vineri, 22 martie 2013

Castigatoare "Giveaway de primavara"

     Hello, ladies.

     Imi cer scuze ca am intarziat cu anuntarea castigatoarei, dar am avut cateva zile "nebune", cu un program haotic. Dar sa lasam asta deoparte si sa trecem la subiect.
     Au fost in total 68 de inscrieri si, va spun sincer, niciodata n-am avut atat de putine la niciun giveaway. Sunt cam dezamagita si as vrea sa inteleg ce s-a intamplat, poate nu v-au placut ojele, poate ati fi vrut un premiu mai... consistent. In sfarsit, probabil ca nu mai are nicio importanta acum si le multumesc tare mult celor care au apreciat gestul meu.
     Iar acum sa vedem cine a castigat giveaway-ul (click AICI pentru a vedea care au fost premiile).

     Random a ales numarul 19 - Mariana Mary.






     Felicitari si sa folosesti cu placere ojele. Ai la dispozitie 48 de ore pentru a-mi raspunde la email-ul pe care ti-l voi trimite, in caz contrar voi alege pe altcineva.


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 







          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...