luni, 13 august 2012

LOTD - Tequila Flower


     Hello, ladies.

     I don’t know if you’ve noticed, but my posts have been pretty rare in the last because I haven’t been in a good mood. But I’m trying to pull myself together and to post daily, like I usually do, because I have a lot to show you, from looks to manicures and what products I’ve tested lately.
     Today I’m gonna show you a look I matched with THIS outfit.

     Nu stiu daca ati observat, dar in ultima saptamana am postat destul de rar pentru ca n-am fost intr-o pasa prea buna. Dar incerc sa ma “adun” si sa recuperez cu postarile, pentru ca am multe sa va spun si sa va arat, de la look-uri la manichiuri si ce produse am mai testat.
     Astazi am sa va arat un machiaj pe care l-am asortat ACESTUI outfit






     Initially, I wanted to do a smokey brown to match the outfit, but I thought it was to ordinary for me, so I opted for something more colorful to make my eyes pop. I chose orange, copper, gold and brown, perfect colors not only for the summer time – because they compliment your tanned skin, but perfect for autumn also, which is about to come – for me, these shades look just like the withered autumn leaves.
     I know I used a lot of colors and this look might seem quite difficult to do, but it’s actually really simple and, if you want to do a look just like mine, you can use only 3-4 shades.
     I hope you like the look. Oh, almost forgot: sorry about posting a single full face picture, but I took the close-ups during day time and, because I was running late to a date with a friend, I had to postpone the full-face pics for the evening because, when the lightning was poor.

     Initial vroiam sa fac un smokey maro pentru outfit, insa mi s-a parut prea banal, asa ca am optat pentru ceva mai colorat, care sa-mi puna ochii in evidenta. Am ales portocaliu, aramiu, auriu si maro, culori potrivite atat pentru vara – deoarece pun in evidenta pielea bronzata, cat si pentru toamna, care ne cam bate la usa – mie mi se pare ca nuantele seamana foarte bine cu frunzele uscate ale toamnei.
     Stiu ca am folosit multe culori si poate pare greu de realizat acest look, insa in realitate este foarte simplu de facut si, daca doriti sa realizati un machiaj asemanator, va puteti limita la doar 3-4 farduri.
     Sper sa va placa look-ul. Ah, uitasem: imi cer scuze pentru ca postez o singura poza full-face, insa in timpul zilei am avut timp sa fac doar close-up-urile si, pentru ca intarziam la intalnirea cu o prietena, a trebuit sa aman pozele full-face pentru seara, cand lumina a fost foarte proasta. 


                              Click on the pictures for enlargement / Click pe poze pentru marire

















Products I used:

Face:

Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
Maybelline Dream Satin Liquid – Sand 30
Garnier Roll-on concelear
Wet N Wild Ultimate Minerals Powder Foundation – 06 Medium
Yves Rocher Duo Face Powder Palette – pentru conturarea fetei
Essence blush “Miami Roller Girl”



Eyes:
Primer ELF
Sleek Curacao
Maybelline eyeliner gel - 01
Essence long lasting eye pencil “15 bling bling” – lower lash line / linia genelor de jos
Manhattan khol kajal eyeliner 3 (brown) – waterline and lower outer corner / pe waterline si in pe linia genelor de jos, coltul extern






Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
L’Oreal Studio Secrets fibre mascara base
L’Oreal Volume Million Lashes

Lips:
Sephora Blockbuster Makeup Studio


     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                       Kisses and always be beautiful

                            Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...