vineri, 27 ianuarie 2012

LOTD - Winter Shimmer


     Va spuneam zilele trecute cat de mult va invidiez ca aveti atata zapada. Ei bine, acum sunt foarte fericita ca iarna si-a intrat in drepturi si in orasul meu. A nins toata noaptea, iar cand m-am trezit de dimineata totul era acoperit de un strat gros de zapada pufoasa :D.
     Ninsoarea si gerul nu ne permit sa ne machiem ca de obicei, mai lacrimeaza ochii, fie se scurge rimelul, fie se intinde rimelul. Tenul trebuie sa fie hidratat, buzele la fel... In plus, cum da prima zapada, cum orasul se aglomereaza (mai ales Bucurestiul), se merge greu si toata lumea este mereu in intarziere. Sunt convinsa ca nu mai aveti atat de mult la dispozitie pentru a va machiam, asa ca m-am decis sa va arat un look pe care eu il adopt foarte des iarna, un machiaj natural, extrem de usor si rapid. 




      Inainte sa va las cu pozele, as vrea sa va spun trei “reguli” pe care eu le respect iarna, pentru a-mi proteja pielea, si asa uscata, de frig:

-         imi sterg tenul cu apa termala dimineata si seara
-         aplic o crema hidratanta de doua ori pe zi
-         niciodata nu ies din casa pana nu aplic o crema de fata si fondul de ten crema de la Yves Rocher ( pe care il folosesc de 8 ani iarna si la care nu renunt in ruptul capului)

     Iarna aceasta am folosit si crema BB de la Garnier, pe care am aplicat-o dupa crema hidratanta si inainte de fondul de ten. De asemenea, in sezonul rece evit sa ma dau cu blush, deoarece ma imbujorez foarte repede din cauza frigului.

Sper sa va placa machiajul.



















                                           Produse folosite:

     Pentru ten:
Crema hidratanta Nivea Pure and Natural pentru ten uscat
BB Cream Garnier (i-am facut review aici)
Fond de ten crema Yves Rocher – nuanta 03
Concelear Yves Rocher
Pudra translucida Essence
Pudra duo Yves Rocher – pentru contour
Iluminant Essence

     Pentru ochi:
Primer Elf
Baza de machiaj NYX
Trusa Sephora
Creion de ochi alb Manhattan – pe waterline
Creion de ochi maro – pe linia de sus a genelor
Kit pentru sprancene Essence
Maybelline Vibrating Mascara

     Pentru buze:
Ruj homemade, foarte hidratant si pe care o sa vi-l prezint duminica - aceasta este surpriza de care va vorbeam :).


                Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...