duminică, 29 iunie 2014

Favoritele primaverii 2014

     Hello, ladies.

     Promisesem la inceputul acestui an ca voi incepe o noua rubrica, anume "Favoritele lunii... ". Am reusit sa ma tin de cuvant o singura data, apoi mi s-a schimbat programul si n-am mai avut timp de nimic. Iar cand am revenit la normal, pur si simplu am... uitat. Insa planuiesc sa reiau rubrica, astfel ca a doua postare din aceasta serie va contine "Favoritele primaverii 2014". Pentru ca da, am ratat un intreg sezon.
     Fara alte adaugari, va prezint produsele care mi-au placut / pe care le-am folosit cel mai mult in primavara acestui an.






   1. Produse pentru machiajul fetei.





* Rimmel "Wake Me Up" fond de ten si concealer - sunt fidela fondului de ten de peste un an, iar de circa sase luni m-a cucerit si concealer-ul. Ambele contin microparticule stralucitoare, se potrivesc perfect unui ten uscat precum al meu si, chiar daca cel din urma are acoperire mica, reflecta lumina astfel incat ofera senzatia de ochi odihniti.

* Flormar "Lights of Flowers" Matte Effect BB Cream si "Lifting Concealer" - cand vreau un machiaj al fetei light, dar imi doresc sa acopar total cearcanele, acestea sunt produsele pe care le aleg. BB Cream-ul are acoperire medie spre mare, insa arata foarte natural pe ten, matifiaza, rezista ore bune si are SPF 15 - review AICI. Concealer-ul are acoperire mare, imi ascunde si cele mai adanci cearcane si are SPF 20. Ii voi face review in curand.

* La capitolul pudre am avut trei preferate: NYX Minerale Powder "Set it & Don't fret it", Max Factor "Creme Puff" si Make Up For Ever HD Powder.
     Cel mai des folosesc Max Factor "Creme Puff" fie peste BB sau CC Cream, fie pentru a retusa machiajul in timpul zilei, daca folosesc un fond de ten. Nu incarca tenul, are o textura usor cremoasa si rezista pana la 8-9 ore fara a necesita vreun retus. E buna de purtat in geanta sau de luat in calatorii, caci ambalajul e rezistent si nu riscati sa se sparga pudra.
     Din punctul meu de vedere, NYX Minerale Powder "Set it & Don't fret it" si Make Up For Ever HD Powder sunt relativ asemanatoare. Ambele au o textura foarte fina, umplu porii si imperfectiunile, rezultatul fiind un ten (aproape) impecabil, matifiaza, nu incarca si rezista cu brio chiar si 2 de ore. As spune chiar ca MUFE HD este ceva mai buna, insa are un mare setback: daca nu este aplicata intr-o cantitate mica si difuzata bine, riscati sa aratati ca o fantoma sau ca si cum tocmai ati fi "prizat" ceva daca vi se face poza folosind blitz-ul.

* Iluminatoare.
     Folosesc de aproape trei ani highlighter-ul de la Catrice, din gama "Prime and Fine" si nu l-am consumat nici pe jumatate. Este un dupe perfect al faimosului "Mary-Lou Manizer" de la The Balm si, daca aveti ocazia, cumparati-l.
     Inglot "Multicolor Highliting Powder" este nou intrat in colectia mea din iarna, de cand am participat la Beauty Bloggers Meeting - editia a doua. Este foarte versatil, poate fi folosit pe orice tip si nuanta de ten si se consuma extrem de greu. Eu l-am folosit intens si abia daca se vede ca l-am atins. 

* Blush-uri / Bronzere.
     Inglot AMC 57 este blush-ul pe care l-as purta in orice sezon, in orice moment al zilei. Un roz prafuit inchis, cu mici irizatii, foarte usor de aplicat si de blenduit, cat se poate de buildable... Ce sa-ti mai doresti de la un blush? 
     Pe lista au mai intrat si doua paletute de la Sleek, mai exact "Blush by 3 Sweet Cheeks" si "Face Form Light". Pe cel din urma il folosesc mai ales la conturare, iar "Sweet Cheeks" mi se pare o paleta perfecta pentru primavara si vara. Texturi si finish-uri diferite - cremos, pudra, mat, sidefat - se aplica usor, sunt usor de difuzat si pot fi aplicate in mai multe straturi, in functie de intensitate. Pentru "Face Form" gasiti review AICI, iar pentru "Sweet Cheeks" AICI

* Sprancene - Sunt fidela kit-ului de la Sleek de vreo doi ani si n-am de gand sa-l schimb prea curand. 




     2. Produse pentru machiajul ochilor. 





* Cunoasteti deja paletele Sleek, v-am vorbit de nenumarate ori despre ele, asa ca n-am ce sa va spun nou. In primavara acestui an am fost fidela urmatoarelor: Lagoon,Vintage Romance, Showstoppers, Garden of Eden, Respect si Ultra Mattes Darks - click pe denumiri pentru a citit review-ul.

* Naked 3 este recent intrata in colectia mea si da, imi place, insa va spun sincer ca it didn't rock my world. Nu regret ca am cumparat-o si isi merita banii, insa ma asteptam la altceva. O sa o prezint in detaliu in curand, pe blog. 

* Eyeliner-ele gel sunt marea mea iubire. Nu stiu cum am trait fara ele pana acum doi ani si nici nu cred ca va mai fi vreun produs de genul care sa ma cucereasca la fel. Preferatele acestei primaveri au fost un negru si-un albastru de la Maybelline, dar si un maro de la Essence. 

* Recunosc, mi-a fost greu sa trec de la tusurile gel la unul carioca, insa intr-un final am reusit sa ma acomodez. Cel care m-a facut sa las uneori deoparte eyeliner-ele crema este Margaret Astor "24 H Perfect Stay". Este un negru intens, umed, cu finish lucios si care da, rezista chiar si 24 de ore. 

* Creioanele de ochi cele mai folosite au fost un verde intens de la Inglot, un negru de la Melkior, un alb de la Manhattan si un creion in culoarea pielii de la P2. Toate cremoase, pigmentate si foarte rezistente. 

* Rimelurile preferate au fost Rimmel ScandalEyes Flex si Flormar Rotating Mascara. 
     Rimmel Scandaleyes Flex imi ofera gene de-a dreptul voluptoase, de un negru intens si care m-a facut sa renunt la genele false chiar daca purtam un machiaj de seara. 
     Flormar rotating Mascara este o revelatie pentru mine in materie de rimeluri. Am avut ceva asemanator de la Maybelline insa, ca orice lucru bun, a fost scos de pe piata. Inchiputi-va ce bucuroasa am fost cand am vazut ca Flormar a scos minunea asta. Nu vibreaza precum cel de la Maybelline, insa se roteste singur in abele sensuri. Nu stiti ce binecuvantare este dimineata, cand sunt pe jumatate adormita si trebuie sa ma dau cu rimel. Tot ce am de facut este sa apas pe buton si sa misc putin pleoapele. Rezultatul: gene lungi, frumos separate si cu volum. O sa va arat, daca nu saptamana asta atunci cea viitoare sigur, cam cat de bun este acest rimel. 



     3. Produse pentru ingrijirea parului. 





* Folosesc "Alix Nature Natural Moroccan Argan Oil" din toamna trecuta. Nu stiu cat ulei de argan are in el, insa stiu ca imi curata foarte bine parul, m-a ajutat enorm in perioada cand m-am decolorat si m-am vopsit, iar o sticla ma tine aproximativ 3 luni, desi ma spal o data la 2-3 zile. Si ce-mi place mult la el este ca are si pompita. 

* Balsam de par "Dove" cu uleiuri hranitoare. Eu sunt un mare fan al produselor de ingrijirea parului de la Dove, insa am renuntat la sampon si am ramas doar cu balsamul pentru ca imi luau tot volumul parului. Daca folosesc doar balsamul, parul este matasos, insa isi pastreaza volumul natural. 

* Uleiuri de par MoroccanOil si Biosilk le-am primit cu ocazia Beauty Bloggers Meeting 2 si, desi au trecut 7 luni de atunci, eu am consumat doar o sticluta de MoroccanOil si jumatate din Biosilk. A little goes a very long way with these babies si, pana sa dau de ele, n-am crezut ca un ulei de par poate fi atat de minunat. Ambele imi descurca minunat parul, care se mai incurca uneori chiar daca folosesc balsam. MoroccanOil il lasa foarte stralucitor si matasos, iar Biosilk ii ofera volum, un parfum special (nu reusesc sa-l aseman cu ceva anume) si ambele il protejeaza de factori externi precum vopsea, uscator de par, placa etc. Daca nu le-as fi folosit probabil ca as fi avut parul cu adevarat distrus de la transformarile la care l-am supus in ultima vreme. Asa ca yay pentru MoroccanOil si Biosilk, sunt 100% sigura ca le voi cumpara dupa ce voi termina aceste sticlute. 

* Spuma de par Wella SP am folosit-o doar cand am vrut sa renunt la placa de par si sa-mi definesc buclele. Nu v-am aratat nici o poza cu o astfel de coafura pentru ca nu-mi place parul meu cret, insa SP-ul isi face treaba bine. Mi-a mentinut coafura vreme de doua zile, nu mi-a incarcat si nu mi-a imbacsit parul. Ah, si e buna de luat in calatorii. 


     4. Produse pentru ingrijirea tenului. 

 Later edit: Mi-am adus aminte ca am uitat sa trec pe lista apa termala de la Avene si crema de ochi de la Bioderma.
 

* Nu cred ca mai are sens sa va vorbesc despre produsele Bioderma, stiti deja cat le iubesc. Apelez la lotiunea micelara atunci cand tenul meu devine exagerat de uscat, pentru ca imi hidrateaza pielea si o curata cu blandete. Masca de fata este nelipsita din "arsenalul" meu si nu trece saptamana fara sa o folosesc cel putin o data. Lotiunea are review AICI, iar masca AICI

* Am descoperit demachiantul si cremele Aslavital in toamna trecuta si le-am ramas fidela. Pretul lor variaza intre 17 lei pentru demachiant si circa 25 pentru crema, imi ajung o luna, respectiv doua fiecare, iar hidratarea este de vis. Trebuie sa le incercati daca aveti tenul uscat, sensibil, deshidratat... toate trei sau oricare dintre ele. 

* Produsele Academie, demachiantul si lotiunea tonica mai exact, le-am primit la Beauty Bloggers Meeting 2. Au ajuns in postarea de astazi nu neaparat pentru ca mi-au placut, ci pentru ca le-am folosit pana la ultima picatura pentru a-mi face o idee despre ele. Din pacate, nu m-au convins. Se presupune ca ar fi pentru ten uscat, insa n-am simtit pic de hidratare dupa ce le-am folosit si nici nu exceleaza cand vine vorba de curatarea fetei. Sorry, dar nu le pot trece pe lista de "cumparaturi". 


    5. Produse pentru ingriire pielii / parfumuri / deo / antiperspirante. 




* Nu ma pricep sa fac recenzie unui parfum, in afara de notele pe care le are nu stiu ce-as putea spune despre el. Nu de alta, dar un parfum se comporta diferit pe pielea fiecareia dintre noi si nu vreau sa va recomand ceva ce poate n-o sa va placa. Insa pot sa va spun ca primavara aceasta am facut o pasiune pentru trei parfumuri: Yria si Comme une Evidence de la Yves Rocher si Killer Queen al lui Katy Perry.
     Le folosesc in functie de ocazie, stare de spirit si in functie de hainele pe care aleg sa le port. Depinde ce inspiratie am pe moment. 

* Folosesc Lady Speed Stick din adolescenta si, desi l-am mai tradat uneori pentru un Dove sau Nivea, tot la el m-am intors. I simply love it. 

* Deodorantul B.U. il folosesc in locul unui parfum uneori, cand ies la o mica plimbare de seara, spre exemplu. Are un parfum fresh, placut si persista cateva ore. 

* Lotiunea de corp de la Yves Rocher cu zmeura si cacao. Am avut un set format din crema de maini, lotiune de corp, gel de dus si balsam de buze. Gelul de dus nu mi-a placut absolut deloc, avea un miros respingator la contactul cu apa calda, asa ca dupa 2-3 folosiri a ajuns la cosul de gunoi. Crema de maini am daruit-o cuiva, insa crema de corp si balsamul de buze le-am pastrat pentru mine. 
     Lotiuna de corp are un miros foarte placut comparativ cu gelul de dus, mai-mai ca-ti vine s-o mananci. Nu exceleaza la capitolul hidratare daca aveti pielea excesiv de uscata, insa lasa pielea foarte catifelata si placuta la atingere. V-am mai spus ca miroase delicios? Desi nu e inclus in poza, vreau sa va spun doua vorbe si despre balsamul de buze: ofera un luciu natural, hidrateaza destul de bine si e foarte bun de folosit inainte de a aplica un ruj sau gloss matifiant, caci acestea au tendinta de a usca buzele. 

* Neutrogena, my love. Le-am descoperit in Germania si m-am bucurat mult cand am vazut ca sunt si in Romania. Sunt extraordinar de hidratante, se absorb usor si recomand a fi folosite in special iarna. 

* Crema de maini Elmiplant cu avocado si unt de shea sustine ca hidrateaza pielea uscata. Ei bine, n-o contrazic. am folosit-o vreo luna iarna trecuta si si-a facut bine treaba. In timpul sezonului rece, mainile mele se usuca atat de tare incat pielea imi crapa si chiar imi sangereaza. Pana acum, singurele care au reusit sa mi le "repare" au fost Neutrogena si crema de maini cu arnica de la Yves Rocher, insa o pot trece linistita pe lista si pe cea de la Elmiplant. Pont: trebuie sa incercati si demachiantul cu ulei de argan de la Elmiplant. Ieftin si foarte bun, dom'ne, ieftin si foarte bun :D. 


     6. Rujuri / gloss-uri




* Primavara aceasta m-am axat mai mult pe nuante de roz, nude si rosu. Pentru ca facusem o fixatie pentru cateva culori, am jonglat mult cu firmele, texturile si finish-urile. am trecut pe lista Maybelline, Max Factor, NYX, Inglot, Catrice, Essence, Kiko, Margaret Astor, Flormar si Sleek. Am incercat rujuri, lip cream-uri, creioane Jumbo si gloss-uri, finish-uri mate, glossy sau sidefate. Trei lucruri au avut in comun toate aceste produse: sa fie cremoase, pigmentate si sa reziste cel putin 6 ore. Si pot spune cu mana pe inima ca fiecare a indeplinit cu brio conditiile de mai sus. 




     Daca ati reusit sa cititi postarea pana la capat ma inclin in fata voastra si va ofer respectul meu. Stiu ca a fost o postare kilometrica, stiu ca e greu de lecturat si nu pot decat sa va multumesc. De asemenea, va promit ca pe viitor n-o sa mai "sar" atatea luni si o sa public fiecare articol cu "Favorite" la timpul potrivit. 
     Va multumesc din nou si astept sa-mi spuneti in comentarii ce parere aveti despre produse, daca ati incercat vreunul, ce parere v-a facut, s.a.m.d.
     O ultima remarca: sigur ati observat ca n-am spus nimic despre oje. Nu le voi mentiona niciodata intr-o postare de genul din simplul motiv ca eu folosesc lejer 30 de oje pe luna si nu as putea sa le pozez pe toate si sa va vorbesc despre ele. In plus, va arat manichiuri cel putin saptamanal, iar in postarile respective va spun mereu cateva vorbe despre produsele folosite. Asta a fost ca un mic disclaimer :). 


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




             Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...