sâmbătă, 12 mai 2012

Intalniri ratate - Psycho No 2


     Hello, ladies.

     Saptamana trecuta, dupa ce am scris povestea cu “Obsedatul”, stateam si-mi storceam creierii pentru a-mi aminti ce intalniri ratate am mai avut eu. Mi-au venit in gand mai multe, insa cea care “mi-a facut cu ochiul” este una tot cu un semi-obsedat :)). I have a thing for them, apparently.
     Din fericire, de data asta nu s-a mai lasat cu amenintari de genul “ma sinucid daca nu ma iubesti”, povestea este mult mai amuzanta si va garantez ca tipul asta va va scoate din sarite. Stiu ca mie mi-a scos peri albi :)). Asa ca luati-va cana de cafea, asezati-va comod in fata calculatorului / laptopului si savurati povestea, care va fi putin mai lunga.
     Btw, n-o sa-i scriu numele adevarat, ci porecla pe care o are pe FB: “Jhon Interlopul”. Credeti-ma, n-are nicio treaba cu lumea aia :))


  
     Vi s-a intamplat vreodata sa fiti singure de atat de mult timp, incat sa apelati la prietena pentru a va cupla? Ei bine, eu am patit-o. Eram in facultate, parca pe la inceputul anului 4 si va spun sincer ca ma saturasem sa fiu singura. Incheiasem de ceva vreme o relatie dureroasa si incercasem sa ma “repar” iesind cu diversi tipi, dar nu s-a “prins” nimic de mine pentru ca dadeam numai de dobitoci. Fie nu stiau sa se comporte cu o fata, fie ma cereau de nevasta dupa nici o luna (yeap, s-a intamplat si asta) si fugeam mancand pamantul… In sfarsit, eram satula de tot si vroiam sa-mi gasesc pe cineva ok. Asa ca am decis sa apelez la prietene pentru ca, ma gandeam eu, ma cunosteau si tineau la mine si nu mi-ar fi facut cunostinta cu orice “destept”.
     Zis si facut: intr-o zi, la facultate, m-am intalnit cu prietena mea, Alice si am rugat-o sa vorbeasca cu iubitul ei (acum sotul ei) sa-mi faca lipeala cu cineva. “Trebuie sa aiba V. pe cineva, are atatia prieteni, trebuie sa fie unul mai rasarit. Iesim toti 4, ne simtim bine, eu ma cuplez, toata lumea e happy” – “Fata, mai toti sunt insurati sau cuplati, dar vorbesc cu el si-ti spun ce-am aflat”. Dupa cateva zile, ma intalnesc din nou cu Alice si-mi da vestea cea buna: “Fata, ti-am gasit pe cineva. Il cheama Jhon, e cu 3 ani (parca asa tin minte) mai mare decat tine si e un baiat foarte bun. E muncitor, e angajat in politie, e de casa, vrea si el sa se insoare, se ataseaza repede de cineva si tine foarte mult la fata cu care este, e genul care rasfata si ofera orice, are casa lui”. Ma uit cu o spranceana ridicata la Alice si-i spun: “Ok, care-i buba lui? E fost puscarias, se drogheaza, bea, jocuri de noroc, ce are? Din cate il descrii tu pare a fi barbatul perfect, care nu exista (credeam eu atunci :D )” – “Fata, n-are nimic, doar ca s-a despartit de curand de o tipa, trebuia sa se insoare cu ea”. Si-mi spune scumpa mea prietena ca isi cumparasera cei doi verighetele, costumul si rochia, aveau absolut totul planificat si rezervat, cand brusc aia ii dau sutu-n c*r si ii intoarce spatele. Ma gandeam “Eh, mai exista si nemernice pe lumea asta, si baietii au ghinion, nu doar fetele”.
     Pana la urma, accept sa ies cu el, la o intalnire dubla cu Alice si sotul ei. Ramasese stabilit ca Jhon sa vina sa ne ia de la facultate dupa ore, sa-l luam apoi pe sotul lui Alice de undeva si apoi sa jucam un biliard. Puteti sa va imaginati ca m-am imbracat si aranjat in cel mai mic detaliu, sa fie totul perfect.
     Va jur ca in clipa in care l-am vazut mi-a venit sa ma intorc cu spatele si sa o iau la fuga. De ce? Pai cu ce sa incep: ranjea la mine cu o privire semi-perversa si niste ochi de un albastru spalacit, fata lui nu-mi inspira nici pic de incredere, purta bocanci asortati cu pantaloni din stofa cu 1-2 numere mai mari, avea o flanea cu vreo trei numere mai mari, iar freza era atat de “geluita” si pieptanata intr-o parte, incat nici mama uraganului n-ar fi putut sa-i miste parul din loc. Ma si gandeam “daca-mi trec degetele prin parul astuia mi le rup instant” o_O. In principiu, era cam tot ceea ce nu-mi place mie la un barbat. Mi-am inghitit nodul din gat, am facut cunostinta cu el si, de dragul lui Alice, am zis sa merg cu balciul pana la capat.
     Iesim din facultate si ne indreptam spre doua masini: O Dacie 1310 si una straina, nu cine stie ce bijuterie, dar oricum. Tinand cont ca-mi tot fluturase cheile pe sub nas, ma gandeam ca atata lauda nu poate sa insemne decat ca masina cealalta era a lui. Gresit :)). Ne urcam in Dacia cu geamuri fumurii in spate si zorzonele atarnate de oglinda retrovizoare si ne intalnim cu sotul lui Alice, moment in care aflu ca de fapt vom merge cu doua masini diferite. Oh joy :)).
     Raman singura in masina cu el si incepem sa vorbim despre nimicuri. Asa nu-mi placea cum zambea pervers la mine, de parca si-ar fi dorit sa ma duca intr-o padure, nu la biliard, iar modul in care lua curbele imi intorcea sotmacul pe dos (iar asta spune o fata de instructor auto). Nu mai tin minte cum a decurs discutia in detaliu, pentru ca au trecut ceva ani de atunci, insa stiu ca ma enerva din ce in ce. La un moment dat am vrut sa-mi aprind o tigara si nu-mi gaseam bricheta, asa ca-i cer lui una. “Pai n-am” – “Pai n-ai la masina” – “Nu, ca nu fumez asa ca am renuntat la ea” – “Pai si daca ai vreun fumator in masina? Ce faci?” – “Ghinion. Auzi, dar tu de ce fumezi?” , vine intrebarea “isteata”. “Pai de pilda, degeaba, de capatul tigarii, de plictiseala, de exemplu”, au venit raspunsurile mele pe banda rulanta. Da, stiu au fost puerile, dar zau ca-mi venea sa-i dau cu ceva in cap.
     Iar balciul a continuat. Pe vremea aceea eram chiar slaba, aveam vreo 57 de kg, dar Jhon s-a gandit ca ar fi frumos sa se ia de kilogramele mele. “Auzi, dar tu de ce esti asa plinuta? Ia uite ce carnita ai pe tine.”, spune el, si ma strange de pulpa ranjind in acelasi fel pervers si enervant. Ii ard una peste mana si-l avertizez ca urmatoarea va fi peste bot. “Iar doi la mana, nu esti cam nesimtit sa ma intrebi asa ceva? Cum poti sa spui ca sunt plinuta, esti chior?” - “Hai, draga ce te enervezi asa? Auzi, dar ai avut multi iubit pana acum? De ce esti singura acum?”. Imi doream sa imi apara din senin un topor in mana si sa-l fac sa taca, ma scotea din toti pepenii, ma exaspera.
     Iar spre disperarea mea, nu s-a oprit acolo cu intrebarile idioate. Apogeul: “Auzi, ai facut vreodata sex? Esti virgina? Cu cati ai facut-o pana acum? Auzi, dar cate orgasme ai avut pana acum? Ai avut si la sex normal sau…?”, m-a intrebat el pe nerasuflate, cu aceeasi privire si acelasi ranjet. In primele secunde, m-am uitat siderata la el si nu-mi venea sa cred ca ma intrebase asa ceva. Dupa ce mi-am revenit, am ozbucnit: “Tu esti idiot? Cum *&%^@#$$ poti sa ma intrebi asa ceva? Bai, esti cretin, esti nesimtit? De fapt da, esti, daca ai avut tupeul sa ma intrebi asa ceva. Dar cum iti permiti asa ceva, tie nu ti-e rusine chiar deloc?!” si am cotinuat vreo cinci minute in ritmul asta, iar in gandul meu l-am injurat de absolut orice va trece prin minte, de la amiba pana-n viitor (cum spunem eu si Andra :)) ). El se uita foarte mirat la mine si nu intelegea de ce m-am suparat, ba chiar mai si spunea ca “este o intrebare normala, ceeeee, nu suntem maturi amandoi?”. I-am urat sa intrebe asa ceva pe cine are acasa si am incheiat discutia.
     Din fericire, n-a mai trecut mult si am ajuns la Sun Plaza, unde am fost mai mult decat fericita sa ma reintalnesc cu Alice si V. N-am stat mult, doar vreo doua ore, timp in care m-am ferit de el cat am putut si am socializat in mare parte cu prietenii mei. La plecare, am fost obligata sa accept sa ma duca el acasa, pentru ca Alice si V. trebuiau sa ajunga urgent undeva.
     Drumul a fost tacut, am fumat mai tot timpul ca sa am o ocupatie si sa nu-i smulg dintii din gura. Ajungem in fata blocului si, parca, m-a intrebat cand ne mai vedem. “Nu cred ca ne mai vedem” – “De ce? As vrea sa te mai sun, sa mai vorbim” – “N-avem ce discuta”, i-o retez eu. Si ce-mi aud urechile: “Ala e cazanul tau?” – “Poftim?!” – “SuperNova aia… e cazanul tau?”. Am simtit ca-mi vine sangele in cap. Ok, nu aveam eu cine stie ce masina, dar nici sa-mi numeasca “Buburuza” cazan. “Cum iti permiti sa-mi faci masina cazan? Pai tu nu te uiti la cazatura ta, daca e s-o luam asa? Ok, sunt Dacii ambele, dar a mea e mult mai bine intretinuta decat a ta si nici nu arata ca masina unui cocalar. La revedere”, si-am iesit ca o furtuna din masina.
     A doua sau a treia zi ma suna. Nestiindu-i numarul, ii raspund. Pe scurt, si-a cerut scuze pentru cum s-a comportat, ca nu trebuia bla bla bla si daca-i mai dau o sansa. I-am zis ca ma mai gandesc si ca mai vorbim.
Stati asa, ca nu s-a terminat. Tipul a inceput sa ma urmareasca, daca puteti sa credeti. Ma trezeste intr-o noapte, pe la 4-5, un sms care spunea: “Ti-ai mutat cazanul?”. Fac ochii cat cepele ca ma conving ca am citit bine si ii dau mesaj: “Ce vrei, mah?!” – “Pai cand ai venit de la facultate parcasei masina intr-o pozitie, acum e cu botul in partea cealalta”. Nu-i raspund si il sun a doua zi. “Tu ma urmaresti?” – “Nu, cum sa te urmaresc?” – “Pai de unde stii cum parchez eu masina, ca nu stai in zona mea” – “Pai seara am aduc acasa un coleg de serviciu care sta pe langa tine, iar dimineata am trecut cu matusi-mea pe langa strada ta si ti-am vazut masina. Am fost la matusi-mea s-o iau ca vroia sa mergem la Piata de Flori si sta tot pe langa tine” – “Baiete, nu stau la bulevard ca sa-mi vezi masina in trecere, trebuie sa intri pe inca doua strazi ca sa ajungi la blocul meu. Lasa-ma-n pace si nu ma mai urmari”.
     Au mai urmat inca vreo doua-trei faze din astea, tot cu mesaje noaptea, verificat unde sunt si intrebat de ce mi-e mutata masina, fara sa ma creada ca mi-o mai lua tata sa o verifice sau sa-i bage benzina. Pana la urma i-am zis ca nu vreau sa mai aud de el si sa dispara unde-o stii el, eu, una, nu-i suport toanele. Ah si l-am amenintat ca “daca nu incetezi ii spun lui tata, iar el a fost campion national la box. Ia sa vedem, ce alegi”. Pana la urma, pentru ce sunt taticii daca nu sa apeleze fetele la ei atunci cand dau de obsedati? :))
     De atunci, m-am mai intalnit cu el de vrei doua ori. Prima data, dupa cateva luni de la balci, am acceptat din nou un double date cu el, Alice si V, dupa ce prietena mea mi-a zis sa-i mai dau o sansa, ca-i baiat bun etc. Logic ca n-a mers, cum-necum s-a ajuns la discutia ca daca e sa ma ia de nevasta, el o sa ma tina la cratita, pentru ca stie ca fac mancare buna o_O. A doua oara a fost chiar la nunta la Alice si V., cand Jhon a venit insotit de o domnisoara ce i potrivea perfect, din toate punctele de vedere :)).

     Sper ca nu v-ati plictisit citind atat de mult si mai sper ca v-a placut povestea de astazi. 



                                        Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...