luni, 23 decembrie 2013

Doua look-uri de Craciun, trei review-uri si cateva sugestii de cadouri

     Hello, ladies.

     Postarea de azi contine, pe langa propunerile mele de machiaj perfect pentru perioada Craciunului, si cateva recenzii ale principalelor produse folosite. Totodata, aceste review-uri au rolul de a va inspira in alegerea cadourilor de Craciun, mai ales ca produsele prezentate sunt versatile si cu preturi la indemana oricui (chit ca va ofer aceste ponturi pe ultima suta de metri).
     Asadar, sa trecem la treaba.



      Stiti bine ca mereu mi-a placut sa ies din tipare, astfel ca prima propunere de machiaj pentru Craciun nu face exceptie. Am avut in minte un machiaj vesel si roz, dulce precum bomboanele pe care le savuram in aceasta perioada. Daca va place propunerea mea, va invit sa cititi mai departe. 




      Voi incepe cu “piesa” principala a acestui machiaj, si anume rujul. Este vorba despre SleekTrue Color “Candy Cane” si dupa cum vedeti, pana si numele va sugereaza ca trebuie sa-l purtati pe buze in aceasta perioada. O nuanta de roz aprins cu subton rosu, rujul are finish mat, insa este foarte cremos, usor de aplicat si nu usuca buzele multumita Vit E ce se regaseste in compozitia sa. Produsul rezista pe buze aproximativ 8-9 ore.
      Daca v-am tentat si doriti sa-l cumparati, il gasiti pe Makeup Shop, la pretul de 30 de lei. Sleek True Color este disponibil in 27 de nuante, iar culorile afisate pe site sunt cele reale, deci va puteti alege rujul preferat fara probleme. 

        Click pe poze pentru marire, va rog frumos. 












      Sa trecem la blush. Pentru acest machiaj am folosit “Candy Floss” din Blush by 3 “Sweet Cheeks”, colectia “Candy”. Paleta contine trei nuante diferite nu numai ca finish, ci si ca textura. “Cupcake” este un blush crema fucshia aprins, cu subton albastru si finish dewy. “Dolly Mix” este o nuanta dulce de lila, purtabila iarna si primavara. Ultimul blush din paleta si cel pe care-l port eu in acest machiaj. este “Candy Floss”, un roz aprins cu shimmer auriu discret si un usor subton rosu.
      Toate cele trei blush-uri sunt foarte pigmentate, insa usor de blenduit in caz ca ati aplicat prea mult produs din greseala. De asemenea, “Dolly Mix” si “Candy Floss” nu sunt prafoase, iar toate cele trei nuante sunt matasoase si cremoase. Un ultim lucru de mentionat ar fi ca rezista pe ten circa 9-10 ore.
      Paleta Blush by 3 “Sweet Cheeks” o gasiti pe Makeup Shop, la pretul de 58 de lei. 


















      In ceea ce priveste machiajul ochilor, am optat tot pentru Sleek, iar voi stiti deja ca fardurile acestea sunt preferatele mele. Paletele folosite sunt Lagoon ( nuanta “Pink Jewel” - review AICI), Ultra Mattes Darks (nuanta “Paper Bag – review AICI), Showstoppers (nuanta "Sparkle" - review AICI) si Respect (nuanta "Cameo Cream" - review AICI).
















     Pentru cele care-si doresc un look mai romantic, am schimbat rujul "Candy Cane" cu unul din paleta de rujuri "Ballet", tot de la Sleek. Este vorba despre " Swan Lake", un roz pal mat. 








     Al doilea machiaj pentru Craciun este ceva mai clasic, caci am combinat nuante de auriu, ciocolata si rosu. Am realizat un smokey foarte soft, “asortat” cu buze de un rosu aprins, tocmai bune de sarutat sub vasc.
      Vedeta acestui machiaj este pout paint-ul “Pin Up” de la Sleek. Dupa cum spun chiar cei de la Sleek, pout paint-ul este un lip stain extrem de pigmentat si non-lipicios. Produsul este ambalat intr-un tub din plastic transparent, astfel incat sa poti vedea culoarea, dar si cat ai consumat din el. Textura este asemanatoare cu cea a unui gel si, multumita orificiului micut din varful tubului, produsul se poate doza cu usurinta. Un mare plus, tinand cont ca pout paint-ul este foarte pigmentat si aveti nevoie doar de o picatura pentru a acoperi perfect buzele. “Pin Up” este un rosu aprins, cald, iar finish-ul sau este lucios.
      Pout paint-ul de la Sleek este disponibil pe Makeup Shop in 11 nuante, la pretul de 30 lei. De asemenea, pout paint-urile pot fi amestecate intre ele dupa bunul plac, obtinand astfel nenumarate nuante de ruj. 







      Pe obraji am folosit blush-ul “Cupcake” din Blush by 3 “Sweet Cheeks”, despre care v-am vorbit mai sus.
      Pentru machiajul ochilor am folosit urmatoarele palete Sleek: Vintage Romance (nuanta “Meet in Madrid” - review AICI), Sparkle 2 (nuanta “Truffle” - review AICI), Showstoppers (nuanta "Sparkle" - review AICI) si Respect (nuanta "Cameo Cream" - review AICI).















      Stiu ca a fost o postare lunga si, daca ati citit-o pana la final, nu pot decat sa va multumesc din suflet pentru rabdare. Produsele Sleek sunt preferatele mele de mult timp, iar astazi am incercat sa va arat nu numai cat de versatile si usor de folosit sunt acestea, ci si cat sunt de potrivite pentru a fi daruite. Palete cu farduri pigmentate, blush-uri viu colorate, rujuri cremoase si rezistente, preturi budget-friendly... Ce fata nu si-ar dori sa primeasca astfel de produse in dar? 

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below and my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, si adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...