marți, 22 mai 2012

Castigatoare Concurs "Sf Ctin si Elena"


     Hello, ladies.

     Pe data de 7 mai (2012) am dat drumul concurs organizat de “Sf Ctin si Elena”, in colaborare cu ReFashion, care s-a terminat ieri, 21 mai (2012). Premiul consta intr-o rochita la alegere, de pe site-ul ReFashion.

     Inainte de a desemna castigatoarea, vreau sa spun doua cuvinte: vreau sa stiu si eu de ce v-ati inscris la concurs daca nu va cheama Elena / Constanta si alte derivate? Concursul a fost strict pentru cele sarbatorite ieri, nu pentru Andree, Marii si alte nume sfinte.
     Apoi, de ce participati in numele altcuiva? Pe bune acum, nu puteti sa castigati o rochie pentru ca pe diriginta din liceu o chema Elena. Sau sa vreti premiul pentru ca pe sot il cheama Costel si poate castiga de ziua LUI o rochie pentru VOI. Pe bune? Nu primiti premiul nici daca va jeliti ca n-ati castigat niciodata nimic si v-ar placea sa vi se intample macar o data. Si nu-l primiti nici daca imi pupati partea dorsala si-mi spuneti ca am cel mai minunat blog din lume, dar de fapt habar nu aveti ce scriu pe el. Asa ca daca vreti premii, puneti mana si cititi-ma, urmariti-ma, lasati tertipurile si conturile false. Ok? :)
     Sa nu uit, am sters peste 10 astfel de inscrieri, ale unor fete care cereau premiul in numele neamurilor, profilor sau pentru ca pur si simplu purtau alt nume. Am avut o concurenta care a cautat in tot calendarul bisericesc sa vada daca nu cumva exista macar un sfant caruia sa-i poarte numele. Suparata foc, mi-a zis ca nu are niciun nume de sfant, dar nu stiu cine din copilarie se numea asa si o serbau nu stiu cum. Nu-mi pasa, draguta, nu te cheama Elena / Constanta etc., nu te inscrii. Punct.
     Iar pe langa cele de mai sus, am descalificat si pentru ca v-ati facut conturi duble sau nu ati lasat linkul catre share.

     Acestea fiind spuse si amarul fiind varsat (din nou), sa anunt castigatoarea. Am avut initial peste 40 de inscrieri, insa dupa “triere” au ramas doar 29 valide. Iar random.org a ales numarul:




     Felicitari Dana Nechita, te voi contacta in cursul zilei de astazi.

     Dupa cum am promis, ii public si povestea:

      “Acum 2 ani, cand planuiam sa ma intalnesc cu iubi, care m-a mintit ca are treaba si nu poate veni de la brasov NUMAI pentru ziua mea (de parca ar fi fost cea mai neimportanta zi ever) si cum ma pregateam eu de o zi mohorata si plictisitoare, m-am trezit cu el in fata scolii cu un buchet imens de flori si o sticla de vinut. Iti dai seama ca n-am mai facut nicio scoala si am plecat sa ne distram. A fost foarte dragut. Anul trecut nu a fost in tara de ziua mea :(, astept anul asta sa vad ce-mi pregateste”.
     Sper ca ai petrecut frumos de ziua ta si ca iubitul ti-a facut surprize multe si frumoase.


                    Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...