luni, 2 iulie 2012

LOTD - Carribean party


     Hello, ladies.

     I promised you I’ll post more looks and this is me keeping my promise. Also, today I’m gonna show what the Kiss My Sass products can do which, by the way, I totally love.
     Today I wanna show a makeup inspired by beaches with fine sand, exotic flowers and bright blue waters. The colors I used make me think about Carribeans, what do you think?
     I hope you like this look, because I know I do.

     V-am promis ca o sa postez mai mult look-uri si iata ca ma tin de cuvant. Cu aceasta ocazie, va si arat ce pot face produsele Kiss MySass, de care eu m-am indragostit.
     Astazi vreau sa va arat un machiaj perfect pentru vara, vesel, colorat si foarte simplu de facut. Acest look este inspirat de plaje cu nisip fin, flori exotice si ape de un albastru intens. Culorile folosite ma duc cu gandul la Caraibe, pe voi nu?
     Eu sper sa va placa ce mi-a iesit, pentru ca eu, una, sunt foarte incantata. 




 
     For the eye makeup I used three Kiss My Sass eyeshadows, and for the cheeks I used two products from the same company, as blush andhighlight. I’m gonna review the products soon, but I can tell that they worth every penny: they’re really pigmented and they blend so easy.

     Pentru machiajul ochilor am folosit trei farduri de la KissMy Sass, iar pentru obraji am folosit folosit doua blush-uri, de la aceeasi firma, pe post de blush si highlight. Urmeaza sa fac un review acestor produse, insa va spun de pe acum ca merita toti banii: sunt foarte pigmentate si se blenduiesc estrem de usor.

     And now, enjoy the pictures :)

     Iar acum, va las cu pozele. 
































The products I used:

Face:

Flormar Illuminating Primer
Rimmel “Stay Matte” presses powder – 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette






 
Eyes: 

Primer ELF
P2 “Viva Argentina Collection eyeliner – “020 Paso Doble”
Essence long lasting eyepencil – “15 Bling Bling” – lower lash line and waterline / linia genelor de jos si waterline









Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Volume&Define Mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:

Essence lipliner – “11 In the nude”
Essence XXXL Nudes lip gloss – “03 Nude Kiss”


     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.


P.S.:  I did use an editing program, but only to removes a few nasty spots that looked ugly in 4 pictures. Other than that, the pics are 100% natural, being “influenced” only by the natural light.

Am folosit un program de editare DOAR pentru a “scoate” cateva pete nesuferite de pe frunte care se vedeau urat in vreo 4 poze. In rest, fotografiile sunt 100% naturale, fiind “influentate” doar de cum cadea lumina naturala.




                      Kisses and always be beautiful

                                Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...