luni, 4 martie 2013

LOTD - Soft smokey eyes (my almost everyday look)



     Hello, ladies.

     You have rarely seen me wearing a nude makeup, not only because I don’t like them, but because nude looks don’t suit me. Spare time has not been a luxury I have had lately, so I have to wear minimal makeup. I was telling you here that I’m using only “the basic stuff”: foundation, powder, bronzer, blush, highlighter, mascara, contoured eyebrows and lipstick. But once in a while, I miss using eyeshadows and that is the moment when I reach for my NYX Caviar and Bubbles palette.

     Rareori m-ati vazut cu un machiaj nude, iar asta nu doar pentru ca nu-mi plac, ci si pentru ca nu-mi sta bine machiata astfel. In ultima vreme timpul liber a devenit un lux pentru mine, asa ca sunt nevoita sa port un machiaj minimalist. Va spuneam aici ca folosesc “the basics”: fond de ten, pudra, bronzer, blush, iluminator, rimel, sprancene “facute” si ruj. Insa din cand in cand, mi se face dor sa folosesc farduri, iar atunci intind mana dupa paleta NYX Caviar and Bubbles





     The palette has all the shades you need for a perfect daytime makeup and you can combine the eyeshadows in numerous ways. Today I’ll show you a really simple smokey eyes makeup, which can be done in 2-3 minutes and using only two shades: a little black eyeshadow on the mobile lid, blended with some pale shimmery pink. Also, I contoured my lower lash line using a touch of black eyeshadow. I’ve applied mascara and, because I was getting ready to go out for dinner, I decided to wear some falsies. Of course, if I go out for a simple stroll I don’t wear falsies.
     Anyway, this is one of my quick daytime looks and, if you want to see others, just let me know.

     Paleta are toate nuantele necesare unui machiaj de zi perfect si se pot face nenumarate combinatii. Astazi am sa va arat un machiaj smokey eyes extrem de simplu, realizat in 2-3 minute si folosind doar doua culori: putin fard negru aplicat pe pleoapa mobila, apoi blenduit cu roz pal sidefat. De asemenea, am conturat cu un strop de fard negru si linia genelor de jos. M-am dat cu rimel si, pentru ca ma pregateam pentru o cina in oras, am aplicat si gene false. Bineinteles, daca ies la o simpla plimbare renunt la gene.
     Acesta este unul dintre machiajele mele rapide si, daca doriti sa vedeti si altele, anuntati-ma.

  

















Products I used:

Face:

Mario Badescu Hyaluronic Day Cream
Radiant Face Primer
Nivea BB Cream Light
Rimmel Wake Me Up – True Ivory 103
Yves Rocher Loose Powder – 00 Transparence
Yves Rocher Duo Powder – for contouring
GOSH Natural Blush – 39 Electric Pink
Catrice Prime&Fine Highlighter



Eyes:

ELF Eye Primer
Yves Rocher Sexy Pulp mascara
Red Cherry #48 false eyelashes





Lips:

Maybelline Baby Lips Mango Pie
Essence lipliner – 07 Cute Pink
Yves Rocher Lipstick – 13 Sorbet Rose





     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...