marți, 17 ianuarie 2012

Masca pentru tenul gras. Ingredientele zilei: faina si lapte


     Astazi vreau sa va prezint o masca de fata pe care eu o folosesc vara, atunci cand am tenul gras. Este ideala deoarece absoarbe excesul de sebuum, dar hraneste si catifeleaza pielea in acelasi timp. Din pacate, nu am poze pentru voi, deoarece iarna am tenul uscat si daca mi-as face aceasta masca ar fi dezastru.

                                        Ce va trebuie?
Nimic mai mult decat faina si lapte. Puneti intr-un bol o treime de ceasca de faina de grau, apoi turnati turnati lapte (de preferat caldut, sa nu va inghete fata) cate putin, pana obtineti o pasta.


                                     Cum procedati?
Folosind o pensula sau pur si simplu degetelele din dotare, intindeti pasta pe fata si lasati sa actioneze 15-20 de minute. Pe masura ce trec minutele, veti simti ca se intareste “coca”, iar cand expira timpul, clatiti cu apa calduta.

                                          Rezultatul:
Tadaaaaaaa: ten curat, catifelat si “degresat” :). Dupa ce ati clatit fata, aplicati neaparat crema de fata. Masca se face o singura data pe saptamana.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...