joi, 19 iunie 2014

My Bourjois wishlist

     Hello, ladies.

     Sunt convinsa ca majoritatea dintre voi a auzit, sau a testat macar o data, produsele Bourjois. Este un brand cunoscut si raspandit, pe care-l gasiti atat in magazine fizice, cat si online, iar unul dintre acestea este si ProduseCosmetice.ro, unde gasiti o gama larga de produse Bourjois.
     Recunosc, pana acum n-am incercat prea multe produse Bourjois, iar asta pentru ca am tendinta sa fac fixatie pentru 2-3 brand-uri si sa le folosesc pana la refuz. Insa imi doresc si imi impun sa testez si sa va prezint cat mai multe brand-uri si produse, in speranta ca, impreuna, vom gasi noi favorite.
     In acest sens, am alcatuit un mic wishlist Bourjois, in speranta ca daca am produsele listate undeva o sa ma si motivez sa le cumpar :D.


Sursa foto





     Primul pe lista este, cum altfel, un fond de ten. Eu am trecut pe lista unul din colectia "Princess" (veti vedea ca am ales mai multe produse din colectia aceasta), care promite un aspect proaspat si luminos, dar si ca se adapteaza rapid nuantei pielii. Este dotat cu o pensula, pentru o aplicare mai usoara a produsului. Gasiti fondul de ten AICI, la pretul de 44.99 lei. De asemenea, AICI, puteti gasi toata gama de fonduri de ten.





     Corectorul pe care am pus ochii este tot din colectia "Princess" si este tot nuanta Beige Clair, ca si fondul de ten. Si acesta este dotat cu o pensula, pentru a aplica si a distribui produsul cat mai uniform. Are pretul de 34 de lei, il gasiti AICI, iar AICI aveti lista cu restul corectoarelor.
     In ceea ce priveste pudra, m-am gandit la una matifianta, pentru ca vara am oarece probleme in zona T, in special pe frunte. Mi-a placut pentru ca este dotata cu oglinda si aplicator, ceea ce o face perfecta de purtat in geanta si retusat machiajul pe timpul zilei. Iar ambalajul este foarte dragut si elegant si pare si rezistent. O gasiti AICI, la 46 de lei.








     Ah, blush-urile, nu ma mai satur de ele. De data aceasta am pus ochii pe o colectie intreaga, "Vintage Edition" mai exact. Mi-a atras atentia pentru ca blush-urile in nuante inchise pot fi folosite si pe post de bronzer, iar cele deschise vin intr-o completare perfecta. Ambalajul este romantic si foarte feminin, iar pretul friendly: 38 de lei.






     La categoria farduri am trecut pe lista doua frumuseti. In primul rand, vreau neaparat sa incerc un fard lichid, iar prima mea optiune este Brun Magnetique. Dar cum sunt o mare fana a paletelor, am trecut pe lista si un quad, iar cel care-mi face cu ochiul este Revelation. Preturile lor sunt de 29, respectiv 37 de lei.
     Pentru mine, nici un machiaj nu este complet fara un creion de ochi si un rimel. Am trecut pe lista un set ce contine aceste doua produse: rimelul promite ca este rezistent la transfer, iar creionul sustine ca este de un negru intens. Pretul mi se pare foarte avantajos: 58 de lei.







     Bineinteles ca nu puteam sa nu trec pe lista oje. Imi doresc un set intreg de mini oje din colectia "Fashion Show": culorile par a fi un cocktail tropical, perfecte pentru vara. Parca si vad ce manichiuri ombre sau stamping as realiza cu ele. Au 3 ml si costa 12 lei, in caz ca va intrebati.





     Ar trebui sa mai trec pe lista rujurile si gloss-urile, insa nu stiu ce sa aleg. Toate imi plac si nu ma pot decide asupra unei singure nuante. Dar, daca ar fi sa aleg, totusi, un ruj, probabil ca ar fi Violine Strass, din colectia Rouge Edition.
    



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





             Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase
    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...