miercuri, 7 noiembrie 2012

Swatch & Review - Flormar Duo-Chrome, m-ai dezamagit! (RO only)


     Hello, ladies.

     Sunt convinsa ca majoritatea ati auzit de Flormar. Dintre toate produsele lor, cred ca ojele sunt cele mai faimoase: sunt ieftine, sunt bune, gasiti toate culorile pamantului si rezista binisor pe unghii.
     De curand, Flormar a lansat pe piata o noua gama de oje, si anume duo-chrome. Stiti voi, ojele acelea care fac “ape”, care isi schimba nuanta in functie de cum bate lumina. Eu deja am doua astfel de oje de la P2 si Catrice si ca am fost mai mult decat nerabdatoare sa incerc si varianta celor de la Flormar, mai ales ca-mi plac ojele lor, in general. Drept urmare, cand tata m-a anuntat ca-mi trimite un pachet de acasa l-am trimis sa-mi cumpere doua oje duo-chrome Flormar: DC03 si DC07.
     Le-am testat si astazi va spun parerea mea despre ele.







     Am cautat pe net o poza cu swacth-uri “oficiale” facute de cei de la Flormar, ca sa vedeti diferenta dintre pozele lor si realitate. Insa tot am gasit a fost aceasta fotografie facuta de Sihaya, pe care o rog tare frumos sa nu se supere ca am preluat-o. Poza o gasiti AICI, la o postare tot despre ojele duo-chrome Flormar.
     Revenim: spuneam ca e diferenta intre poza si realitate. Da, inteleg ca aparatul foto nu poate suprinde totul sau nu corect, but still. Spre exemplu, DC07 arata in poza ca fiind un soi de mov, cand in realitate este cat se poate de albastra – indigo.
     Poze cu pensulele n-am facut, insa va spun ca sunt foarte subtiri, comparativ cu cele de la Essence si Catrice. 






     Sa trecem la oje. Prima pe “lista” este DC07, cea care m-a dezamagit cel mai mult. O oja albastru-indigo cu reflexii…. bleu, cred.
     Se aplica cu dungi, iar un singur strat nu este suficient pentru o acoperire maxima, dupa cum vedeti in pozele de mai jos. Pana la urma nu e niciun bai, pentru ca oricum eu aplic toate ojele in doua straturi.
     Trecem la “efectele speciale”, ca sa le spun asa. Ele sunt sublime, atata ca nu exista saracele. Dupa ce s-a uscat oja, mi-am sucit unghiile in toate directiile si in toate luminile posibile in speranta ca voi vedea efectul acela duo-chrome. Singurele reflexii au fost unele bleu, abia-abia vizibile si doar in lumina foarte puternica.
     Verdictul meu: din pacate, Flormar Duo-Chrome DC07 este doar o oja metalica albastru-indigo normala, asa cum arata si in sticla de altfel. Nu-si merita banii.
     Iata si pozele:

                                                                Un strat





                                                         Doua straturi











 

     Buuuuuun, acum sa trecem la cea de-a doua oja: DC03. In sticla are culoarea cuprului, usor rosiatica si cu reflexii aurii.
     Si aceasta se aplica cu dungi, insa macar acopera bine unghia dintr-un singur strat. Totusi eu am preferat doua straturi, ca de obicei.
     Pot spune ca oja aceasta imi place mai mult decat precedenta. Nici aici reflexiile nu sunt foarte vizibile, dar macar se vad. Altceva n-am ce sa spun despre ea decat ca daca nu gasiti alte oje duo-chrome, e buna si asta.
     Verdictul meu: puteti sa o cumparati doar daca va place foarte mult nuanta cupru-rosiatic-o idee aurie.
     Iata si pozele:

                                                             Un strat





                                                      Doua straturi
 



















     Sa vorbim si despre rezistenta acestor oje. Despre cea albastra nu ma pot pronunta pentru ca am sters-o imediat ce am facut pozele, nu de alta dar trebuia sa trec la urmatoarea oja. Insa DC03 a picat cu brio acest “test”. La nici doua ore de la aplicare, unghiile mi s-au ciobit la varfuri, iar pe alocuri oja a si sarit de pe unghie. Si ce-am facut in astea doua ore? Am scris la laptop si mi-am “ciugulit” buzele (e un tic nervos de care nu mai reusesc sa scap).
     Iata pozele:

                                                     Click pentru marire.





     Alte detalii:
     Ojele au 11 ml, costa 14 lei si sunt disponibile in 7 nuante. Stiu ca multe dintre voi vor spune “pai la 14 lei ce-ai fi vrut?”. Fetelor, nu conteaza daca dai un leu sau o mie de lei, daca produsul respectiv promite ca face ceva pai ma astept sa faca. Pentru mine asta nu este o scuza. 










     Concluzia finala:
     Imi pare tare rau ca am cumparat ojele, cu aceeasi bani puteam sa-mi iau altele mult mai frumoase de la Essence, P2 sau Catrice. Oja albastra cel mai probabil va fi daruita cuiva, iar cea cupru-rosiatica… Inca nu m-am decis ce soarta va avea.
     Dupa aceasta experienta nu cred ca voi mai incerca si alte oje “speciale” de la Flormar, cand voi mai cumpara de la ei ma voi limita la cele din gamele normale.



     Si la final sa va arat doua oje duo-chrome de la Catrice si P2. Mai multe poze gasiti AICI si  AICI







       For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 
       Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...