De la mama am mostenit pasiunea pentru tot ce tine de beauty si ingrijire personala, precum si pasiunea pentru gatit. Insa machiajul, manichiurile si orele petrecute in bucatarie nu sunt singurele lucruri care ma fac sa uit de stres. Sa fiu la volanul unei masini ma relaxeaza mai mult decat ati crede, iar pasiunea pentru condus am mostenit-o de la tata.
Tot el a vrut sa-mi insufle si dragostea pentru karting si pistele pentru curse de masini. Insa cum in copilarie eram extrem de emotiva si rusinoasa si a ma afla in atentia altora era un calvar pentru mine, n-am avut niciodata placerea de a rula cu viteza pe un circuit. Asta pana vinerea trecuta, cand BMW mi-a oferit ocazia - prin intermediul Annei Hartung (Lola's Box) - nu numai de a conduce cativa bolizi, ci si de a-i pune la incercare pe o pista de karting. Si nu numai, de fapt.
Va invit sa cititi in continuare articolul pentru a afla cum a decurs ziua respectiva, cu cine m-am distrat si ce masini am testat.
Ora 9.30 dimineata, undeva pe Soseaua de Centura. Am ajuns la Amckart impreuna cu Maria si Stefania, toate trei curioase, nerabdatoare si entuziasmate, unde ne-am intalnite cu bloggerite de beauty si fashion precum Ioana Dumitrache, Gia, Modnitza, Macnetize From Meg with love, Dee's Boudoir, Mona, Federova, Beauty Barometer, Special Koko etc. Bineinteles, Anne a fost nelipsita, pentru ca ea ne-a intampinat, ne-a spus de unde sa ne luam ecusoanele si s-a ocupat de noi de cand am venit si pana cand am plecat.
Dupa ce-am intrat in posesia badge-urilor si ne-am facut poze, am luat micul dejun, am urmarit o scurta prezentare a evenimentului, am fost impartite pe echipe si ne-am ales partenera "de joaca" - a mea a fost Maria, no surprise there :).
Inainte de a trece la detalii, vreau sa va prezint pe scurt modulele:
1. Performance Park (coordonator Mihai
Beldie) - obiectivul a fost să demonstreze, din punct de vedere
dinamic, modul în care se abordează virajele, astfel încât
traseul să fie parcurs cât mai dinamic, mai rapid şi mai sigur.
Datorită sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive se elimină
orice caracter subvirator sau supravirator al automobilului.
2. Peak Activity (coordonator Mihai
Aurel Beldie) - scoate în evidenţă caracterul de off-roader pe
care sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive îl oferă
modelelor - exerciţii de urcare pe rampă şi coborâre în pantă,
transfer de cuplu între punţi şi între roţile de pe aceeaşi
punte. De asemenea, în caz de aderenţă redusă, sistemul Hill
Descent Control permite coborârea unei pante fără să fie necesară
acţionarea frânei.
3. Innovation Lane (coordonator Mihaela
Beldie) - permite testarea sistemului de tracţiune integrală
BMW xDrive în trafic, dar şi a altor inovaţii tehnologice aflate
în echiparea modelelor BMW.
4. BMW xDrive Home (coordonator Claudiu
David, BMW International Senior Driver Trainer) - a cuprins
prezentarea statică a noului BMW X5. Modelul se află la cea de-a
treia generaţie, a introdus sistemul de tracţiune integrală BMW
xDrive (1999) şi a pus bazele segmentului Sports Activity Vehicle pe
care îl domină categoric.
Si-acum incepe distractia. Primul modul, Innovation Lane, a presupus conducerea a doua autoturisme BMW in trafic, cei doi parteneri trecand pe rand la volan. Nu stiu cum s-a nimerit, dar noi ne-am bucurat in ambele dati un BMW X5 M5od. Masina este foarte confortabila, motorul este silentios, iar multiplele optiuni de la bord transforma condusul intr-o adevarata placere si relaxare.
Am sa va dau cateva detalii, chit ca le stiti deja sau nu:
- scaunele se pot regla nu doar pe orizontala, ci si pe verticala, acelasi lucru fiind valabil si pentru tetiera; de asemenea, sunt incalzite electric;
- soferul poate vedea in orice moment pe parbriz, undeva la nivelul bordului, cu ce viteza ruleaza, care este limita de viteza din zona in care se afla, i se indica daca are voie sa se angajeze sau nu intr-o depasire;
- un lucru extrem de interesant mi s-a parut ca, daca activati faza lunga pe timpul noptii, cei care vin din sens opus nu vor fi deranjati de farurile voastre, deoarece acestea sunt acoperite pe jumatate;
- o alta optiune foarte interesanta si utila este "night vision" care, atunci cand este activata, va va arata pe consola daca exista pe marginea drumului oameni sau animale;
- in cazul in care se depaseste linia de demarcare a sensurilor de mers, soferul va simti in volan niste vibratii destul de puternice, menite sa-i atraga imediat atentia;
- ultima optiune despre care o sa va vorbesc, insa nu si ultima a acestei bijuterii, este "cruising": daca decideti sa porniti la drum impreuna cu mai multe familii, puteti seta ca masinile sa o "urmareasca" pe cea care conduce convoiul. Ziceti ca nu e relaxant sa urmaresti un film, spre exemplu, in timp ce te afli la volan, fara sa fii cu ochii numai la drum?
Gata, am terminat cu informatiile tehnice si sper ca nu v-am plictisit. Per total, m-am simtit comod si, cel mai important, in siguranta atunci cand am condus X5-ul. Este o masina puternica, insa eu o vad ca pe una "de familie" care, in mod clar, mi-a intrat la suflet.
Al doilea modul - Performance Park - a presupus sa ne jucam cu masinile pe pista de karting, pe carosabil umed. Prima data ne-a aratat traseul si ne-a explicat cum sa procedam in "acele de par" instructorul Mihai Beldie, apoi ne-a lasat sa dam singurele cate doua de pista, sa schimbam masinile si sa repetam "figura".
Nu va pot spune ce senzatie am avut atunci cand am apasat cu putere pedala de acceleratie, sau cand a trebuit sa franez brusc si sa iau cu viteza "acele de par". Am avut tot timpul zambetul pe buze, am simtit un gol in stomac de emotie si placere, am chiuit de bucurie si am incercat sa ignor vociferarile Mariei, care era pe jumate bagata in scaun, imi spunea ca are rau de masina si ca trebuie sa incetinesc. Sa va spun sincer, daca nu era ea in masina, as fi condus cu o viteza mai mare si, daca mi s-ar fi permis, as mai fi facut vreo 10 ture de pista, pe putin.
Masinile conduse de aceasta data au fost 330d xDrive Touring si 335d xDrive Touring, doua masini tare puternice si nervoase.
Celelalte doua module - Peak Activity si BMW xDrive Home - au presupus testarea masinilor pe rampa si a inclus si o lectie de echilibristica. Din pacate, eu si Maria am spus pas acestor probe pentru ca am rau de inaltime, iar ea nu se simtea prea bine. Insa fetele care au acceptat provocarea au fost super incantate de experienta, care s-a dovedit a fi plina de emotie si adrenalina.
Dupa aceste aventuri, am luat pranzul impreuna cu Anne, Maria si Alina, am sporovait ca niste vrabiute vesele si, purtand in suflet emotia unei zile superbe, am plecat spre casa. Din punctul meu de vedere, este cel mai frumos eveniment si cel mai bine organizat eveniment la care am participat pana acum. Sa spun ca m-am simtit extraordinar de bine ar fi cu siguranta "an understatement" si as repeta oricand experienta.
For any
questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to
contact me using the comment section below or my email
addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.
Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.
Kisses and always be beautiful
Va pup si fiti frumoase
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu