joi, 5 iulie 2012

LOTD - Mary Berry


     Hello, ladies.

     It’s been a while since I last posted an evening look and, to be honest, I kinda missed wearing heavy makeup.
     I know it’s weddings and parties season, so I come to you with a bold, but in the same feminine look, suitable for all eye colours. It’s not a complicated look and you don’t need too much time to do it, but it has a “wow” effect (if you ask me :D ).

     A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat un machiaj de seara si, sa va spun sincer, chiar imi era dor de un look “puternic”.
     Stiu ca aceasta este perioada nuntilor si petrecerilor, asa ca va propun un look indraznet, dar feminin in acelasi timp, potrivit tuturor culorilor de ochi. Machiajul nu este deloc complicat si nu aveti nevoie de prea mult timp pentru a-l realiza, insa efectul este “wow” (daca ma-ntrebati pe mine :D ).





      For this look I used Kiss My Sass eyeshadows in soft shadea, and to make my eyes “pop” I used a purple gel eyeliner from Essence and an eyeliner from P2, in the same shade. I completed the look with a Maybelline gloss who has the colous of mixed cranberries and raspberries, although in the pictures it looks more like a a raspberry.

     Pentru acest look am utilizat farduri Kiss My Sass in nuante soft, iar pentru a evidentia ochii am folosit un tus de ochi mov de la Essence si un creion in aceeasi nuanta de la P2. Look-ul a fost completat cu un gloss Maybelline de culoarea afinelor si zmeurelor amestecate, desi in poze pare mai mult o zmeurica :).


     I hope you like this look and enjoy the pictures.

     Sper sa va placa machiajul si va las cu pozele.





















The products I used:


Face:

Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
Flormar Illuminating Primer
Ivatherm Joviale Fluid foundation for sensitive skin
Rimmel “Stay Matte” presses powder – 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette
Catrice blush – “030 grapefruit shake”
Essence “Sun Club” Highlighter Powder – 01 Summer Glow


Eyes: 

Primer ELF
Kiss My Sass “Tea Rose” eyeshadow
Kiss My Sass “Sunday Morning” blush – used as an eyeshadow / folosit ca fard
Kiss My Sass “Diamonds&Pearls” eyeshadow
Kiss My Sass “Negligee” eyeshadow
P2 Intensive Khol Eyeliner– “022 Opulent Bali” - lower lash line and waterline / linia genelor de jos si waterline
Essence gel eyeliner – “03 Berlin Rocks”







Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Volume&Define Mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:

Maybelline Color Sensational cream gloss – “”360 Stellar Berry”




     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.



                            Kisses and always be beautiful

                                       Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...