luni, 12 noiembrie 2012

NOTD - Magnetic emerald


     Hello, ladies.

     I’m starting the week with a new manicure. Last weekend I did a couple of manicures that I waanted to show it to you on the blog, but I dropped the idea because I didn’t really liked them. So last night I used one of my favourite nail polishes: Kiko Magnetic 706. It’s a gorgous emerald green, which complements my skin and never fails on me when I want my nails to stand out. 

     Incepem saptamana cu o manichiura. Weekend-ul trecut am facut doua modele cu gandul sa vi le arat pe blog, insa nu am fost multumita de rezultate asa ca am renuntat la acele postari si, aseara, am pus “la treaba” una dintre ojele mele preferate: Kiko Magnetic 706. Este un verde-smarald intens, care se potriveste de minune cu pielea si care ma ajuta sa nu dau niciodata gres cand vreau manichiura frumoasa si de efect.







     This time I used two magntes, one with a star pattern and one with diagonal lines. The patterns are more than visibile and and it takes only 10 seconds to get them. All you need to do is apply a thin layes of nail polish, place the magnet as close as possible to the nail and there you have it. I didn’t apply top coat because the nail polish is shiny and resistent enough.

     De aceasta data am folosit doi magneti, unul cu model de stea si unul cu dungi diagonale. Modelele sunt mai mult decat vizibile si se formeaza dupa doar 10 secunde. Este nevoie sa aplicati doar un strat subtire de oja, apoi sa plasati magnetul imediat deasupra unghiei si gata modelul. Nu am aplicat top coat in primul rand pentru ca oja este destul de stralucitoare si rezistenta.

     Enjoy the pics :).  
















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
 
       Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 
 
 
                       Kisses and always be beautiful
 
                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...