joi, 6 martie 2014

LOTD - Spring Fling

     Hello, ladies.

     Primavara asta tare se mai lasa asteptata, ce i-o lua atat sa se pregateasca? Trebuie doar sa goneasca norii de pe cer, sa-si arunce florile in par, sa le spuna copacilor sa infloreasca si sa aduca pasarile calatoare din tarile calde. Hai, coana mare, hai, ca ne-am saturat de iarna.
     Dar pana ajunge Miss Spring si pe la noi, eu am decis sa sfidez vremea innorata si ploioasa cu look-uri si manichiuri vesele si colorate. Astazi am sa va arat un machiaj purtat la inceputul acestei saptamani, ideal pentru job / facultate.






     In ziua in care am purtat look-ul eram chitita pe verde, asa ca am asortat culoarea cardigand-ului la machiajul ochilor. Mai exact, pe pleoapa mobila am folosit un fard verde-smalard cu usoare irizatii aurii, din paleta Sleek Lagoon. IRL, cardiganul si fardul se asortau perfect insa, din pacate, pozele n-au reusit sa redea prea bine realitatea.
    Celelalte palete folosite sunt Sleek Garden of Eden, Respect si Showstoppers. Din fiecare am folosit cate o nuanta sau doua, iar cele utilizate din Respect si Showstoppers sunt preferatele mele pentru a blendui alte farduri si pentru highlight. De fapt, machiajul este numerotat, asa ca o sa vedeti care a fost folosit unde.
     Restul produselor le gasiti in lista de la finalul postarii. Va las cu pozele si sper sa va placa machiajul.














Produse folosite:

Fata:

Rimmel Wake Me Up foundation + concealer
NYX Cream Blush "Boho Chic"
Max Factor Creme Puff powder
Sleek Face Form "Light" - contour
Catrice Prime & Fine highlighter (dupe perfect pentru Mary-Lou Manizer)


Ochi:









Elf eye primer
Sleek Garden of Eden
Sleek Respect
Sleek Showstoppers
Sleek Lagoon
P2 khol eyeliner "Gorgeous Germany" - pe waterline
Flormar Rotating Mascara
Sleek Brow Kit "Dark"


Buze:

Maybelline Baby Lips
Max Factor Colour Elixir "Burnt Caramel"



     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...