miercuri, 15 august 2012

Surprise giveaway (RO only)


     Hello, ladies.

     Un calduros “La multi ani” tuturor celor care astazi isi serbeaza ziua de nume. Va doresc sanatate, dragoste, fericire si implinirea tuturor dorintelor.
     Nu stiu cate dintre voi stiti, dar astazi este si ziua mea de nume. In mod normal, eu ar trebui sa primesc daruri dar, pentru ca nu pot organiza o petrecere mare la care sa va invit pe toate, am decis sa va fac un cadou mic. Este vorba de un giveaway organizat in colaborare cu Makeup Shop. Iata despre ce este vorba.

     Premii:

     Paleta Sleek Sunset si Sleek True Color Lipstick – nuanta Bare All.



 

     Perioada de desfasurare:

     Giveaway-ul incepe astazi, 15 august 2012, si se incheie pe 1 septembrie 2012, ora 23:59.

     Reguli:

-         - Sa ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect)
-         - Sa-mi dati Like pe FACEBOOK
-         - Sa dati Like pe FACEBOOK paginii Makeup Shop
-     - Sa va faceti cont pe Makeup Shop (click AICI) si sa-mi lasati in formular adresa cu care v-ati facut contul.
-         - Sa ma urmariti prin email (Follow me by email). Aveti grija sa confirmati acest lucru prin mailul pe care-l veti primi dupa ce va inregistrati.
-         - Sa dati share pe Facebook acestei postari.


     DISCLAIMER:

-        -  La acest concurs pot participa persoanele care locuiesc pe teritoriul Romaniei sau care au o adresa valabila in Romania unde pot primi premiul.
-        -  Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si o voi anunta atat aici, cat si prin email, ca a castigat. Are la dispozitie 48 de ore sa-mi trimita un mail cu datele ei de contact. Daca dupa doua zile nu am primit niciun raspuns, voi extrage o alta norocoasa.
-         - Nu accept nicio inscriere din partea unui barbat. Nu ma intereseaza motive de genul “cadou pentru sotie / iubita / fiica”, au voie sa participe doar persoane de sex feminin. Daca vad vreun barbat inscris, il descalific.
-         - Nu va inscrieti folosind nume si conturi false, pentru ca voi descoperi acest lucru si va voi descalifica. Fiti corecte, toata lumea trebuie sa aiba aceeasi sansa.
-        -  Imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarea.
-        -  Nu accept incalcarea vreunei reguli. Nerespectarea lor atrage dupa sine descalificarea.



Mai jos aveti formularul de inscriere, va rog frumos sa-l completati cu atentie. Bafta tuturor.





                         Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...