luni, 16 ianuarie 2012

NOTD - Red Wine

     Am perioade in care sunt obsedata de anumite lucruri. Din cate tin minte, prima data au fost gentile, apoi pantofii, au urmat rujurile, fardurile si bijuteriile. Iar acum sunt obsedata de oje. Drept urmare, in ultimele doua saptamani mi-am achizitionat nu mai putin de 7 lacuri pentru unghii, de la Essence si Catrice, plus un base coat de care sunt foarte multumita. Si probabil ca mi-as mai fi cumparat, doar ca mi-am dat seama ca daca o tin tot asa, pot sa-mi deschid un mini magazin. Asa ca am aplicat principiul “stop buying, start using” si azi-noapte, la ora 3, imi faceam frumusel unghiile in timp ce ma uitam la “Vampire Diaries”. Pozele le-am facut astazi, unele la lumina naturala, iar cateva cu blitz.



    


     Inainte de a trece la “vopsirea” unghiilor, mi le-am taiat, pilit, curatat putin de cuticule, nivelat si dat luciu cu ajutorul pilei de la Essence despre care v-am vorbit aici. Pentru protejarea unghiei, am folosit un Base Coat Essence.



 
     Am aplicat lacul de unghii Rimmel nuanta 403 Hypnotise (cumparat acum mult timp) si peste, am folosit oja cu sclipici de la Essence, nuanta 72 Time for romance. La final, am aplicat un Top Coat Essence gel look (da, am o pasiune pentru Essence). 








    Sper sa va placa.

     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...