joi, 28 iunie 2012

Guest post - Prima impresie a Madalinei, partenera mea de campanie, despre produsele Ivatherm

Hello, ladies.
Ieri v-am prezentat produsele mele Ivatherm si primele impresii despre ele. Astazi a venit randul partenerei mele de campanie, Madalina, sa va spuna ce si-a ales si care este prima ei parere. 

     "Hello, girls! Eu sunt Madalina si astazi va voi tine companie pentru cateva minute pentru a va spune primele mele impresii despre produsele Ivatherm. In primul rand vreau sa ii multumesc Anei, care mi-a dat ocazia sa le testez alaturi de ea, si s-a gandit pe aceasta cale la pielea mea sensibila si cu muuuulte probleme.
            Eu am optat pentru crema anti-celulitica Ivatherm Resveratrox Forte si pentru fondul de ten Ivatherm Joviale Fluid foundation-Sensitive Skin, nuanta 02, insa ei au fost foarte draguti si ne-au facut si o frumoasa supriza prin Ivatherm Herculane Thermal Water, pe care mi-o doream de ceva vreme, in principal datorita multiplelor beneficii pe care le are.




            Inainte de a incepe vreau sa va spun cateva cuvinte despre mine si despre pielea mea.  Sunt nefericita posesoare a unui ten foarte sensibil, predispus la exces de sebum si la imperfectiuni, incepand de la pori deschisi, pana la acnee. De asemenea, fac parte din procentul ridicat al femeilor care au si celulita, asa ca aceste produse de la Ivatherm sunt perfecte pentru nevoile mele. In ideea ca multe dintre voi au aceleasi probleme ca si mine, va voi spune cateva cuvinte despre el, cu speranta ca va vor fi utile opiniile mele.

             Ivatherm Resveratrox Forte - Anti-cellulite
            Primul lucru care m-a incantat la aceasta crema anti-celulitica a fost mirosul: este foarte discret parfumata, cu o aroma fresh, foarte potrivita pentru vara (desi se poate folosi in toate perioadele anului,bineinteles). Nu stiu care este experienta voastra cu cremele anti-celulitice, insa eu pana in prezent am dat numai de produse care efectiv, prin parfumul lor exagerat, ma faceau sa nu le mai cumpar a doua oara. De aceea, aceasta crema anti-celulitica de la Ivatherm e ideala pentru simtul meu olfactiv exagerat de sensibil. La primul contact cu pielea, lasa o senzatie racoroasa, ca si cum ar fi fost proaspat scoasa de la rece, si chiar daca la inceput pare putin lipicioasa, dupa cateva minute se absoarbe complet in piele, lasand-o fina si hidtratata. Mai multe impresii despre ea va voi spune dupa ce o voi folosi la modul intensiv, insa am un sentiment bun in ceea ce o priveste, mai ales ca pe cutie ne garanteaza si un efect anti-recidiva in ceea ce o priveste.




            Ivatherm Joviale Fluid Foundation - Sensitive Skin
            Precum va spuneam, tenul meu este exagerat de sensibil, cu multe imperfectiuni, deci aveam nevoie de un produs care sa imi fie util pe mai multe planuri. In primul rand mi-a placut ambalajul acestuia, are un recipient cu dispozitiv de dozare, care face ca aplicarea  sa fie mult mai igienica in primul rand, si in plus ne ajuta sa nu folosim o cantitate de produs mai mare decat ar fi necesara.
             Mie personal mi-a placut mirosul acestuia, nu este nici parfumat, asa cum am patit in cazul altor produse de acest gen, dar nici nu imi pare a fi mirosul acela sintetic specific altor fonduri de ten. Din cate am observat eu la prima utilizare, are o acoperire medie, insa prefer sa il folosesc pentru o perioada mai indelungata inainte de a va spune o opinie completa. Imi place ca are SPF 15, ceea ce ne promite protectia impotriva radiatiilor solare si a imbatranirii premature a pielii. De asemenea, este imbogatit cu alfabisabolol, care este un ingredient antiinflamator si cu proprietati calmante si antiiritante. Va voi tine la curent cu schimbarile ce se vor petrece cu pielea mea in timpul folosirii fondului de ten Ivatherm Joviale.




            Herculane Thermal Water
            Probabil ca multe dintre voi ati auzit deja despre apa termala Herculane, care este bogata in minerale, avand proprietati dermatologice de exceptie: promite sa calmeze pielea sensibila, sa favorizeze cicatrizarea, sa hidrateze si sa protejeze tenul importiva actiunii factorilor exteriori,de aceea nu pot sa fiu decat fericita ca acum avem ocazia sa o purtam alaturi de noi in viata de zi cu zi. Mai multe informatii despre aceasta va voi oferi dupa ce o voi testa corespunzator, sunt curioasa daca efectele ei benefice se vor reflecta si asupra pielii mele.




            Cam astea au fost primele mele impresii in ceea ce priveste produsele Ivatherm, voi reveni cu mai multe completari dupa o testare riguroasa a acestora. In speranta ca v-am fost de ajutor, chiar daca intr-o masura minimalista, va pup si va imbratisez...see you soon!"


                            Va pup si fiti frumoase
           

           

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...