joi, 12 iunie 2014

NOTD - Viva Brasil! (ro + eng)

     Hello, ladies.

     Even though I'm not a footbal fan, I know when an important match will play, what Champions League or FIFA are and when various championships are going to take place. When the case, I can even enjoy a good game, like the ones that will play during the 2014 World Cup.
     Tonight was the 2014 World Cup grand opening in Brazil and I wanted to celebrate the event like a true beauty blogger that I am: with a manicure depicting the brazilian flag. 

     Desi nu sunt o fana a fotbalului, stiu cand se va juca un meci important, ce sunt Champions League sau FIA si cand vor avea loc diverse campionate de fotbal. Atunci cand este cazul, pot chiar sa ma bucur de un meci bun, asa cum vor fi cele din cadrul World Cup 2014.
     In seara aceasta a avut loc in Brazilia marea deschidere a World Cup 2014 si am vrut sa celebrez evenimentul ca o adevarata bloggerita de beauty: printr-o manichiura  ce reprezinta steagul brazilian.







     I chose to paint the brazilian flag on my middle finger, for which I used P2 620 Artful, Flormar 41 and two acrylic paints - blue and white. On my index and ring finger I chose to do a water marble with the brazilian flag colors using P2 620 Artful, Flormar 41, P2 110 Ocean Lady and Flormar 400. On my thumb and pinky I applied  P2 Artful in two layers and one layers of Catrice Gold Leaf Top Coat. I sealed everything with one coat of Golden Rose Gel Look Top Coat. 

     Am ales sa pitez steagul brazilian pe unghia mijlocie, unde am folosit P2 620 Artful, Flormar 41 si doua vopsele acrilice - albastru si alb. Pentru unghiile inelarului si aratatorului am ales un water marble in culorile steagului Braziliei, folosind P2 620 Artful, Flormar 41, P2 110 Ocean Lady si Flormar 400. Pe unghiile de la degetul mare si cel mic am aplicat P2 Artful in doua straturi, apoi un strat de Catrice Gold Leaf Top Coat. La final, am aplicat intr-un singur strat Golden Rose Gel Look Top Coat.


     I am rarely proud of my work and this is one of those moments. I really hope you'll like my manicure and don't forget to let me know in a comment what you think about it. 

     Rareori sunt mandra de munca mea, iar acum este unul din acele momente. Sper din suflet sa va placa manichiura mea si nu uitati sa-mi spuneti parerea voastra intr-un comentariu. 



















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





             Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...