sâmbătă, 25 august 2012

NOTD - Ocean blue


     Hello, ladies.

     Lately I did my nails using either a simple nail polish, or applying a coat of glitter / flakies over it, but today I realised that many of my nail lacquers were being ignored and so were my nail art stripes, bought on ebay. So I’ve decided to put my imagination and my “nail tools” to work and to do various nail models, as colorful and pretty as I can (and hope they will be).
      So today I have for you a manicure for which I used two Essence and Essie nail polishes, a sponge and a nail art stripe.

     In ultima vreme am purtat pe unghii fie o oja simpla, fie combinata cu glitter / flakies, insa astazi am realizat ca multe dintre ojele mele zac nefolosite, la fel ca si benzile pentru unghiute cumparate de pe ebay. Asa ca m-am decis sa-mi pun imaginatia si “ustensilele” la treaba si sa creez modele cat mai variate, mai colorate si mai frumoase (sper eu).
     Astazi am pentru voi o manichiura realizata cu doua oje essence si Essie, un buretel si o banda pentru unghii.




 
     Products I used / Ce am folosit:

Essence Nail Art protecting base coat
Essie “Bikini so teeny”
White nail art stripe / O banda alba pentru manichiura
Essence “Snow White Collection” – “02 Grumpy”
Essence Studio Nails better than gel nails top sealer


     How did I do it / Cum am procedat:

  1. I removed my cuticules, filed my nails to get the desired shape and then I buffed them using Hologram Effect Base File de la Layla Cosmetics.
         Am taiat cuticulele, am pilit unghiile in forma dorita, apoi am netezit patul unghiei si i-am dat luciu folosind Hologram Effect Base File de la Layla Cosmetics.





  1. I applied one coat of Essence Nail Art protecting base coat.
         Am aplicat un strat de Essence Nail Art protecting base coat.







  1. I applied two coats of Essie “Bikini so teeny”. In the bottle, the nail polish looks like a pastel lilac, with small silvery sparkles. But once applied on the nail, it turns into a baby-blue if you look at it in the sunlight, whilst in dim light it has a twist of lilac. Also, the silvery sparkles are almost invisible.
          Am aplicat Essie “Bikini so teeny” in doua straturi. In sticla, oja pare un lila pastelat cu usoare irizatii argintii. Pe unghie, insa, devine bleu daca este privita in lumina soarelui, in timp ce la umbra are o tenta de lila. De asemenea, sclipiciul este aproape imperceptibil. 










  1.  I applied on each nail six nail art stripes (sorry, I forgot to take a picture of this step). On a plastic surface I applies one drop of each nail polish and then, using a toothpick, I blended them in the middle. I dabbed the sponge in the nail polishes and, with small strokes, I applied the nail lacqers in my pinkie nail. I repeated these steps for each of my nails – obvious, I applied one drop of each nail polish every time I did a nail. After I did all of my nails, I removed the nail stripes, I waited until the nail polish was completely dry and I applied one coat of Essence  Studio Nails better than gel nails top sealer. 
         Am aplicat pe fiecare unghie cate sase fasii de banda (imi pare rau, am uitat sa fotografiez acest pas). Pe o suprafata din plastic am pus cate o picatura din fiecare oja apoi, cu o scobitoare, le-am amestecat la mijloc. Am “inmuiat” buretelul in oje, apoi am aplicat pe unghia de la degetul mic, prin tapotari usoare. Am repetat operatiunea pentru fiecare deget in parte -  evident, de fiecare data am pus cate o picatura de oja pe suprafata din plastic. Dupa ce am terminat, am indepartat benzile, am asteptat sa se usuce oja, iar apoi am aplicat Essence Studio Nails better than gel nails top sealer intr-un strat. 









     And this is it, simple, easy to do and pretty. I hope you like this model too :).
     Asta este tot, simplu, usor si frumos. Sper sa va placa si voua modelul meu.



















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).


     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                            Kisses and always be beautiful

                                  Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...