luni, 7 mai 2012

Concurs de "Sf. Constantin si Elena"


     Hello, ladies.
     Cum v-ati petrecut sfarsitul de saptamana? Sper ca v-ati distrat si v-ati relaxat si pentru mine, caci pe mine frigul m-a tinut in casa :(. Dar nu am stat degeaba, ci am pregatit o surpriza pentru o parte dintre cititoarele mele.

     Pe 21 mai se serbeaza “Sf. Constantin si Elena” si, impreuna cu ReFashion, am decis sa le facem o surpriza cititoarelor care poarta oricare dintre aceste doua nume, plus derivatele lor. Vom organiza un concurs al carui premiu este O ROCHIE, LA ALEGERE, DE PE SITE-UL REFASHION



     Concursul incepe astazi, 7 mai, si se va incheia peste doua saptamani, pe 21 mai, la ora 0:00.

     Ce trebuie sa faceti:
-         Sa ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect)
-         Sa dati LIKE paginii mele de FACEBOOK
-         Sa dati LIKE paginii de FACEBOOK REFASHION
-         Sa-mi lasati adresa voastra de e-mail pentru a va contacta in cazul in care ati castigat
-    Sa dati share pe Facebook acestei postari .
-         Sa imi povestiti cum si cand v-ati serbat cel mai frumos ziua de nume. Eu ma ofer sa public pe blog povestea castigatoarei, daca va dori si ea.


     DISCLAIMER:

-         La acest concurs pot participa doar persoanele care poarta unul din numele de mai sus, sau derivatele lor.
-         Pot participa persoanele care locuiesc pe teritoriul Romaniei sau care au o adresa valabila in Romania unde pot primi premiul.
-         Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si are la dispozitie 48 de ore sa-mi trimita un mail cu datele ei de contact. Daca dupa doua zile n-am primit niciun email, voi extrage o alta castigatoare.
-         In cazul in care ati castigat, am nevoie sa-mi trimiteti pe mail o poza a buletinului vostru, pentru a-mi face dovada ca intr-adevar purtati unul din numele de mai sus, sau derivatele lor.
-         Nu accept nicio inscriere din partea unui barbat. Nu ma intereseaza motive de genul “cadou pentru sotie / iubita / fiica”, au voie sa participe doar persoane de sex feminin. Daca va fi vreun barbat inscris, il voi descalifica.
-         Nu va inscrieti folosind nume si conturi false, pentru ca voi descoperi acest lucru si va voi descalifica. Fiti corecte, toate lumea trebuie sa aiba aceeasi sansa.
-         Imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarea.


     Mai jos aveti formularul de inscriere, va rog frumos sa-l completati cu atentie. Bafta tuturor :).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...