joi, 12 iulie 2012

LOTD - Candy bar (ro only)


     Hello, ladies.

     Stiti bine ca sunt adepta look-urilor colorate, insa mi s-a intamplat destul de des in ultima vreme sa fiu grabita si sa n-am timp de ceva elaborat. Cu toate acestea, nici nu ma-ndur sa ies din casa doar cu fond de ten si rimel, mai ales ca cearcanele mele au devenit tot mai evidente. E just ca am anticearcan si il si folosesc, insa tot am nevoie de un machiaj soft, dar care sa-mi lumineze, in acelasi timp, zona ochilor.
     “My go to look” se schimba cam la fiecare doua saptamani si, implicit, si fardurile pe care le folosesc. In ultima perioada preferata mea a fost paleta Wet’n’Wild “Sweet as candy”.




      Despre paleta nu o sa va vorbesc acum pentru ca ii voi face un review, cel mai probabil maine. Va spun doar ca imi plac foarte mult fardurile si nu seamana cu nimic din ce am folosit pana acum. Paleta este ideala pentru look-uri rapide, de zi, cand dimineata nu aveti la dispozitie mai mult de 10 minute pentru a va machia. Dar ma opresc aici, las restul pentru review :).

     Enjoy the pictures:




















     Look-ul numerotat si produsele folosite:

Fata:

Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
Flormar Illuminating Primer
Maybelline Dream Satin Liquid - nuanta 30 Sand
Garnier Roll-on concelear
Rimmel “Stay Matte” presses powder 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette – pentru conturarea fetei
Blush Sleek – “Honour” (“Olympic” collection)
Essence “Sun Club” Highlighter Powder 01 Summer Glow



Ochi: 





Primer ELF
Maybelline eyeliner gel - 01
Kajal P2 - 021 Gorgeous Germany – pe waterline
Manhattan khol kajal No. 3

Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Volume&Define Mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Buze:



Creion de buze Essence “07 cute Pink”
Ruj Avon “Country rose”



     Sper ca v-a placut look-ul si as aprecia tare mult daca mi-ati spune parerea voastra intr-un comentariu.


                            Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...