marți, 6 noiembrie 2012

LOTD - Four shades of grey

     Hello, ladies.

     I promised you I'll show a look using the GOSH palette and here's me keeping my word. Although the quad is recommended to be used for a smokey eyes look, I decided to do a day makeup with it. It's an easy and fast to do eye makeup, which takes about 10 minutes, when you're in a hurry, you wanna get out the door asap, but you still wanna wear some makeup. 
    I reviewed the palette HERE and I forgot to add in there that this quad is perfect for a full eye makup. The black eyeshadow can be used as eyeliner, as you'll see in the pictures below, and if you add some lipgloss and mascara you're ready to go (of course, after you've applied foundation, powder, blush etc).

     V-am promis un machiaj cu paleta GOSH si iata ca ma tin de cuvant. Desi pe quad scrie ca fardurile sunt potrivite pentru smokey eyes, eu am decis s-o folosesc pentru a crea un look de zi. Un machiaj rapid, facut in circa 10 minute, cand esti pe graba, nu stii cum sa iesi din casa mai repede, dar nici nu te induri sa pleci nefardata.
     Review-ul paletei il gasiti AICI si ce am uitat eu sa spun atunci este ca acest quad este perfect pentru un machiaj complet. Fardul negru poate fi folosit cu succes pe post de eyeliner, asa cum veti vedea in pozele de mai jos, iar daca adaugati rimel si un gloss sunteti gata de iesit pe usa (bineinteles, dupa ce ati aplicat fond de ten, pudra, blush etc).
 






     Before I show you the look I need to tell you that this time there won't be any full-face pictures. I've run out of Paula's Choice exfoliant and I remembered to late to order a new one, so now my skin is awful. It's peeling only on some areas, I have really dry patches and it's in no condition to be shown on the blog. I apologize for not posting full-face pictures, I can only hope that my skin will recover asap so I could come back to my "normal" posts.
     That being said, enjoy the pictures.

     Inainte sa va arat machiajul trebuie sa va spun ca de aceasta data nu am postat poze full-face. Mi s-a terminat exfoliantul de la Paula's Choice si m-am trezit prea tarziu sa comand altul, iar acum tenul are de suferit. Se exfoliaza pe portiuni, am portiuni extrem de uscate si cojite, pe scurt nu este "bun" de aratat pe blog. Imi cer scuze pentru lipsa pozelor full-face, sper ca tenul meu sa-si revina cat mai repede si sa pot posta machiajele "intregi", asa cum v-am obisnuit.
     Acestea fiind zise, va las cu pozele.















The products I used / Produsele folosite:
Face:
Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
Flormar Illuminating Primer
Maybelline Super Stay 24 H Micro-Flex Formel – 30 Sand
Rimmel “Stay Matte” pressed powder – 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette
Eyes: 


Elf eye primer
GOSH  Smokey eyes palette - 01 BLACK

Lips:




     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...