luni, 7 mai 2012

Swtach and review - Sleek Oh So Special


     Hello, ladies.

     Va aratam AICI ce bunataturi am primit eu din tara, iar printre ele se numarau si trei palete Sleek. Le-am admirat vreo cateva zile, pentru ca aratau atat de frumos fardurile incat nu ma induram sa ma ating de ele, apoi m-am apucat sa ma joc cu ele, sa vad ce combinatii pot iesi. Acum ca m-am lamurit cam cum sta treaba cu ele, a venit vremea sa le fac review si sa va arat swatch-urile.
     Prima pe lista este Oh So Special, cu care am o relatie… speciala :). Mi-a placut de cum am vazut-o, mi-am dorit-o enorm si eram super bucuroasa cand am pus mana pe ea.
      Am incercat sa o folosesc pentru a realiza nachiaje naturale, insa ati vazut si voi AICI cam cat de “bine” (not) imi sta cu un astfel de look. Din fericire, nu mi-a luat mult si mi-am dat seama cum trebuie sa combin fardurile, astfel incat sa obtin machiaje de zi, dar care sa ma puna in valoare.
     Dar look-urile le veti vedea alta data, caci astazi doar o sa va vorbesc despre Oh So Special.




     Ce spun ei:
“• Design simplu si elegant, carcasa din plastic negru si mat;
• 12 farduri de pleoape intr-o singura trusa;
• In interior este prevazuta cu aplicator cu 2 capete din burete;
• Selectie de pulberi moi si matasosi in format sidefat, mat si perlat;
• Greutate fard: 1.1 g;
• Valabilitate: 12 luni de la deschidere.”

     Ce spun eu:

     In poze paleta pare mai mare, insa in realitate este putin mai mica decat mana mea. Iar mana mea e tare micuta, pe cuvant :). Daca ar fi sa aproximez, as spune ca are undeva la 15-16 cm lungime. In plus, este foarte subtire si are si o oglinda, ceea ce o face perfecta pentru purtat in geanta, in caz ca vreti sa va retusati machiajul, fie ca este al ochilor sau al intregii fete.

     Paleta Oh So Special are 7 farduri sidefate si 5 mate si nuante de maro, albastru, negru, culoarea sampaniei, crem deschis si doua nuante subtile de roz (eu cel putin roz le vad :D ).

     Desi la inceput nu mi s-a parut, paleta este de fapt foarte versatila. Poti realiza cu ajutorul ei “no makeup” makeup, look-uri naturale in nuante soft, machiaje de tip smokey eye, glam… Orice va trece prin cap. Pentru a demonstra cele spuse mai sus, am de gand ca, timp de o saptamana, sa realizez cat mai multe look-uri cu aceasta paleta, ca sa vedeti ce poate face.

     Fardurile sunt cremoase, in special cele sidefate, cad in cantitate destul de mica pe obraz atunci cand le aplic si se blenduiesc foarte usor.
     Dupa cum veti vedea in pozele de mai jos, fardurile sunt foarte slab pigmentate aplicate fara o baza, mai intense fiind nuantele inchise si cele doua “sampanii”, cum imi place mie sa le spun. Insa aplicate cu o baza, eu am folosit aici doar fond de ten, puteti observa ca sunt mult mai intense, ca sa nu mai spun ca rezista mai multe ore pe pleoapa – chiar si pana la 14 ore, testate pe pleoapele mele uleioase, avand ca baza primerul de la Elf de 8 lei.  Exceptie fac Pamper si The Mail, care sunt de la mama lor “soft”, ca atare merg cel mai bine fie pe arcada, fie pentru a face trecerea intre alte farduri.

     Am folosit aceasta paleta AICI si AICI, desi al doilea machiaj nu este deloc flatant pentru mine.
     Pretul unei palete Oh So Special este de 34.99, insa o puteti cumpara de pe Mya Shop, de AICI, la 29.99 lei.

     Mai jos aveti poze atat cu paleta, cat si cu swatchuri facute cu si fara baza. 


                                               Poza de mai jos este luata de AICI

                                                       


                                             Fara baza





                                                              Cu baza



 
                                           Fara baza





                                              Cu baza



     
     Va place paletuta? Care dintre voi este tentata sa o cumpere? Daca aveti deja Oh So Special, cum vi se pare?


                                     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...