marți, 17 iulie 2012

Tag time: Liebster Blog Award


     Hello, ma’ ladies.

     Nici nu mai stiu cat timp a trecut de cand n-am mai facut un tag, dar va jur ca pur si simplu n-am avut cand. Imi pare si mai rau ca am primit o multime de tag-uri in ultima vreme si n-am apucat sa onorez niciunul. Stiu, stiu, rusine mie. Insa astazi am facut pe dracu’ in patru si am reusit sa-l fac pe acesta.

     Am primit de la scumpa mea Minnie Angel tag-ul “Liebster Blog Award” si ii multumesc tare mult ca s-a gandit la mine.

     Ce trebuie sa fac:
  1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
  2. Spune 11 lucruri despre tine.
  3. Raspunde la intrebarile de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
  4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
  5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
  6. Nu da tag-ul inapoi!





     11 lucruri despre mine:


  1. Desi poate nu par, sunt foarte emotiva si timida.
  2. Am inceput sa ma obisnuiesc cu insomniile, asa ca uneori pur si simplu urasc sa dorm. Prefer sa stau treaza si sa-mi rezolv din treburi, decat sa  ma odihnesc.
  3. Sunt foarte incapatanata, cand spun nu, asa ramane. Totodata, l-am mostenit pe tata: ma “aprind” foarte repede, erup ca un vulcan, apoi ma potolesc brusc. Din fericire, am invatat sa tin asta sub control.
  4. Cand ma implic intr-un proiect, ma dedic total. La mine nu exista jumatati de masura, ori o fac asa cum trebuie si imi dau si sufletul sa iasa bine, ori nu mai fac deloc.
  5. Am doua ticuri nervoase: imi “ciugulesc” buzele si imi smulg cuticulele, cateodata pana-mi da sangele. Sunt sado-maso, v-am mai spus eu :))
  6. Imi doresc o casa cu o curte mare, mare, unde sa-mi fac o mini gradina zoologica. Vreau pisoi, catel, papagali, iepurasi, arici, veverite, o bufnita mica si dragalasa, porcusori de guineea, hamsteri si o iguana (pe asta si-o doreste hubby :) ).
  7. Imi iubesc soacra. Nu exista subiect pe care sa nu-l pot discuta cu ea, nu exista sa am o problema, iar ei sa nu i-o pot spune. Este una dintre cele mai bune prietene ale mele.
  8. Imi doresc sa am propriul salon de frumusete si sper ca intr-o zi sa-mi pot realiza visul.
  9. Pe de alta parte, vreau sa-mi iau sotul de-o aripa si sa fugim in Caraibe, unde sa traim toata viata pe o plaja, fericiti pana la adanci batraneti. Inca n-am stabilit cum o sa ne intretinem, mai intai sa ajungem acolo si-apoi rezolvam si problema asta :)).
  10. Ador sa gatesc, am mostenit pasiunea si talentul de la mama.
  11. Imi pare rau ca la 6 ani n-am acceptat sa ma duca tata la carting. Ador sa conduc (asta e mostenita de la tata), ma pricep sa o fac si poate destinul meu ar fi fost altul daca as fi acceptat sa particip la curse. Dar, deh, eram prea timida.


     Intrebarile primite de la Minnie Angel.

1. Ai mai multe calitati sau defecte?
Hm, buna intrebare. Sincer, nu stiu, pentru ca ce vad eu ca fiind defecte altii le considera calitati (insa nu si invers). Cred ca sunt “repartizate” in mod egal.

2. Esti visatoare?
Foarte :).

3. Cum te vezi peste 10 ani?
Personal: alaturi de hubby, cu doi copii la fel de nebuni ca noi, gradina mare si toate animalutele pe care mi le doresc :D.
Profesional: Sa am salonul de care va spuneam mai sus. Sau sa lucrez ca redactor sau ca MUA (dupa ce voi face n cursuri de perfectionare).

4. Care sunt culorile tale preferate?
Nu am culori preferate pentru ca imi plac toate. Chiar nu pot alege.

5. Ai un tatuaj? Daca nu, ai vrea sa iti faci unul pe viitor?
Nu am tatuaj, dar am fost tentata sa-mi fac unul. Am renuntat pentru ca nu vreau sa regret peste ani buni alegerea.

6. Ce muzica asculti?
Orice in afara de manele, rock hard, heaby metal si alte muzici de genul. Recunosc, ascultam manele pe la inceputul liceului, cand linia melodica si versurile erau mai bune decat acum.

7. Spune-mi 3 lucruri fara de care nu iesi din casa!
Geanta, telefon si tigari.

8. Povesteste, pe scurt un moment fericit din viata ta!
Din viata mea de pana acum? Nu pot, pentru ca nu a fost vreunul care sa le depaseasca pe celelalte, toate au fost speciale in felul lor. Dar pot spune ca sunt fericita atunci cand il am pe hubby langa mine.

9. De obicei, incerci sa savurezi fiecare moment, sa te bucuri de fiecare clipa precum ar fi ultima?
Dap, e una dintre devizele mele.

10. Descrie-te in 2 cuvinte!
Am pus-o pe Andra sa ma descrie, pentru ca eu nu ma pricep la auto-caracterizari. Iar ea s-a oprit cu greu la trei cuvinte :)) – devotata, stresanta, incapatanata.

11.Esti usor influentabila?
Eram in copilarie, insa lucrurile s-au schimbat radical de cand m-am maturizat.


Acest tag merge catre:



Intrebarile mele pentru ele:

  1. Povesteste o intalnire / relatie ratata.
  2. Care este cea mai mare temere a ta.
  3. Care este cel mai traznit lucru pe care l-ai facut vreodata.
  4. Ce te-ar face sa te simti cu adevarat implinita?
  5. Spune-mi 3 lucruri care te enerveaza la tine.
  6. Ce vroiai sa devii cand erai mica si de ce nu ti-ai urmat visul?
  7. Cu cine ti-ai insela sotul / iubitul, daca el ti-ar da voie si nu ar exista reprosuri, gelozii etc? (Hai sa vad cate dintre voi il aleg pe Damon :)) )
  8. Care este cel mai mare regret al tau?
  9. Care este cel mai mare sacrificiu pe care l-ai face pentru persoana iubita?
  10. Spune-mi cinci motive pentru care crezi ca esti frumoasa. (si lasa modestia la o parte :) )
  11. Sex ca in visele tale cele mai ascunse, apoi abstinenta toata viata, sau o viata in care vei avea parte doar de partide amor plictisitoare, care te fac sa adormi dupa primele 2 minute?


Abia astept sa citesc raspunsurile voastre. De asemenea, daca va place acest tag il puteti prelua in voie.


                             Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...