marți, 24 iulie 2012

Review Titania - Crema pentru calcaie crapate, Crema exfolianta, Gel racoritor si pila de unghii din safir (ro only)


     Hello, ladies.

     Pana acum, abordat doar de doua ori pe blog subiectul “ingrijirea picioarelor”, iar asta dintr-un motiv foarte simplu: niciodata nu folosesc un produs destul de mult cat sa-mi fac o parere despre el. Mi-am cumparat o multime de produse pentru ingrijirea picioarelor, de la spray-uri pana la creme hidratante sau exfoliante, insa le folosesc o data – de doua ori maxim, dupa care uit de ele sau mi-e lene sa le mai aplic. Asa ca toate au ajuns la gunoi aproape pline, pentru ca erau expirate.
     Dar cand primit spre testare produsele Titania (Made in Germany) am spus ca trebuie sa fac pe dracu-n patru si sa ma tin de treaba, mai ales ca in sfarsit s-a incalzit si la mine vremea si trebuie sa am picioare frumoase atunci cand port sandale sau merg la plaja.
     Ce am primit spre testare:
-         crema exfolianta;
-         crema pentru calcaie crapate cu uree hidratanta;
-         gel racoritor pentru picioare;
-         pila de unghii din safir.





     Voi prezenta produsele in ordinea in care le folosesc eu. De asemenea, nu voi pune poze “inainte” si “dupa”, pentru ca nu m-as simti confortabil sa-mi arat picioarele pe blog, tinand cont de starea in care erau.



     Crema exfolianta




     Ce spun ei:
     “Crema pe baza de coaja de nuca indeparteaza in mod delicat pielea aspra de pe talpi, gambe si coate. Uleiul de crusin lasa pielea moale si ii reda supletea. Extractul de castane, allontion si glicerina vitalizeaza si regenereaza pielea si ii ofera hidratarea necesara.”









     Ce spun eu:

     Talpile mele nu sunt crapate precum o bucata de pamant neudata de 100 de ani si arsa de soare de tot atata timp, insa nici nu sunt nici pe departe intr-o stare excelenta. Am destule bataturi, pielea este tare mai ales in zona calcaielor, extrem de uscata si aspra si, pe alocuri, usor descuamata. Imi amintesc, din an in paste (adica o data la minim 3-4 luni), sa-mi dau cu scrub homemade sau crema de corp si pe talpi, insa in rest le ignor complet. V-am spus de ce, uit de ele sau mi-e teribil de lene sa stau sa-mi masez talpile.
     Dar cand primit aceasta crema m-am mobilizat, am folosit-o cam de doua-trei ori pe saptamana si am observat o imbunatatire vizibila (a se nota ca am folosit-o impreuna cu, crema pentru calcaie crapate - scuzati cacofonia). 





     Crema contine particule abrazive mici, suficient de dure pentru a “inmuia” bataturile si a indeparta pielea moarta, insa totodata “blande” pentru a nu avea vreo senzatie de disconfort atunci cand masati picioarele. Crema este destul de emolienta, nu lasa o pelicula grasa, iar dupa folosire, pielea devine moale, catifelata si mai luminoasa. Desi se absoarbe rapid in piele, eu oricum imi spal picioarele dupa utilizare pentru a indeparta particulele abrazive.
     Ce am observat de cand o folosesc: pielea este mult mai moale si catifelata, nu mi se mai descuameaza, iar bataturile din talpa sunt “pe trecute”.


     Alte informatii:
     Crema are un miros foarte placut, pe care insa nu-l pot identifica si poate fi dozata usor. Produsul vine ambalat intr-un recipient din plastic de 75 ml, pe care se regasesc toate informatiile de care aveti nevoie si expira la 12 luni dupa ce a fost deschis.
     Crema poate fi gasita in orice supermarket din Romania la pretul aproximativ de 11 lei (sper sa nu ma insel).

     Ingrediente:










     Crema pentru calcaie crapate cu uree hidratanta




     Ce spun ei:
     “Crema pentru calcaie crapate Titania asigura ingrijirea intensiva pentru pielea uscata, crapata si aspra a picioarelor dumneavoastra. Contine lanolina pentru hidratare si un complex de ingrediente active: bisabolol pentru calmare, extract de castane pentru fortificare, mentol racoritor si camfor. Pantenolul mentine nivelul echilibrat al umezelii. Contine uree hidratanta.”




     Ce spun eu:




 
     Din descrierea de mai sus un singur lucru nu este valabil la mine: calcaiele crapate. In rest, piele uscata – bifat, piele aspra – bifat, asa ca toate cremele intens hidratante sa apele la picioarele mele :))).

     Am folosit aceasta crema zilnic si, daca ar putea, cred ca picioarele mele m-ar pupa pentru cat bine le-am facut.
     Inca de la prima folosire am simtit cum pielea se “destinde” si devine mai hidratata si mai elastica. Este un sentiment greu de descris in cuvinte, este pur si simplu o senzatie reconfortanta, care ai vrea sa dureze cat mai mult. Crema este intens emolienta si se absoarbe rapid in piele, fara a lasa o pelicula grasa.


    

     Pe parcurs, pielea a devenit tot mai hidratata iar acum, dupa mult timp, picioarele mele incep, in sfarsit, sa arate normal.
     O singura obiectie am cu privire la aceasta crema: n-am simtit efectul racoritor al mentolului si camforului.

   


     Alte informatii:
     Crema are un parfum subtil, este ambalata intr-un recipient din plastic pe care se regasesc toate informatiile de care aveti nevoie si are 75 de ml.
     Produsul are un termen de valabilitate de 12 luni.
    Crema poate fi gasita in orice supermarker din Romania, la pretul aproximativ de 13 lei.


     Ingrediente:








     Gel racoritor pentru picioare





     Ce spun ei:
     “Racoreste, improspateaza si revitalizeaza talpile si gambele obosite. Reduce umflaturile si senzatia de arsura.”





     Ce spun eu:




     Acest gel a picat la fix, pentru ca, in sfarsit, s-a incalzit vremea si la mine. Iar prin incalzit vreau sa spun vreme de plaja ca in Romania :D.
     Produsul a fost incercat atat de mine, cat si de hubby si amandoi ne declaram incantati de el. De fapt, al meu sot a fost primul care a testat acest gel (insotit de un masaj relaxant la picioare) si a fost extrem de incantat de el.

     Efectul de racorire se face simtit aproape instant de la aplicarea gelului pe piele si dureaza cateva ore bune sau, ca sa fiu mai exacta, cel putin 3-4 ore. Produsul se absoarbe rapid in piele si nu trebuie sa masezi pana te plictisesti.


     

     Gelul are efect relaxant asupra picioarelor, insa n-am observat nicio schimbare in ceea ce priveste reducerea umflaturilor. Desi probabil ca pot folosi si mama gelurilor si picioarele tot nu se vor dezumfla, din moment ce eu ma confrunt cu retentia de apa (consum multa sare si daca beau trei litri de apa pe saptmana, e bine :D ).
     Imi place ca gelul are efect dublu: nu relaxeaza doar picioarele, ci si intreg corpul, multumita mirosului mentolat, asemanator cu cel al cremelor pe care le foloseam pe vremuri cand eram mici si racite. Bonus, iti desfunda si nasul :D. 





     Un aspect foarte important de mentionat: o cantitate de produs cat un sfert de lingurita este suficient pentru a obtine efectul de racorire. Daca depasiti cantitatea, picioarele vor deveni lipicioase si va trebui sa va spalati pentru a scapa de acea senzatie neplacuta. Partea buna este ca senzatia de racorire va persista si dupa clatire.





     Alte informatii:
     Gelul este translucid, cu o usoara tenta verzuie, si nu pateaza hainele, in caz ca vreti sa ma imbracati dupa ce l-ati aplicat pe piele. Recipientul in care se afla ambalat produsul este din plastic transparent, are 75 de ml si este destul de mic pentru a-l purta cu voi in geanta, daca doriti sa-l folositi la serviciu / pe plaja etc.
     Gelul racoritor se gaseste in orice supermarket din tara la pretul aproximativ de 11 lei.


     Ingrediente:









     Pila pentru unghii Solinger




     Ce spun ei:
     “Pilă de unghii Solingen, acoperită cu un strat ultra fin de micro-pulbere de safir care asigură un tratament delicat pentru unghii astfel încât să nu le rupă sau exfolieze”.

     Ce spun eu:

     De ani buni folosesc doar pile groase, din carton. Sunt doar pe jumatate multumita de ele, pentru ca, fiind groase, imi este foarte greu sa le folosesc pentru unghiile de la picioare, care sunt mici si prapadite. Nu am destul loc pentru a “lucra” cu pilele din carton si cele doua-trei pile metalice normale pe care le-am luat din comert au fost apa de ploaie. Nu m-am indurat sa incerc si altele pentru ca nu mai aveam chef sa dau banii si sa iau tot vreo porcarie.
     Ca o paranteza, tin minte ca pe vremuri maica-mea folosea doar pile din safir pentru a scurta unghiile si a le da forma, si avea niste unghii superbe.





     Cand am primit-o pe aceasta m-am uitat sceptica la ea si m-am gandit ca n-o sa fie cu nimic mai breaza, dar m-am inselat.
     Desi pare fina cand o atingi cu mana, in realitate are duritatea ideala, slefuieste perfect unghia fara sa o agate si nu lasa pe margini reziduuri, cu care eu ma aleg daca folosesc o pila din carton sau una metalica, normala. De asemenea, este suficient de subtire cat sa pot ingusta unghia cat doresc eu si nici nu ating pielea atunci cand o folosesc. Nu stiu daca si voi patiti asa, dar eu de cate ori folosesc o pila din carton imi “slefuiesc” si pielea si nu doar ca e o senzatie neplacuta, dar ma si ustura.


     Per total, eu sunt multumita de toate cele patru produse si 100% o sa le recumpar, mai ales ca le pot gasi cu usurinta unde locuiesc. Nu de alta, dar sunt produse in Germania :)).
     Vi le recomand cu drag si sper sa fiti si voi la fel de multumite de ele.


                    Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...