miercuri, 9 mai 2012

LOTD - Coral Reef


     Hello, ladies.
     How are you today? Me, I’m in a good mood. I’m happy simply because the sun shines every morning, because summer rains – quick and intense - are here, because I am so so so loved by my hubby, because I love my blog. I’m happy just because… :)
     And this great mood inspires me to do a a lot of looks, suitable for everyone. It seems I’m also in a creative mood :D.
     That being said, I’m gonna show you today the look I wore yesterday, when I went for a nice stroll in Hamburg, along side the sore of Alster Lake. I love this look so much because it’s soft and suitable for day time, although I used some dark brown shades.

     Ce faceti, cum sunteti astazi? Eu, personal, sunt intr-o stare de spirit foarte buna. Sunt fericita pentru ca pur si simplu soarele rasare dimineata, pentru ca am parte de ploi de vara – rapide si intense, pentru ca sunt iubita mai mult ca niciodata, pentru ca-mi iubesc blogul. Sunt fericita pur si simplu… :)
     Iar aceasta stare de bine ma inspira sa fac creez o multime de look-uri, potrivite oricui. Se pare ca sunt si intr-o stare creativa, de asemenea :D.
     Acestea fiind spuse, astazi vreau sa va arat un look pe care l-am purtat ieri, cand am avut de o plimbare frumoasa in Hamburg, pe langa malul lacului Alster. Imi place foarte acest machiaj pentru ca este soft si potrivit pentru zi, desi am folosit si niste nuante de maro inchis.



     For this look I used only the Oh So Special palette, one I think it’s perfect for girls who don’t like nude looks or to whom this kind of makeup is not suitable. The Oh So Special palette has the ideal shades to create a sexy, kind of dark look, but yet very suitable for day time.
Below you will find a tutorial of how a did this look and a few full face pictures of me, wearing this makeup.

     Pentru acest look am folosit doar paleta Oh So Special, una care cred ca este perfecta pentru fetele carora nu le plac machiajele de tip nude sau carora pur si simplu nu li se potriveste acest look. Paleta Oh SoSpecial are fardurile potrivite pentru a crea un machiaj sexy, putin dark, dar in acelasi timp foarte potrivit pentru zi.
     Dedesubt veti gasi atat poze cu machiajul realizat pas cu pas, dar si fotografii full face.
 

                Tutorial (click pe poze pentru marire):

  1. I applied on my entire eyelid foundation, powder and an eye primer from ELF.
 Am aplicat pe toata pleoapa fond de ten, pudra si primerul de la ELF.




  1. I smudged on my mobile lid the multifunctional stick from Avon, in Shimmering bronze.
 Am aplicat pe pleoapa mobila un creion multifunctional de la Avon, in nuanta Shimmering Bronze, pe care l-am intins foarte bine.



  1. I dabbed on my mobile eyelid “Wrapped up” - 1, then I blended it a little.
 Am aplicat pe pleoapa mobila, prin presare, “Wrapped up” – 1, apoi am blenduit putin fardul.









  1. I applied on my mobile eyelid and a little into my natural crease “Boxed” – 2, which I blended in using “The Mail” - 3.
Am aplicat pe pleoapa mobila si putin in pliul natural nuanta “Boxed” – 2, pe care am blenduit-o folosind “The Mail” - 3. 





  1. I applied “Ribbon” – 4 right under my browbone and I blended in with “The Mail”.
Am aplicat “Ribbon” – chiar sub arcada, apoi l-am “imbinat” cu “the Mail”.



  1. On my browbone I applied “Bow” – 5, and then I blended this shade and “Ribbon” -6, using “Pamper”.
Sub spranceana am aplicat “Bow” – 5, apoi am blenduit aceasta nuanta si “Ribbon” - 6, folosind “Pamper”.

 

  1. On lined half of my lower lash line using Manhattan khol kajal eyeliner 3, which I smudged in with “The Mail”. On the rest of my lower lash line I applied “Pamper”. I used "Bow" in my inner eye corner also.
Am subliniat jumatate din linia genelor inferioare cu Manhattan khol kajal eyeliner 3, pe care l-am estompat cu “The Mail”. Pe restul liniei inferioare am aplicat “Pamper”. Am aplicat “Bow” si in coltul intern al ochiului, de asemenea.





  1. To finish the eye makeup, I lined my upper lash line with Essence gel eyeliner “02 London baby”, I applied on my waterline Manhattan khol kajal eyeliner 11A and for my lashes I used Maybelline Vibrating Mascara. For my eyebrows I used Essence brow kit.
Pentru a termina machiajul ochilor, am aplicat pe linia genelor de sus eyelinerul gel de la Essence “02 London baby”, pe waterline am folosit Manhattan khol kajal eyeliner 11A, iar genele le-am rimelat cu Maybelline Vibrating Mascara. Pentru sprancene am folosit essence brow kit.





The products I used (in that order):

     Face:

Biotherme Aquasorce Normal / Combination Skin gel
ELF Mineral Infused Face Primer
Maybelline Dram Satin Liquid Foundation – 30 Sand
P2 Mission Summer Look creamy stick blush – base for the blush
ELF all over stick - Toasted
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Yves Rocher Duo Face Powder Palette - contour
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” – blush and highlight
Essence “Circus Circus” Highlighter Powder - 01


     Eyes: 

Primer ELF
Avon multifunctional stick – Shimmery bronze
Manhattan khol kajal eyeliner No 3 – lower lashline
Essence eyeliner gel – 02 London Baby
Manhattan khol kajal eyeliner No 11A - waterline
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:

Avon lipstick “Country rose”

















     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                       Kisses and always be beautiful

                             Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...