duminică, 8 iulie 2012

Chillin' mode: Q&A + OOTDs


     Hello, ladies.
     Aproape la fiecare concurs / GA v-am rugat sa-mi lasati intrebarile si sugestiile voastre si cred ca a venit timpul sa raspund la cele mai recente dintre ele.
     Imi cer scuze ca am intarziat atat de mult cu raspunsurile, insa au fost o multime de alte postari care au avut prioritate. Articolul de astazi este foarte lung, asa ca nu ma mai lungesc si va urez spor la citit. Am adaugat si cateva poze, facute in Gradinile Japoneze si la Planetariumul din Hamburg, ca sa nu va plictisiti :). Si daca stau sa ma gandesc bine, pot considera ca in pozele astea prezint si doua OOTD-uri :D (pentru cine m-a intrebat, OOTD inseamna Outfit Of The Day :) ).



 *      Multumim pentru giveaway! Care este rimelul tau preferat? Imi doresc unul care sa-mi alungeasca genele (am o obsesie pentru gene lungi si intoarse:D). – Eu folosesc Maybelline Vibrating Mascara. Este foarte buna, insa cand e pe terminate cam lipeste genele.
*      As vrea sa ascult muzica atunci cand ma aflu pe blogul tau. – Exista Winamp :)
*      ce crema imi recomanzi pentru petele lasate de cosuri?:( multumesc anticipat – Iti recomand Vichy Normaderm sau, daca nu sunt prea scumpe pentru tine, produsele Paula’s Choice.
*      As vrea sa vad o postare cu niste coafuri pentru ocazii, ceva simplu de facut :D :* - Nu excelez in acest domeniu, dar cand vreau sa-mi coafez parul pentru o ocazie, dar nu am timp sau chef de ceva complicat, folosesc ondulatorul de par. Click AICI pentru a vedea rezultatul. Cat despre modul de utilizare, se gasesc pe Youtube o multime de clipuri.
*      Sper sa mai pui retete de de cometice homemade:) Eu le-am incercat pe toate si mi-a placut rezultatul :) – Promit sa mai pun.





*      imi place tot, mai ales review'urile si bineinteles, intalnirile ratate:)). daca vrei o sugestie, in legatura cu rubrica chit chat, ar fi dragut ca o data pe luna sau cat de des vrei tu sa-ti lasi si cititoarele sa scrie. sunt sigura ca toate am avut macar o intalnire ratata si ar fi dragut sa citim mai mult de 1 postare de genul asta pe saptamana. multumim de giveaway – Am facut deja asta, astept doar cat mai multe povesti din partea voastra.
*      propun sa mai scrii si tu episoade din ,,intalniri ratate". mi-a placut cea scrisa de tine :D – Am mai scris si eu si am promis ca, incepand cu sambata aceasta, voi posta aproape saptamanal, pentru ca am multe de povestit :)
*      Sa postezi cat mai multe articole despre ingrijirea tenului cu produse naturale – O sa incerc :).
*      mai multe giveaway-uri :)) – Ca m-a facut mama bancher, nu?
*      vreau sa imi dai un sfat cum sa o scot la capat cu tenul meu...acneic.nu stiu ce produs sa mai folosesc, poate un produs natural ar fi secretul. – Ti-am trimis un mail, insa nu mi-ai mai raspuns. Daca problema este atat de grava precum spui tu, iti recomand sa mergi la un dermatolog. Eu am postat pe blog cateva retete pentru acnee, sper sa te fi ajutat.

 
*      ce produse de epilat folosesti? critici chiar nu am, apreciez ceea ce faci :* - Click AICI pentru a obtine raspunsul.
*      Esti o dragutza.Una dintre putinele fete care au un blog si cu care se poate vorbi ;).Imi plac foarte mult postarile ,,Intalniri ratate" mi se pare ceva diferit. Mi-as dori sa vad mai multe postari NOTD.Mi-a placut aceea facuta cu buretele. – am mai postat NOTD-uri, unele facute si cu buretelul. Acum mi-am cumparat niste benzi speciale pentru unghii si o sa incerc sa va prezint cat mai multe modele.
*      Am decat o critica de facut referitoare la acest ga si anume ca sunt exagerat de multe intrebari si mi-a luat mai mult de 5 min sa indeplinesc toate regulile, ai vrut sa impusti 100 de iepuri dintr-o lovitura :)) N-ai de ce sa te superi pe mine pt acest comentariu pt ca probabil esti si tu constienta ca premiile nu sunt chiar asa mari:) Pupici si bafta in activitatea ta. – Am “decat” atat de zis: daca ai fost nevoita sa pierzi 5 minute din timpul tau pretios, iar premiile nu sunt asa de mari, de ce te-ai mai inscris?
*      Iti doresc un Paste Fericit! Sugestii am doar referitor la coloana din dreapta a blogului, care se vede doar pe jumatate, cel putin pe monitorul meu. – tin minte ca am vorbit cu tine despre aceasta problema, chiar atunci. Din cate stiu, problema era la browser-ul tau, sper ca s-a rezolvat intre timp.




*      As dori sa te intreb daca ai putea sa imi recomanzi o pudra buna pentru ten mixt – eu folosesc Rimmel Stay Matte pressed powder sau Essence Pure Skin compact powder.
*      imi plac retele tale de produse homemade, as vrea sa publici mai des astfel de retete...mai imi plac si retetele tale culinare...de Paste mi-a iesit foarte buna placinta cu mere asa ca mi-as dori sa mai postezi retete delicioase.te pup! – As vrea sa mai postez si retete de gatit, insa am atat de multe subiecte de acoperit, incat nu am mai gasit loc si pentru aceasta rubrica. Dar voi incerca sa postez, din cand in cand, cate o reteta.
*      Mi-ar place daca ai face review-uri la produsele SpaRustica. Multumesc. – Cand am dat drumul GA-ului review-ul era pe blog de ceva vreme. Multumesc pentru atentie. Click AICI pentru review.
*      Imi place foarte mult blogul tau cat si postarile tale si sper sa o ti in acelasi ritm cu ele ca si pana acum. – Incerc sa o tin in acelasi ritm :).
*      Intrebari: In particular ;) – Oricand, ma gasesti la adresa de mess, respectiv id ana.s_beautyblog@yahoo.com.




*      Imi place ca gasesc si altceva pe blog decat machiaje, unele dintre sfaturile tale chiar mi-au folosit...cred ca ar trebui sa insisti putin pe diversificare, citesc multe bloguri, la un moment dat te saturi de atatea cosmetice si reviewuri. Este adevarat ca sunt bloguri de frumusete, si al tau la fel, dar nu e obligatoriu sa te cantonezi in ingrijirea personala, un blog e si despre intamplarile din viata celei care il face, despre experiente si povesti de viata. Oricum se vede ca muncesti pentru blogul tau si asta este de apreciat. Succes in continuare. – Am discutat despre asta la vremea respectiva, insa o sa repet pentru cele care au ratat discutia. Nu stiu cum as putea sa diversific postarile mai mult decat atat, gasiti la mine machiaje, sfaturi, povesti amuzante, manichiuri, outfit-uri, cateva retete de gatit, review-uri pentru orice produse doriti etc. Despre viata mea povestesc zilnic pe Facebook, experientele de viata mi le-am expus in rubrica “Intalniri ratate”. Mai mult de-atat n-am cum si nici nu vreau sa va povestesc. Eu cred ca trebuie sa existe o limita, efectiv nu-mi pot expune casnicia sau viata pe net. Nu stiu cate dintre voi sunt de acord cu mine, insa asta este decizia mea si as aprecia mult daca ati respecta-o.
*      Mi-ar placea sa vad la tine pe blog look-uri cat mai indraznete, cum a fost cel arabian, te prind foarte bine. – O sa incerc. Multumesc frumos.
*      "Sugestii nu am...cred ca stii deja ca admir tot ce faci aici si iti urmaresc postarile cu interes :) Am vazut ca esti pasionata de diverse masti homemade si cu ocazia asta indraznesc sa iti cer un sfat:) Ce masca/tratament handmade de preferinta pentru matreata? Am scalpul foarte sensibil si mereu imi apare matreata care ma deranjeaza rau de tot... – Click AICI pentru reteta.
*      care este make-up artistul preferat din romania? te pooop si succes – Sunt mai multe persoane care imi plac: Iunia Mincu, Anca Buzea, Mirela Vescan, Dana Argesan, Doinel Ungureanu, Alexandru Abagiu.
*      "Sugestie..un swatch la noile oji de la Flormar, gama Pretty :) – Nu locuiesc in tara, iar aici nu am gasit pana acum gama Pretty. Dar te poti duce la un stand Flormar sa incerci ojele chiar pe unghiile tale :).


 
*      Ai un blog super dragut si asi dorii sa vad cat mai multe postari cu unghiute :) – Am postat pe Facebook niste manichiuri care nu au aparut pe blog, sper sa-ti fie de folos. Dar promit sa pun si pe blog mai multe articole de genul.
*      Ti-ai facut tratamente faciale la salon? Ai fost multumita de ele? – Nu mi-am facut niciodata tratamente faciale la salon.
*      Felicitari! Imi plac machiajele pe care le realizezi, si unghiutele tale impecabile. Mi-ar place sa vad mai multe OOTD-uri - cea pe care ai postat-o nu demult, a iesit foarte bine. Inca o data, felicitari!!! :* - Stiu ca am doar doua postari de genul pana acum, insa voi remedia “problema” :)
*      "In legatura cu skin-ul: partea centrala mi se pare cam micuta iar restul pare cam aglomerat. O sugestie ar fi sa schimbi skinul, sa fie mai aerisit. – Ok, o sa vad ce pot face, multumesc pentru sugestie.
*      Foarte dragute LOTD-urile. Am observat ca folosesti ca anticearcan concealer in a jar de la nyx si sunt dornica sa vad un review al acestui produs. Thx :* - saracul, de cand asteapta sa fie prezentat pe blog. Sper sa reusesc sa-I fac in curand un review.
*      imi place blogul tau deoarece gasim articole interesante despre cum sa avem grija de noi. Mi-ar placea mult sa vad cateva postari despre realizarea unor coafuri pe care sa realizam singure – Coafatul nu este punctul meu forte, dar daca imi voi face singura, vreodata, ceva special, o sa va arat :).
*      Machiaje pentru ochii verzi:) – Gasesti la Special Koko machiaje pentru ochi verzi, pentru ca ea are ochi verzi. Dar daca vrei musai sa fac eu astfel de look-uri, te anunt ca in curand voi avea niste lentile de contact verzi si iti voi implini dorinta.




*      Mie,sincer,nu-mi place aspectul blog-ului :( cauta un template dragut si feminin :D Mi se pare ca ti se potriveste mai mult unul mai sofisticat :D – Nu schimb tema pentru ca a devenit un fel de “trademark”, ma reprezinta. Dar multumesc pentru sugestie.
*      mai multe postari despre acnee si cum se poate scapa de ea. – Am raspuns mai sus la o intrebare asemanatoare.
*      Imi place blog-ul tau,nu am de ce sa te critic.Esti una dintre preferatele mele,esti mereu atenta la dorintele noastre,foarte activa,si ingaduitoare.Mi-ar palcea sa vad mai multe postari despre ingrijirea naturala a parului,tenului,corpului.Felicitari pentru blog!Mulumesc frumos! – O sa incerc sa postez cat mai curand niste retete homemade.
*      Intrebare: cum sa ma machiez sa dau impresia de ochi alungiti, gen chinezoiaca? – O sa fac in curand un machiaj de genul + tutorial din poze..
*      Multumim!Mi-ar placea sa vad mai multe OOTD-uri:) – Stiu, dar in ultima vreme chiar n-am avut timp de poze pentru o astfel de postare. Promit sa postez in curand cateva OOTD-uri.
*      Intrebari nu mi vine nici una in minte acum iar sugestii :sa incerci sa realizezi mai multe machiaje:X imi place ce am vazut la tine:*" – Incerc :)





*      "In vara aceasta am 2 nunti in familie,foarte importante.Cum nu am mai fost la o nunta de cand eram mica nu stiu ce gen de rochite trebuie sa port astfel incat sa arat ca o diva :D dar sa nu exagerez sau sa par vulgara.Am 24 ani, am 155 cm si 50 kg. Ms  - Am facut deja o postare in care am prezentat niste rochite, dar daca “se cere”, voi mai face una.
*      Am o singura sugestie..vreau mai multe tuturiale ..asa facute din poze:D si reviewuri! – E adevarat ca n-am mai facut de ceva vreme un tutorial din poze, dar am cateva planificate.
*      as vrea sa spui mai multe despre ingrijirea pielii in  sezonul cald – Foloseste produse cu SPF ridicat, nu abuza de soare, nu sta la plaja la orele pranzului, bea multa apa pentru a hidrata atat corpul, cat si pielea, foloseste produse de ingrijire potrivite tenului / corpului tau. Cam astea-mi vin in minte acum.
*      Cum ai ajuns sa fii pasionata de make-up? – Mi-a placut dintotdeauna sa ma machiez, sa fiu aranjata si cocheta de fapt, pentru ca asa am vazut la mama si asa am fost invatata de catre ea.
*      Ce produse folosesti pentru stralucirea parului? – Click AICI, AICI si AICI. Plus keratina lichida de la Anian, careia ii voi face un review zilele acestea.
*      Buna as vrea sa vad mai multe tutoriale de make-up. – Am raspuns mai sus la aceasta intrebare.
*      Mi-a placut mult postarea de NOTD - Sex on fire si as vrea sa vad mai multe modele de manichura, poate si pas cu pas pentru a incerca si eu sa le reproduc. – Ok, o sa incerc sa fac tutoriale si pentru manichiura.
*      Crezi in calitatea produselor bio? Sunt atat de bune precum se spune? – Daca te referi la alimente (si cred ca despre ele vorbesti), nu cred in produsele bio, pentru mine toata treaba asta e un mare bull shit. Iar mie nu mi se par cu nimic diferite fata de produsele normale.
*      Iubita,mie imi place cum scrii si citesc cu drag postarile tale,deci critici,nu am.As dori sa vad o postare cu ceva sfaturi legate de vergeturi,despre cum le putem diminua(stiu ca nu dispar de tot),eventual ceva creme,din ce ai auzit,citit tu.Daca reusesti sa o scrii, bine,daca nu,nici o problema!Pup! – Am incercat o multime de produse pentru celulita si vergeturi, asa ca din experienta proprie iti spun ca sportul, o dieta sanatoasa si un somn bun, regulat, rezolva problema mai bine decat orice crema / gel minune.
*      ce produse pentru epilat folosesti? – Click AICI. A fost una dintre primele mele postari.
*      Imi place mult blogul tau si as dori sa vad mai multe reviewuri. – In ultima vreme am postat o gramada, asa ca ti-am implinit dorinta.




*      Iti place sa incerci mai multe produse, sau folosesti doar produse de care esti multumita? – Pot afla daca-mi place sau nu un produs doar daca-l incerc. Deci, in concluzie, incerc o multime de produse, dupa cum se vede si pe blog.
*      Ce te face pe tine fericita? – Ah, ce oftat greu am scos cand am citit intrebarea aceasta. Poate o sa para un cliseu, insa sotul meu ma face cea mai fericita. Pe locul doi vin prietenele mele, suntem impreuna la bine si la greu, chiar daca ne-am imprastiat prin toate colturile lumii. Ar mai fi blogul si cititoarele, pentru ca da, si el / voi ma faceti fericita. Este locul unde-mi pot expune gandurile, parerile si preferintele, unde pot scrie ce vreau, cand vreau. Voi ma faceti fericita prin fiecare cuvant de apreciere, oricat de mic ar fi el. De familie, respectiv tata, nu spun nimic, din punctul meu de vedere se subintelege ca sunt cea mai fericita si cea mai norocoasa ca am un tata care ma iubeste mai mult ca orice si ar face orice pentru mine.
*      as dori sa faci reviewuri la masti pt par.sarutmana.si mi cer scuze daca mai m am inscris .saptamana asta am alergat dupa licee la fata si mai am si maine sper sa rezolv.o seara faina.pup – Am cateva retete pregatite.
*      care este brandul tau de cosmetice preferat? – N-am unul singur, insa iti spun ca nu sunt genul care prefera produsele high-end. Ador Yves Rocher, Rimmel, Maybelline, Essence si P2.
*      Am doar o intrebare: Lucrezi? (daca nu, in ce domeniu ai dori sa lucrezi?) – Momentan sunt in cautare de job, insa in tara am lucrat trei ani ca redactor.
*      cum gasesti inspiratii pentru postari? – Pentru review-uri e simplu: “analizez” pe blog aproape orice produs imi pica in mana. Pentru machiaje si manichiuri: fie ma uit pur si simplu la farduri / oje, iar culorile se “imbina” pur si simplu cand le privesc, sau ma trezesc dimineata si stiu ca vreau sa fac un look folosind “acele” culori; fie sunt inspirata de natura, este cea mai mare muza.
*      Imi poti spune te rog,in caz ca stii daca exista vreo metoda mai putin daunatoare pentru decolorarea parului...?multumesc – Nu-mi decolorez parul, deci nu te pot ajuta. Imi pare rau :(
*      as vrea sa te rog sa postezi ceva masti pt ten iritat, ceva produse home made care sa imi calmeze tenul, caci de multe ori efectiv sunt ingrozita. am un ten sensibil si oricat ma stradui sa folosesc produse adecvate, tot acolo ajung. – Click AICI si AICI. Voi reveni pe viitor si cu alte masti pentru ten iritat / sensibil.




*      as mai fi curioasa daca stii cumva cum se prepare in casa crema spf. as prefera sa o fac singura si sa stiu ca e naturala, fara chimicale, substante alergene si alti parabeni. din pacate am o alergie la soare si zilnic de cateva ori pe zi ma dau cu o crema spf 50+ de la roche posay, dar pana si asta contine alcool si daca cumva ies cu nasul in soare imi provoaca mancarimile si durerile specifice alergiei. – Nu stiu sa prepar o astfel de crema, insa o poti contacta pe Kabea in aceasta problema. De asemenea, iti recomand produsele dermatocosmetice cu SPF.
*      De unde iti vin ideiile pentru look-urile realizate? – Am raspuns mai sus.
*      Cat mai multe concursuri! :*:) – Asta e cel mai important, nu? :)
*      Eu as vrea foarte mult sa ne arati rujurile tale preferate. Mi'am dat seama ca am mult mult prea putine si acum caut nuantele perfecte, deci am nevoie de inspiratie. :D – ti-am promis o astfel de postare si n-am uitat, voi incerca sa onorez promisiunea cat mai repede.
*      "Cum ai reusit sa primesti sponsorizarea concursului de la Makeup Shop? Si eu le-am trimis un email ca sa organizez un concurs pe blogul meu dar nu mi-au raspuns :( - Ia legatura cu Ami.
*      mai multe haul-uri, te rog – Postez haul-uri atunci cand achizitionez suficiente produse noi cat sa am pentru o postare. Nu pot cumpara zilnic sau produse inutile doar pentru astfel de postari.
*      Mi-ar placea un articol despre pensulele de machiaj pe care le folosesti tu si parerile tale cu privire la ele.Multumesc!La cati mai multi followeri! – Click AICI si AICI. In curand voi prezenta niste pensule Coastal Scents.
*      Ori am pierdut eu noile postari pt ca am fost plecata dar parca nu ne-ai mai incantat de ce ceva timp cu vreo masca/crema hand-made. O reteta de crema anticelulitica stii? ca tot a venit vara si tb sa ne dezgolim tot mai mult :D(daca o ai deja postata atunci eu sunt chioara :"> ) – Am raspuns mai sus la o intrebare asemanatoare :).
*      "Multumesc pentru concurs. As vrea sa stiu daca ai folosit pana acum pudra de argila de la Farmec...daca da, mi-ar placea sa stiu mai multe despre efectele ei asupra tenului tau. – De la Farmec nu, dar de la Gerovital da. Voi posta si masti facute cu aceasta argila.
*      esti minunata miar place sa vad video cu machiaje smokey – Am un tutorial video facut, insa nu mi-am facut pana acum curaj sa-l postez. :D
*      Care sunt fardurile tale preferate? – Ador Kiss MySass si Sleek.


OOTD 1:
Maiou verde / Green top: No name
Pantaloni / Pants: Takko
Incaltaminte / Shoes: Reno
Geanta / Bag: Deichmann

OOTD 2:
Maiou corai/ Coral top: Takko
Pantaloni / Pants: C&A
Incaltaminte / Shoes: Deichmann
Geanta / Bag: Deichmann


     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) sau pe Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...