joi, 22 noiembrie 2012

Swatch & Review - Sleek Bad Girl (RO only)



     Hello, ladies.

     Sunt un mare fan Sleek, asta este clar. Unele palete imi plac la nebunie, altele nu-mi “spun” nimic, pur si simplu nu mi se potrivesc, iar altele imi fac cu ochiul, insa nu sunt sigura daca le vreau sau nu. Este si cazul paletei Bad Girl. Imi placea, o admiram la alte bloggerite si mi-o doream, insa in acelasi timp ma gandeam ca parca sunt prea multe culori inchise. Intr-un final am zis “fie ce-o fi, mi-o comand si daca nu-mi place, atunci asta este”.
     Drept urmare am cumparat-o, am folosit-o, m-am indragostit de ea, iar acum a venit vremea sa fie prezentata pe blog.





      Paleta Bad Girl are 12 pastilute cu farduri cremoase si extrem de pigmentate. Sase dintre ele sunt fie sidefate, fie metalice: Innocence, Gullible, Blade, Gun Metal, Intoxicated, Envy. Patru dintre ele sunt semi-mate, avand un sclipici foarte subtil: Underground, Obnoxious, Abyss si Twilight. In final, avem doua farduri mate: Noir si Rebel. 

                                                       Click pe poze pentru marire






















     Desi in paleta par diferite, nuantele sunt foarte asemanatoare, dupa cum veti observa si in swatch-uri. Sa le luam pe rand:
-         Innocence si Gullible – primul fiind un alb mai intens, iar cel de-al doilea un crem-albicios;
-         Blade si Gun Metal – cel de-al doilea este o idee mai dark;
-         Underground si Noir – primul un gri foarte inchis usor perlat, iar al doilea un negru mat;
-         Intoxicated si Envy – doua nuante de verde, al doilea mai inchis decat primul;
-         Obnoxious si Abyss – in paleta primul este o idee mai deschis, in swatch-uri sunt cam identice;
-         Twilight si Rebel – ambele mov - pruna, primul fiind usor perlat si mai inchis decat al doilea;

























     Vreau sa repet ca fardurile sunt extrem de pigmentate si sa va atentionez ca trebuie sa folositi o cantitate foarte mica de produs atunci va machiati. Cand am folosit prima data paleta tin minte ca am vrut sa fac un machiaj cu albastru si am aplicat fard pe pleoapa in cantitate normala, iar cand am inceput sa-l afum m-am trezit cu fard pe intreaga pleoapa, aratam de parca boxasem toata noaptea. Logic, a trebuit sa sterg si s-o iau de la capat.
     Toate fardurile se blenduiesc foarte usor si sunt foarte putin prafoase. Cu toate acestea, va sfatuiesc sa faceti mai intai machiajul ochilor, apoi pe cel al fetei, pentru ca mai cade totusi fard pe obraz.
     Desi nuantele seamana intre ele (dar nu rasar :)) ), paleta este una dintre preferatele mele pentru ca se pot face diverse combinatii si poti realiza foarte usor si un look de zi, chiar daca fardurile sunt mai inchise si sidefate / metalice. Nu-mi pare rau ca am cumparat-o si cel mai des o folosesc pentru look-uri de seara, de tip smokey eyes. Bad Girl cu siguranta te scoate din impas atunci cand vrei sa ai ai un machiaj deosebit, indiferent de ocazie, dar nu stii cum sa te machiezi. 








     Voi ce spuneti, va place paleta? Ati cumpara-o? Daca va place, sa stiti ca este disponibila pe Makeup Shop, AICI, la pretul de 45.99 lei.

       For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 
       Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase



P.S.: Am ramas fara spatiu pe Blogger, iar acum trebuie sa folosesc imgur.com pentru a uploada poze. Este posibil ca blogul sa se incarce mai greu, insa va rog sa aveti rabdare pana voi reusi sa
cumpar spatiu sau sa rezolv problema cumva. Multumesc pentru intelegere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...