vineri, 6 ianuarie 2012

Swatch and review - Trusa Sephora blockbuster Make-up Studio


     Sper sa fie prima si ultima data cand am de swatch-uit atat de multe produse. Nu de alta, dar aceasta operatiune m-a lasat cu o durere de cap groaznica, mai ales ca fardurile le-am facut de doua ori, iar pozele au fost extrem de greu de uploadat si aranjat :|. Acestea fiind spuse, o sa trec direct la subiect si anume swatch-urile si review-ul trusei Sephora, pe care v-am prezentat-o prima data aici.  




            
                                             Fardurile:
     Va spun din start ca daca nu aveti primer, nu aveti ce face cu aceasta trusa. Aplicate fara o baza, par a fi cele mai ieftine si proaste farduri chinezesti. Cel putin mie impresia asta mi-au lasat-o. Nu adera la piele, nu se blenduiesc mai deloc(am incercat pe mana, in niciun caz la ochi), arata de parca nu sunt deloc pigmentate, iar majoritatea culorilor trebuie studiate cu lupa pentru a fi vazute. Fardurile mai inchise par ceva ceva mai pigmentate, insa sub nicio forma nu folositi trusa daca nu aveti primer. Iata cum arata:


 













 

     Situatia insa este cu totul alta cand aplici fond de ten (cel putin). Culorile sunt mult mai vii si pigmentate, adera foarte bine, sunt destul de usor de blenduit. Unele farduri sunt foarte deschise la culoare, desi in trusa par ceva mai inchise si pot fi folosite doar pe post de highlight, pentru niste look-uri extrem de naturale sau pentru a face trecerea dintre culoarea din pliu si cea de pe arcada.
Care sunt minusurile: nu sunt foarte buildable, daca ati gresit ceva trebuie sa insistati pentru a sterge fardul in exces si sunt cam prafoase. 


 






 







 
                                        Rujurile:
Culorile sunt superbe, eu m-am indragostit de ele. Imi place ca trusa contine rujuri (mai mult si mai putin cremoase), gloss-uri si luciuri in aproape toate nuantele. Sunt destul de pigmentate, dupa cum vedeti, si usor de aplicat. Gust ok, miros – n-am simtit nimic.
Ce nu-mi place: Am senzatia ca unele sunt facute din ingrediente total diferite fata de altele. Cand am swatch-uit, pensula mi s-a afundat de-a dreptul intr-un ruj cremos, pana am ajuns la fundul pastilutei. In shimb, altele sunt asa de tari ca trebuie sa insisti putin pentru a le lua pe pensula. De aceea, unele se vor consuma mult mai repede decat altele. Partea buna e ca sunt o multime de nuante cu care va puteti juca.


































                 Blush-urile, eyelinerele si creioanele de ochi:


     Blush-urile nu sunt prafoase, sunt pigmentate si destul de buildable. De fapt, sunt trei blush-uri si un bronzer. Imi plac, nu am nimic de spus in mod special legat de ele.



     Eyelinerele reprezinta pentru mine o maaaaaarreeeee dezamagire. De ce? Ei bine… Dispar. Da da, exact cum ati citit. Am folosit eyelinerul negru la machiajul acesta si la 10 minute dupa aplicare m-am trezit ca nu mai am tus pe ochi. O parte din el s-a lipit de pleoapa mobila, iar o parte… Nu stiu, o fi avut vreo petrecere unde trebuia sa se duca, a plecat in vacanta. Nu stiu ce a facut, cert e ca n-a ramas pe pleoapele mele. Pe celelalte nici macar nu le-am mai incercat, n-am mai avut curaj, desi culorile sunt foarte frumoase. Poate o sa le incerc si sper sa nu fie la fel. Cat despre cele patru pensulite pentru aplicarea tusului… N-am vazut niciodata porcarii mai mari. Extrem de tari, dar totusi firele se imprastie ca potarnichile atunci cand vrei sa tragi o linie. Huge NO NO.
     Creioanele de ochi “este” doua la numar, maro si negru. Lor n-am nimic sa le reprosez, sunt cremoase, pigmentate… Mai pe scurt, imi plac.
Rimelul inca nu l-am folosit, asa ca nu pot sa va spun ce-i de capul lui.





     In mare, trusa mi se pare destul de buna si nu regret ca mi-am dorit-o / primit-o. Mi se pare perfecta pentru luat in calatorii, aveti acolo aproape tot ce va trebuie pentru machiaj. Cutia nu este nici mare si nici grea, isi gaseste imediat loc in valiza.

     Aceasta este parerea mea, sper ca va este de folos, la fel ca si pozele. Voi ce parere aveti de trusa? Ati cumparat-o deja sau v-ar tenta? Spuneti-mi parerile voastre folosind sectiunea de comentarii de mai jos, pagina de FB sau adresa de mail.


Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...