miercuri, 28 noiembrie 2012

Swatch & Review - Sleek Ultra Mattes Brights (ro only)



     Hello, ladies.

     Stiu ca v-am intoxicat cu review-urile, mai ales in ceea ce priveste paletele Sleek, insa am ramas mult in urma cu recenziile si incerc din rasputeri sa ajung la zi cu ele. Ca sa-mi fie mai usor, m-am gandit sa grupez review-urile in functie de firma / categorie si voi strecura, din cand in cand, cate un machiaj sau o manichiura. Cu exceptia celui de astazi, mai am pe lista inca trei produse Sleek, iar apoi voi trece la alta firma. Nu vreau sa dezvalui prea multe, dar ca sa va faceti o idee va spun ca voi mai prezenta pe blog  fonduri de ten, pudre de fata, produse pentru buze, baze de machiaj pentru ochi and so on. Daca va plictisiti just let me know :D.
     Revenind la subiectul de astazi, dupa cum ati vazut deja in titlu astazi am sa va vorbesc despre Sleek Ultra Mattes Brights.




      Am luat-o odata cu Mattes Darks (review AICI) si, din pacate, Brights a fost ceva mai ghinionista decat surata ei. desi cei de la Makeup Shop au avut grija sa protejeze bine paltele cu folii cu bule de aer, paleta n-a ajuns intreaga la mine. Cand am scos-o din cutie am observat ca ambalajul era spart si “ridicat” intr-o parte, oglinda facuta zob, iar jumatate din cioburi imprastiate prin ambalaj si un fard usor “crapat”. De parca n-ar fi fost de ajuns, cand am venit din Romania mi s-a mai spart un fard si am pierdut cam jumatate din cantitate :((. 





 
     Dar sa lasam bocelile si sa trecem la prezentarea paletei. Are 12 farduri complet mate si nicio pastiluta neagra, lucru care ma bucura enorm. Nu de alta, dar majoritatea paletelor mele Sleek (daca nu cumva toate) au un fard negru inauntru si zau ca sunt satula de ele.
     Ziceam ca are 12 pastilute cu farduri exclusiv mate, foarte colorate. Nuantele sunt vibrante, vesele si jucause, perfecte pentru un machiaj de vara sau unul fantezie, spre exemplu. Insa asta nu inseamna ca paleta nu poate fi folosita si in sezonul rece, rezultatele sunt cu adevarat frumoase daca veti combina “fondantele” (asa-mi place mie sa le spun :D) cu niste farduri mai inchise. 


     Ce-mi place:
-         desi are culori vii, nuantele pot fi cu usurinta imbinate intre ele pentru a obtine un machiaj de efect folosind doar aceasta paleta;
-         majoritatea fardurilor sunt foarte pigmentate;
-         daca va puneti imaginatia la contributie, puteti folosi paleta in orice sezon, nu numai vara, cand nuantele se potrivesc cel mai bine cu anotimpul;
-         fardurile sunt foarte putin prafoase, deci nu trebuie sa va faceti griji ca veti murdari obrazul daca va machiati ochii dupa ce ati “facut” fata.










     Ce nu-mi place:
-         fardurile se blenduiesc destul de greu, la fel ca si in cazul Sleek Mattes Darks;
-         cele mai slab pigmentate nuante sunt chiar cele care-mi plac cel mai mult: Floss, Crete si Pow. Pana acum n-am intalnit in vreo paleta Sleek un alb sau crem mat, dar foarte pigmentat. Gri da, dar alb sau crem nu, din pacate.
-         Fardurile mai sus mentionate abia sunt vizibile in swatch si, chiar daca aplicati o baza de machiaj sau un creion NYX Jumbo, acestea nu vor deveni, ca prin minune, vibrante. Sunt doar ceva mai intense, atat si nimic mai mult.
-         Trebuie sa folositi, peste primer, o baza de machiaj sau un creion jumbo pentru ca fardurile sa se aplice frumos si sa se blenduiasca mai bine; aspectul negativ aici este ca prelungiti timpul de machiaj cu 1-2 minute si daca sunteti o persoana comoda, cum sunt eu, o sa bombaniti :)). 



 

      Swatch-uri (click pe poze pentru marire):









     Concluzie:
     Mi-as fi dorit ca macar rozul din paleta sa fie intens, pentru ca nu am niciun roz mat in toata colectia de farduri care sa fie vibrant. In rest, nu-mi pare rau ca am cumparat paleta si presimt ca la vara ca fi preferata mea. Cu siguranta merita sa aveti astfel de culori in colectie, care va binedispun numai cand le priviti :). Singurul regret este ca nu am cumparat-o la inceputul verii, atunci cand a fost lansata prima data.

     Voi ce parere aveti despre paleta? Va place sau nu? Ar merita un loc in colectia voastra? Paleta o gasiti AICI la pretul special de 36.79 lei (redusa de la 45.99 lei). Eu zic sa va grabiti sa o comandati pentru ca este editie limitata si se vinde ca painea calda :D.


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...