sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Swatch & Review - Sleek Ultra Mattes Darks (RO only)



     Hello, ladies.

     Am salivat dupa aceasta paleta (la care se adauga SleekUltra Mattes Brights) inca de cand au fost anuntate prima data de cei de la Sleek. Farduri perfect mate, majoritatea dark, doar cateva culori mai deschise – numa’ bune pentru blenduirea celorlalte nuante: tonuri de mov, albastru, indigo, crem, gri, dar si un alb.  De cum am vazut-o am stiut ca este o paleta perfecta pentru a fi folosita iarna, cand eu prefer machiajele mai dark si in nuante cat mai mate cu putinta. Un alt motiv pentru care am considerat-o un must a fost ca mica mea colectie de farduri (ca sa fiu modesta :D) ducea o lipsa acuta de farduri mate.
     Cand au aparut in vara Sleek Ultra Mattes, nu stiu cum am reusit dar le-am ratat. Insa cand Makeup Shop le-au relansat in toamna, am zis “ale mele vor fi” :D. 
     Si uite asa incep eu sa vorbesc (in speta, sa scriu) si uit sa ma mai opresc si sa trec la subiect. Adica swatch and review Sleek Ultra Mattes Darks.







     Trusa are 12 pastilute cu farduri exclusiv mate (oare de ce am spus asta, cand se numeste Ultra Mattes?), majoritatea avand o pigmentatie buna, exceptiile fiind cele doua farduri crem (Flesh si Dune) si albul (Pillow Talk). Spre surprinderea mea, intr-un mod placut, nuanta de gri (Thunder) este foarte pigmentata, desi ma asteptam sa fie precum griul din Glory (review AICI). 









     Iata swatch-urile (click pe poze pentru marire):

















 
     Fardurile sunt mai putin prafoase decat ma asteptam, dar totusi prefer sa-mi termin machiajul fetei dupa ce l-am facut pe cel al ochilor.
     Folosite peste un primer, fardurile rezista ore bune – peste 12 ore. Am testat acest lucru cand m-am intors cu avionul din Romania: machiata la 9 dimineata, doua zboruri, o escala de 5 ore la Amsterdam si ajunsa acasa la ora 12 si jumatate noaptea. Dupa toate acestea, fardurile era intact, nu s-a sters nici macar putin, nu s-a strans in pliu, totul arata ca si cum abia ma machiasem. 









     Ca tot vorbeam despre primer… Recomand sa nu aplicati fardurile direct peste un primer fainos, cum ar fi cel de la ELF, spre exemplu. Cel mai bine este sa folositi primer, apoi o baza cremoasa si la final fardurile, care se vor aplica si vor arata mult mai bine. Peste primer ar fi ideal sa folositi creioanele NYX Jumbo sau baza de machiaj de la NYX, eu le utilizez pe ambele si sunt foarte multumita de rezultate.. 





     Singurul cusur pe care-l gasesc acestor farduri este ca se blenduiesc destul de greu. Stiu ca in general fardurile sidefate / metalice se “amesteca” mai usor, iar la cele mate trebuie insistat putin mai mult, insa la acestea chiar am ceva de munca. Chiar, sunt curioasa daca si voi intampinati aceeasi “problema”.

     In rest, pot spune ca sunt mai mult decat incantata de aceasta paleta, pe care am folosit-o intens in ultima vreme. Un machiaj facut cu Sleek Ultra Mattes Darks ar fi ACESTA, parte dintr-o colaborare. Insa am sa va arat si alte machiaje foarte simple, de zi, pe care le-am facut utilizand Darks.





     Voua va place paleta? Va tenteaza sa o cumparati? Daca da, o gasiti AICI la pretul special de 36.79 lei (redusa de la 45.99 lei). Eu zic sa va grabiti sa o comandati pentru ca este editie limitata si se vinde ca painea calda :D.


P.S.: Acum, la ora 2 noaptea, am vazut ca pe Makeup Shop inca sunt reduceri masive la multe produse. Sper sa profitati de oferte :D
 

      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 

       Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...