marți, 13 martie 2012

Review - Lentile de contact Bescon


     Buna, fetelor.
     Va spuneam nu demult ca noi, femeile, ne dorim aproape intotdeauna ce nu avem, atunci cand vine vorba de aspectul nostru. Pe lista “dorintelor” am inclus ochii albastri, in locul celor caprui si nu am facut asta in mod intamplator. De cand ma stiu, mi-am dorit sa am ochii albastrii, de culoarea cerului. Ei bine, dorinta mi-a fost indeplinita de cei de la http://www.lentile-contact.net, care mi-au oferit o reducere semnificativa la produsele lor. Bineinteles, nu am mai stat pe ganduri si mi-am cumparat lentilele, atat pentru a-mi satisface micul capriciu, cat si pentru a le testa si a le face un review.
    De fapt, am primit doua perechi de lentile Bescon, cea de-a doua avand dioptrii si fiind comandata pentru Andra – review-ul lentilelor ei urmeaza sa fie publicat in perioada urmatoare.

     Dar sa revenim la frumusetile mele si sa va spun parerea mea despre ele. 





     Nuanta aleasa de mine a fost “True Sapphire”, un albastru pur care ofera profunzime si senzualitate privirii, fara a parea insa fals. Nici nu pot sa va spun de cate ori am primit complimente atunci cand purtat lentilele, atat de la rude si prieteni, cat si de la persoane care pur si simplu treceau pe langa mine pe strada.
     Prima oara cand am incercat sa le pun, mi-a luat cateva ore bune, tocmai pentru ca nu am avut experienta. La ochiul drept nu am avut probleme, am reusit cam din a patra incercare, insa la cel stang a fost crima si pedeapsa. Clipeam extrem de des, pozitia era cumva si pe dos (ca atunci cand ne machiem la ochiul stang sau facem manichiura mainii drepte cu stanga), iar ochii lacrimau foarte tare. Dupa vreo trei ore, nenumarate incercari si lacrimi varsate, am reusit sa aplic si a doua lentila. Urmatoarele trei-patru dati lucrurile au mers mai repede, insa am lacrimat si am avut o usoare senzatie de usturime pret de cateva 5-10 minute.






   Acum, insa, le pun in mai putin de 30 de secunde si nu le simt absolut deloc. Este nevoie doar de putina practica si putina rabdare. Iar cand trebuie sa le dau jos, intreaga operatiune nu dureaza mai mult de 10 secunde.
     Lentilele de contact Bescon au continut de apa 38%, sunt flexibile si usor de manevrat . Nu ma ustura ochii atunci cand le port (exceptie fac primele trei-patru dati, pana cand s-a obisnuit ochiul cu ele), nu simt niciun disconfort si vad perfect cu ele. 








                  APLICAREA LENTILELOR DE CONTACT
·         Scuturati usor blisterul/flaconul cu lentila. Asigurati-va ca pluteste în soluie.  Scoateti cu grija lentila din ambalaj. Verificati-o cu atentie sa nu prezinte deteriorari si sa nu fie pe dos
·         Daca aveti dioptrii diferite începeti mereu cu ochiul drept.
·         Trageti pleoapa superioara în sus. Priviti in jos sau spre nas si aplicati cu grija lentila pe suprafata alba a ochiului.
·         Priviti în stânga-dreapta si eliberati usor pleoapa. Clipiti de câteva ori si închideti ochii. Masati cu grija de câteva ori folosind degetele.
·         Daca lentila nu s-a asezat bine (este pe dos sau s-a pliat), sau simtiti iritatie, scoateti lentila, clatiti-o si repetati procedura.
·         Daca scapati lentila din mâna, clatiti cu solutie înainte de aplicare.
·         Dupa aplicarea lentilelor aruncati solutia din suportul de lentile si lasati-l deschis pentru uscare.


            SCOATEREA LENTILELOR DE CONTACT
·         Trageti pleoapa superioara în sus si priviti în sus.
·         Apoi trageti cu grija lentila în jos spre partea alba a ochiului.
·         Apucati lentila cu grija folosind buricul degetului mare si cel aratator.
·         Depozitati lentilele conform instructiunilor de mai jos.






NOTA: Privirea devine incetosata doar daca imi cade fard in ochi atunci cand ma machiez sau daca le port mai mult de 8 ore (lucru interzis de altfel, dar am vrut sa-mi testez limitele).

     Lentilele “True Sapphire” pot fi cumparate de pe site-ul http://www.lentile-contact.ne cu 59 lei, eu le-am achizitionat cu 39 de lei, iar suportul si solutia nu sunt incluse in pret. Pe site puteti gasi lentile de contact intr-o gama variata de culori, cat si lentile medicale (dupa cum spuneam, review-ul acestora va fi publicat in perioada urmtoare).

     Alte informatii despre lentilele Bescon:
Perioada de purtare: zilnic, 8 ore/zi, maxim 12 luni de la desigilarea ambalajului.
Producator: bescon co ltd
Tara de origine: Korea de Sud
BC 8.6mm DIA 14.00mm
Continut apa 38%
Produsele sunt sterile
Proces de fabricatie: full cast moulding (turnare in forme full computerizata)- cea mai avansata tehnologie la ora actuala
Lentilele  sunt ambalate individual in blister si sunt sigilate in cutie de carton.
Atentie la cei care vand lentile de contact cu procent de apa mai mare de 38% si care sustin ca pot fi purtate 12 luni. Cu cat creste concentratia de apa din lentile, cu atat mai mult scade perioada de utilizare


                   REGULI GENERALE SI PRECAUTII
·         Întotdeauna trebuie sa va spalati pe maini cu sapun fara lanolina (ideal sapun antibacterian) clatiti-va bine si apoi stergeti-va cu un prosop care nu lasa scame.
·         Înaintea manipularii lentilelor nu folositi creme sau produse cosmetice. Închideti ochii daca folositi aerosoli (spray fixativ).
·         Aplicati machiajul dupa aplicarea lentilelor. Scoateti lentilele înainte de demachiaj. Folositi rimeluri fara fibre, uleiuri si care nu produc alergii. Daca folositi pudra, tineti ochii inchisi. Eliminati excesul de pudra înainte de a deschide ochii.
·         Daca aplicati lentilele de contact deasupra unei chiuvete, puneti-i dopul.
·         Verificati-va ochii zilnic; daca vedeti neclar, simtiti disconfort, aveti ochii rosii, scoateti imediat lentilele de contact si consultati medicul oftalmolog.
·         Pastrati unghiile scurte si netede.
·         Sarcina si raceala pot afecta temporar utilizarea lentilelor; consultati medicul in aceste cazuri.
·         Faceti control oftalmologic regulat (ideal o data la 3 luni).
·         Verificati cu atentie lentilele înainte de aplicare: daca prezinta zgarieturi sau ciupituri sau orice nereguli aruncati-le si folositi alte lentile noi.
·         Daca la aplicarea lentilelor apare iritatie severa, clipit rapid, sau disconfort sever este posibil ca sub lentile sa fi patruns impuritati. Scoateti imediat lentilele, curatati-le cu solutie, si reaplicati-le. Daca neplacerile persista sau daca apar alte simptome anormale, scoateti imediat lentilele si consultati medicul oftalmolog.
·         Folositi lacrimi artificiale la recomandarea oftalmologului/optometristului.
·         Perioada de utilizare recomandata a acestor lentile: 8 ore pe zi, maxim 12 luni.

                                                  AVERTISMENTE 
·         Nu folositi unghiile la manevrarea lentilelor!
·         Nu atingeti lentilele decât cu degetele!
·         Nu dormiti cu lentilele de contact pe ochi!
·         Nu depasiti durata recomandata de utilizare a lentilelor!
·         Nu utilizati solutii/lentile expirate!
·         Nu spalati lentilele/suportul cu apa de la robinet!
·         Nu lasati lentilele, suportii si solutiile de întretinere la îndemâna copiilor!
·         Nu introduceti lentilele de contact în gura!
·         Nu împrumutati lentilele de contact!
·         Nu folositi lentilele daca ambalajul nu a fost sigilat la cumparare!
·         Nu purtati lentilele în medii toxice sau fum iritant!
·         Nu folositi suportul de lentile mai mult de 3 luni. Ideal este sa-l schimbati lunar!
·         Scoateti imediat lentilele si contactati medicul oftalmolog la urmatoarele semne neobisnuite: ochi rosii, durere, disconfort,  lacrimare excesiva, senzitivitate marita în special la lumina, vedere in ceata, senzatia ca aveti ceva în ochi!
·         Nu picurati în ochi solutie de întretinere pentru lentile de contact. Folositi doar lacrimile artificiale recomandate de oftalmologul dumneavoastra!

                       ÎNTRETINEREA, DEZINFECTAREA      
               SI PASTRAREA LENTILELOR DE CONTACT
·         Scoateti lentila de pe ochi si puneti-o în palma. Puneti câteva picaturi peste lentila. Folosind degetul mic de la cealalta mâna frecati usor ambele suprafete ale lentilei prin miscari circulare. Apoi clatiti bine lentila având grija sa îndepartati toate impuritatile.
·         Puneti lentilele în suportul lor. Daca aveti dioptrii diferite, respectati marcajul de pe suport (L= ochi stâng, R= ochi drept). Apoi turnati solutie peste lentile pana sunt complet acoperite.
·         Dupa ce aplicati lentilele, aruncati solutia din suport si lasati-l sa se usuce la aer.
·         Nu încalziti solutia de întretinere.

                                  SOLUTIA DE INTRETINERE- UTILIZARE SI PRECAUTII
·         Imediat dupa folosire închideti flaconul solutiei de întretinere.
·         Nu folositi solutii expirate!
·         Nu atingeti vârful flaconului de solutie!
·         Nu reutilizati solutia de întretinere!
·         Daca nu utilizati lentilele, le puteti pastra maxim 7 zile în aceeasi solutie. Înlocuiti solutia dupa aceste 7 zile.
·         Nu diluati solutia si nu folositi alte substante pentru a curata/dezinfecta lentilele.
·         Folositi exclusiv solutie de întretinere pentru a spala suportul de lentile de contact.
·         Daca lentilele stau fara solutie se usuca. În acest caz aruncati-le si folositi alte lentile noi.
·         Pastrati lentilele în solutie minim 4 ore înainte de a le purta din nou.


    Stiti foarte bine ca review-urile mele sunt 100% obiective, indiferent daca produsul este primit spre testare sau nu. Aceasta postare nu face exceptie si va recomand cu mare drag sa cumparati lentile de pe http://www.lentile-contact.net. Produsele sunt calitative, livrarea este rapida, rezultatul l-ati vazut in poze, iar eu ma declar un client fericit.

    Va plac lentilele mele? Ati fi tentate sa purtati? Daca ati purtat, cum v-ati simtit cu ele? Pentru sugestii / pareri / critici, aveti la dispozitie caseta de comentarii de mai jos.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...