luni, 26 noiembrie 2012

Castigatoare "Pimp my blog Competition"



     Hello, ladies.

     Concursul “Pimp my blog” s-a incheiat de circa o saptamana si, desi promisesem ca anunt castigatoarele in decurs de 48 de ore acest lucru mi-a fost imposibil. Unu efectiv nu am avut timp, puteam sa ma dau si de trei ori peste cap si nu aveam cum sa fac rost de timp. Si doi – a trebuit sa analizez foarte bine propunerile voastre. 




     Ceea ce ma aduce la alt punct al postarii. Toata ideea concursului a fost sa-mi dati o idee de tema, banner si/sau un header. Adica sa-mi prezentati ideile voastre concret, sa-mi trimiteti link-uri cu teme, mail-uri cu bannere si/sau headere. Pe langa faptul ca am avut 22 de inscrieri (ca deh, daca se dau premii pe munca nu ne bagam, preferam like&share, ca e mai simplu, nu ne punem neuronul la contributie), raspunsurile unora dintre voi m-au dezamagit crunt. Exemple: “imi plac culorile roz, mov, rosu si negru, sa ai blogul cu trandafiri, dar nu baga in seama ce spun eu, tu fa cum vrei” sau “poti sa pui o poza cu tine, ceva ce-ti place tie si sa te reprezinte”. De fapt, ultimul exemplu a fost unul dintre cele mai frecvente raspunsuri. In timpul concursului v-am spus de multe ori pe FB ce vreau de la voi, dar eu am zis, eu am auzit.
     Fetelor, idei am si eu si nu v-am rugat sa-mi sugerati teme, bannere, headere doar pentru ca mie imi e lene sa caut pe net sau sa editez niste poze. Am vrut sa vad sugestiile voastre ca sa-mi dau seama cat de bine ma cunoasteti, cine ma citeste si cine nu, sa vad cam cat de mult va pasa de ce fac eu aici, sa vad ce v-ar placea voua si sa ma ajutati sa aleg ceva frumos pentru blog, ca doar il impart cu voi de un an de zile si trebuie sa va placa si voua cum arata, nu doar mie.
     Unele dintre voi n-ati dat doi bani pe tema concursului, ati aruncat doua vorbe si v-ati facut cruce in speranta ca veti castiga. Sowwy, nu asa merge treaba, gagici. Pana una-alta, eu investesc bani in premii, bani in blog si timp pe care nu-l am, dar numai eu stiu cum fac rost de el.

     Dar destul cu atata critica, sa trec si la laude. Le multumesc din suflet fetelor care s-au straduit si mi-au trimis propuneri exacte. Apreciez foarte mult efortul vostru, mi-au placut toate propunerile voastre si s-a vazut ca ati muncit. Ati muncit pentru premii, pentru mine, pentru blog si, daca as putea, v-as trimite la fiecare cate ceva. Din pacate, a trebuit sa aleg doua cele mai bune idei – pentru tema si pentru header / banner. 


     Care au fost premiile: 


                                                                      Premiul 1 




                                                                        Premiul 2




     Inainte sa anunt castigatoarele, mai am ceva de zis (sper ca nu v-am plictisit prea mult :D): nu voi arata in aceasta postare propunerile castigatorelor. N-am nimic de ascuns, dar vreau ca mica re-lansare a blogului sa fie o surpriza :D. In plus, voi adapta ideile lor la stilul si personalitatea mea, deci voi avea ceva de lucru :).

     Asadar, norocoasele sunt:

  1. La “sectiunea” tema a castigat Kaiyo Aino (premiul 1).
  2. La “sectiunea” header / banner a castigat Oana Pauna (premiul 2).


     Fetelor, sincerele mele felicitari pentru munca depusa. O sa va trimit un mail ca sa va anunt ca ati castigat.


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...