sâmbătă, 14 iulie 2012

Review Ivatherm - Ivahidra+ si Apa Termala Herculane


     Hello, ladies.

     Va anuntam aici ca sunt una dintre bloggeritele care testeaza produsele Ivatherm, in cadrul campaniei Trender “Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta”. In caz ca nu stiati, Ivatherm este prima companie romaneasca de dermatocosmetice recomandata de dermatologi. Cum pielea a devenit foarte sensibila si “mofturoasa”, m-am gandit ca produsele vor fi perfecte pentru mine.
     Eu mi-am ales Ivahidra+ Crema de fata hidratanta si Joviale Fond de ten fluid pentru piele sensibila. In plus, am mai primit si o apa termala, cadou din partea Ivatherm.
     Astazi va voi vorbi despre crema de fata si apa termala.



                                  IVAHIDRA+ Crema hidratanta pentru fata 
                         Pentru piele uscata sau foarte uscata  

   


     De cateva luni caut o crema de fata pentru ten sensibil care sa hidrateze intens si sa confere pielii moliciunea si catifelarea pe care o cautam toate, dar sa reprezinte si o buna baza de machiaj. Am incercat o multime de produse, insa niciunul nu m-a multumit, pentru ca fie nu imi hidratau tenul, fie lasau reziduuri neplacute pe piele, fie nu erau bune ca baza de machiaj. Dupa cautari “seculare”, am gasit exact ceea ce-mi doream, deoarece Ivahidra+ este fix ceea ce am nevoie. 










     Ce spun ei:






 


     Parerea mea:
-         pe cutie sunt trecute toate detaliile despre produs, de la indicatii si proprietati pana la ingrediente, scrise atat in romana, cat si in engleza;
-         produsul este sigilat, asa ca nu veti avea “surpriza” ca cineva s-o fi testat-o inaintea voastra;
-         ambalajul de tip tub este igienic, pentru ca produsul intra in contact cu aerul / microbii in foarte mica masura. Stiu, veti spune “dar si pe maini sunt microbi”. Just, sunt microbi, insa inainte de fiecare folosire ma spal temeinic pe maini;
-         dozarea produsului se face perfect;
-         ambalajul este mic si practic, incape perfect in geanta de mana in caz ca vreti sa o luati cu voi in concediu si nu vreti s-o “inghesuiti” in geamantan;
-         are consistenta unei maioneze tari, iar atunci cand este intinsa pe piele devine usor aopasa;
-         mirosul este placut si discret;





     In ceea ce priveste efectele ei asupra pielii mele, trebuie sa admit ca in primele zile n-am vazut mare diferenta. Pe de alta parte, nici nu stiu de ce m-am mirat, tinand cont ca tenul meu era atat de deshidratat incat se descuama. Insa dupa circa cinci zile de utilizare, pielea mea a “suferit” imbunatatiri vizibile: a devenit mai luminoasa, mai moale si catifelata, nu se mai descuameaza si este mai supla.
     Bineinteles, am incercat produsul si ca baza de machiaj si am fost mai mult decat fericita sa vad ca este perfecta: primerul si fondul de ten se intind mult mai bine daca am aplicat in prealabil aceasta crema.









     Ma declar foarte multumita de acest produs, desi la inceput credeam ca ma va dezamagi. Am fost mai rau ca un copil mic caci ma asteptam sa faca un miracol peste noapte, desi adultul din mine stia ca acest lucru nu este posibil si trebuie sa am rabdare pana cand ingredientele cremei actioneaza asupra pielii mele.
     Eu recomand aceasta crema persoanelor care au tenul sensibil, dar in acelasi timp uscat sau mixt.
     Produsul este disponibil in varianta de 40 ml si costa 57.35 lei.




                                Apa termala Herculane



     Eu sunt fan inrait apa termala si va spun sincer ca n-as putea trai fara ea.
     La ce folosesc eu apa termala:
-         imi curat fata inainte de a ma machia sau in zilele in care, desi nu port machiaj, imi simt tenul incarcat;
-         fixarea machiajului;
-         calmarea iritatiilor dupa pensat / epilat;
-         calmarea arsurilor solare;
-         calmarea arsurilor dobandite in bucatarie;
-         pe plaja, cand simt nevoia sa ma racoresc (am folosit-o anul trecut, cand apa din bazin era prea rece pentru a ma balaci, dar eu simteam ca ma topesc daca nu torn niste apa pe mine).
-         imi “usuca” toate cosurile de pe fata;





     Prima pe care am incercat-o, si careia i-am ramas fidela, a fost Avene. Apoi am testat La Roche Posay, care a fost un adevarat dezastru pentru pielea mea.
     Dupa doua produse de genul testate, apa termala m-a facut foarte curioasa in ceea ce o priveste: o fi la de buna ca Avene, o fi la fel de proasta ca LRP, sau nu va face nimic? Pentru a afla cat este de buna, am supus-o tuturor testelor posibile (mai putin racoritul la plaja). Apropo, eu am varianta de 100 ml.


     Ce spun ei:





     Parerea mea:

-         indeparteaza praful si mizeria de pe fata, atunci cand nu vreau sa folosesc demachiant;
-         nu simt ca ma “strange” pielea dupa ce o folosesc;
-         fixeaza perfect machiajul;
-         chiar daca ma epilez cu ceara din zahar, pielea tot este putin rosie, insa apa termala o calmeaza in maxim 10 minute; acelasi lucru este valabil si pentru pensat, cu adaosul ca de aceasta sunt si iritata;
-         calmeaza arsurile solare: anul acesta am stat doar jumatate de ora la plaja, insa tot am reusit sa-mi “parlesc” fruntea. Seara am aplicat apa termala pe fata, fara a folosi vreun alt produs, iar a doua zi usturimea disparuse complet, iar pielea nu mai era rosie;
-         in ceea ce priveste cosurile n-am observat vreo imbunatatire, deci la acest capitol nu are efect;
-         ambalajul este mic, astfel ca apa termala incape perfect in geanta de mana.





     Si am ajuns la arsurile “dobandite” in bucatarie. Am fost la un pas de a deveni sado-maso pentru ca am vrut sa-mi provoc singura o arsura ca sa vad cat de buna este apa termala in acest caz. De obicei ma ard destul de des cand gatesc, pentru ca “lucrez” foarte repede si nu sunt mereu atenta unde si pe ce pun mana. Dar ca un facut, timp de vreo trei saptamani am scapat intacta. Acum vreo cateva zile m-am enervat si m-am decis sa ma ranesc singura ca sa pot testa apa termala (cam cat de prostanaca sunt?! J) ). Din fericire, n-a fost nevoie sa ma auto-mutilez, pentru ca hubby s-a fript in timp ce prajea niste peste. Dupa ce-am sarit in sus de bucurie, in timp ce al meu sot se uita chioras la mine si se stramba de usturime, am pus mana pe apa termala si am dat 2-3 pufuri pe rana. Dupa o ora nu mai avea nimic, nu-l mai ustura, zona nu era rosie si nici nu se formase basica. 






     Apa termala Herculane a trecut aproape toate testele la care am supus-o si pot spune ca a devenit unul dintre produsele preferate, din aceasta categorie.
     Apa termala este indispensabila pentru mine datorita multiplelor intrebuintari si, din punctul meu de vedere, este un must in orice trusa de machiaj. Si, daca stau sa ma gandesc ce calduri chinuitoare sunt acum in Romania, apa termala nu ar trebui sa va lipseasca din geanta pe timpul zilei, deoarece este perfecta pentru a va racori cand simtiti ca va doboara temperaturile ridicate. Este de ajuns sa o tineti o noapte in frigider, iar a doua zi va fi taman buna de luat la drum.

     Apa termala Hercualane poate fi gasita in doua variante, de 100 si 200 ml. Prima costa 22.48 lei, insa o puteti cumpara la reducere cu 16.85 lei, iar cea de 200 ml costa 31.78 lei, insa acum o gasiti la 23.83 lei.



     Voi ati incercat produsele Ivatherm? Daca da, ce impresie v-au lasat? Daca nu, ati fi tentate sa le incercati?

     Parerea voastra conteaza pentru mine, asa ca nu va sfiiti sa-mi lasati un comentariu.


                            Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...