb: “Tu vorbesti serios? De unde dracu’ ai scos tampenia asta?” – “Mi-a zis o prietena ca ea asa l-a cucerit pe sotul ei si ca e cea mai buna metoda sa-ti dai seama de caracterul unei femei”.
    Dupa fraza asta, i-am urat seara frumoasa si i-am dat ignore pe toate retelele si id-urile posibile. Iar urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa vorbesc cu tata si prietenii mei sa vad daca sunt eu nebuna sau asta e cel mai bun lucru dupa care poti sa-ti dai seama daca o femeie e buna sa-ti fie nevasta J)).
      Nu vreau sa intelegeti ca i-am ignore ca nu mi-a platit un suc, am facut-o din cauza modului in care gandea. 



     Sper ca v-a placut povestea mea si, daca doriti, ii pot lua locul Andrei din cand in cand.



                           Va pup si fiti frumoase

Un comentariu:

  1. Prea tare.. Ce oameni sunt pe lumea asta. Bine ai facut ca i-ai dat ignore. Si mie mi s-a intamplat ceva de genu. Dupa cateva discutii pe mess decidem sa ne intalnim. Mergem la un restaurant desi eu as fi preferat o cafenea, comanda creveti si un cola iar eu un ice tea. Ma intreaba de ce nu vreau sa mananc si ii spun ca nu imi foame. Raspunsul lui a fost "stai linistita ca platesc eu!". Am ramas masca dar n-am zis nimic, m-am facut ca ploua. Discutam in timp ce el mananca dar eu inca nu am desfacut ice tea-ul. Se uita la mine si imi zice de ce nu beau, ii spun ca nu vreau nu imi e sete la care el " e asa sunteti voi bogatii" :-s ma uit la el deja nervoasa, iar el continua " daca nu il bei tu il beau eu". I-am intins cutia iar el la luat si la baut fara nici o chestie. A terminat de mancat si i-am zis sa ne ridicam ca deja este tarziu si fac vreo 2ore pana acasa. Ne-am despartit am ajuns acasa plina de nervi si l-am sters de peste tot. Iar el ma sunat sa ma intrebe cand ne mai intalnim. I-am zis ca sunt cam ocupata si ca-l sun eu. Am inchis-tremuram de nervi. Cat de nesimtit poate sa fie cand ma face saraca cand bogata n-am inteles.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...