sâmbătă, 9 iunie 2012

Latest acquisitions: makeup, care and clothes / Ultimele achizitii: machiaj, ingrijire si hainute


     Hello, ladies.

     Remember when I said that I won’t be buying anything for a while? Yeah, well, it seems that I can’t stay away from the stores :)). The good news is that lately I didn’t spend that much money and some of the things I’m gonna show you today are either gifts from friends / family, either products send to me for testing.
As usual, I’m not gonna review today any of the products, because I’ll talk about most of them in other posts. Just gonna show you the products, some little swatches and tell you their prices (approximate).

     Mai tineti minte cand v-am zis ca nu o sa cumpar nimic pentru o vreme? Mda, ei bine se pare ca nu pot sta departe de magazine :)). Partea buna este ca in ultima vreme nu am cheltuit chiar atat de multi bani si cateva dintre lucrurile pe care vi le voi arata astazi au fost fie cadouri de la prieteni/familie, fie primite pentru testare.
Ca de obicei, astazi nu voi face review niciunuia dintre produse, pentru ca voi vorbi despre majoritatea dintre ele in postari viitoare. Doar o sa va prezint produsele, cateva swatch-uri si o sa va spun preturile (aproximative, acolo unde este cazul). 



  1. Flormar nail polishes. – 2 euros each, I think.
     A good friend back from home knew that I can’t find anymore any Flormar products in my city. I know there’s gotta be somewhere a store that sells them, but I just can’t find it. Anyway, my friend was kind enough to buy me three beautiful nail polishes, two of them from the neon collection. Love them.

     O buna prietena de acasa stia ca nu mai gasesc pe nicaieri produse Flormar in orasul meu. Stiu ca trebuie sa fie pe undeva un magazin care le vinde, dar eu nu-l gasesc si pace. In sfarsit, o prietena a fost indeajuns de dulce cat sa-mi cumpere trei oje Flormar, dintre care doua din colectia Neon. Le ador.







  1. Nail polishes from the “Snow White” Essence Collection.
     I was ecstatic when I saw this collection in stores. So far I’ve bought three “dwarfes” nail polishes (02 Grumpy, 03 Doc, 07 Bashful – 1.55 euros each), the “Snow White” nail polish (1.75 euros) and the “Prince Charming” topper glitter (1.95 euros).
     You can see “Snow” and “Charming” used together HERE.

     Am fost extaziata cand am vazut ca a fost lansata colectia si se gaseste in magazine. Pana acum am cumparat trei oje “pitici” (02 Grumpy, 03 Doc, 07 Bashful – 1.55 euro fiecare), oja “Snow White” (1.75 euro) si topperul cu sclipici “Prince Charming” (1.95 euro).
     Am folosit “Snow” si “Charming” impreuna AICI.

Snow White and Prince Charming

03 Doc, 07 Bashful, 02 Grumpy






  1. Essence special effect glitter topper – “02 Circus Confetti” – 1.95 euro
     The pictures say everything about it J. Simply beautiful.

     Pozele spun totul despre acest topper. Pur si simplu superb.






  1. Quick dry spray and Nail polish thinner from P2 – 2 euros each (aprox.)
     So far, I’ve tested the Quick dry spray and I must say is really working. In a matter of seconds the nail polish from my nails is completely dry.

     Pana acum, am testat doar spray-ul pentru uscare rapida si pot sa spun ca intr-adevar functioneaza. In cateva secunde oja de pe unghii era complet uscata. 




  1. Margarest Astor “Swing and Volume” Mascara – 10 euros (aprox.)
     Not saying to much about it, gonna review it in the future.

     Nu spun prea multe despre el, ii voi face un review in viitor.





  1. Essence XXXL Nudes lipgloss – “03 Nude Kiss” – 1 euro
     A nude lipgloss (doh!) with a slightly shimmer and a delicious smell.

     Un lipgloss nude (doh!) cu un shimmer discret si un miros delicios.






  1. Essence Tinted Moisturizer – 3-4 euros (aprox.)
     Nothing special, just a simple tinted moisturizer.

     Nimic special, doar o crema hidratanta “colorata”.






  1. LASHEM Eyelash Growth Gel – 69.99 dollars
Was sent to me for testing. Gonna review in a few weeks.

Mi-a fost trimis pentru testare. O sa-i fac un review in cateva saptamani.







  1. Garnier Hautklar 3 in 1 – 5-6 euros (aprox.)
     I saw it many months ago in my bff’s bathroom and it seemed interesting. A few weeks ago I noticed it in the store and thought “why not give it a chance”. Don’t regret that decision :).

     L-am vazut acum luni bune in baia prietenei mele si mi s-a parut interesant. Acum cateva saptamani mi-a sarit in ochi in magazin si m-am gandit sa-i dau o sansa. Nu regret alegerea :).







  1. Vichy Normaderm – 20 euros (aprox.)
     I won it on Cosmina’s blog - Cossa's Cosmetics and I have hugh hopes about it. Hope it’ll not disappoint me.

     Am castigat crema pe blogul Cosminei - Cossa's Cosmetics. Sper sa nu ma dezamageasca. Pret aprox. – 73 de lei.







  1. L’Oreal Nude Magique BB Cream – 12 euros
     I have a passion for BB Creams and I want to test as many as possible. So far, I have one from Garnier and this one, but planning on buying more blemish balms.
     FYI – I love this one :)

     Am o pasiune pentru BB Cream-uri si vreau sa testez cat mai multe. Pana acum, am unul de la Garnier si pe acesta, insa planuiesc sa cumpar mai multe blemish balm-uri.
     Ca sa stiti, il ador pe acesta :).






  1. Flormar Illuminating Face Primer – 10 euros (aprox.) – 42 de lei
     A gift from my beloved daddy. No, he doesn’t know a single thing about makeup, he just knew from a friend that I want this J. Love my dad, I’m daddy’s little spoiled girl :D.

     Un cadou de la iubitul meu tatic. Nu, nu se pricepe nici pic la makeup, dar stia de la o prietena ca-mi doresc primerul asta. Il iubesc pe tati, sunt fetita rasfatata a lu’ taticu’ :D.






  1. Margaret Astor Anti Shine foundation – 6 euros
     Used it last summer and loved it. It’s perfect for a mixt / oily skin.

     L-am folosit vara trecuta si mi-a placut tare mult. Este perfect pentru tenul mixt / gras.






  1. John Frieda hair conditionner – 5-6 euros.
     I’m rather disappointed by this product. Gonna review it next week.

     Sunt cumva dezamagita de produsul acesta. Ii voi face review saptamana viitoare.







  1. Garnier Pinsel Farbtalent
     I have no clue how much it costs because it was send to me for testing. Hope I’m gonna use it tonight and review it next week.

     Habar nu am cat costa pentru ca mi-a fost trimisa psre testare. Sper sa o incerc diseara si sa-i fac review saptamana viitoare.







  1. Zoeva 122 Petit Stippling – 7.20 euros
     I have been dreaming for such a long time to Zoeva makeup brushes because I knew for a fact that they’re so good. So not disappointed about this one, gonna buy more for sure :D.

     Am visat multa vreme la pensulele Zoeva pentru ca stiam sigur ca sunt bune. Nu sunt deloc dezamagita de aceasta si sigur voi mai cumpara si altele.








  1. Intensive Khol Eyeliner P2 – 2 euros each
     Very creamy and pigmented khol eyeliners, with a metallic finish. They have a little sponge at one end, for smokey looks. Really like them.

     Creioane de ochi khol foarte cremoase si pigmentate, cu un finish metalic. Au un burete mic la unul din capete, pentru look-urile smokey.








  1. Maybelline Volume&Define Mascara – 11 euros
     That’s all I’m gonna say for now: ok-ish.

     Asta-i tot ce spun deocamdata: ok-ish.




  1. Essence Sun Club Highlighter Powder – 3-4 euros
     It has a discreet shimmer and a delicious cocoa and coconut smell.

     Are un shimmer discret si un miros delicios de cacao si nuca de cocos.








  1. Two New Yorker blouses (8 euros each) and a ReFashion dress (20 euros).
     Three sexy, but girly clothing items. Gonna see them in the future in OOTD posts.

     Doua bluze de la New Yorker (8 euro fiecare) si o rochita de la ReFashion (85 de lei). Trei produse de imbracaminte sexy, dar feminine in acelasi timp. Le veti vedea pe viitor, in postarii de tip OOTD.







  21. Essence Extra Moisturizer nail balm – 2 euros.

     Really love it, it hydrates my cuticules so good.

     Il ador, imi hidrateaza foarte bine cuticulele.







     That is all I got lately, either buying or receiving as a gift. Which product you like most and which one would like me to review first?

     Asta este tot ce-am achizitionat in ultima vreme, fie ca am primit produse cadou fie ca le-am cumparat eu. Care produs ca place cel mai mult si caruia ati vrea sa-i fac prima data review?


Kisses and be beautiful
Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...